- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Poradniki => Wątek zaczęty przez: Sebol82 w 10 Marca 2019, 12:46:38
-
Przydał by się taki poradnik w formie PDF. Dotyczył by on zarówno: klejenia taboru jaki infrastruktury. Ważne by było opisanie poszczególnych etapów klejenia tex (prostowanie, warstwy, plasterek, stempelek, gumka oraz alfa i AO). Najlepiej jak by każdy z twórców i teksturowców się wypowiedział w tym wątku. Mile widziane by było pokazanie na obrazkach (łopatologicznie) co z czym się je i dla czego. Fajnie by było opisać różne rozwiązania mapowania obiektów i taboru. Po czym skleiło by się taki poradnik zusammen do kupy:)
-
Na tym filmie da się zobaczyć jak powstaje tekstura nastawni. Są dość lakoniczne opisy, ale jeśli ktoś zna narzędzia w Gimpie to na pewno coś dla siebie znajdzie. Już kilka osób zainspirowało się tym filmem i modelują w taki sposób jak ja.
-
Seba na YouTube znajdziesz kilka kanałów omawiających podstawy Gimpa itp programów.
-
Ale chyba po to jest ten dział, żeby zapobiec odsyłaniu ludzi do gugla. Tym bardziej, że jest to okazja do znalezienia najlepszej drogi robienia tekstur.
-
Widzę, że poza Krzysiem nikt nie chce się jakoś konstruktywnie wypowiedzieć, więc zamykam wątek.