- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: w 12 Lipca 2018, 22:56:52
-
Dziś ,na terenie Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie ,odbyła się prezentacja lokomotywy E6ACTa czyli pierwszej lokomotywy seri Dragon 2. Prezentacja odbyła się z udziałem przedstawicieli Ministerstwa Infrastruktury. Dobrą wiadomością jest również podpisanie listu intencyjnego w sprawie zakupu 10 sztuk (pierwotnie planowano zakup 3 sztuk) przez... PKP Cargo :) Lokomotywy tej serii zostaną wyposażone w ETCS poziomu 2 ,zastosowano przekaźniki które zostały oparte o węglik krzemu (SiC) ,ponoć te przekaźniki mają zapewnić bezawaryjność podczas pracy w wysokiej temperatórze ,zmniejszyć poziom hałasu ,ograniczyć straty energii o 50% oraz zmniejszyć rozmiar i masę urządzeń o 60% ! Newag informuje iż 10 lokomotyw zostanie wyprodukowanych i dopuszczonych do ruch jeszcze w tym roku. Kolejnym krokiem ma być wyprodukowanie wariantu w technologii dual power (dodatkowy silnik spalinowy).
Spację stawiamy za znakiem interpunkcyjnym, nie odwrotnie. @Stele
-
Dziwnie wyglądają te światła na tle czerwonego, miejmy nadzieję że będzie dobrze spisywać;)
-
Bardzo mi się nie podobają te reflektory, podobnie z resztą jak w Elfie 2 - jeśli już chcą łączyć białe z czerwonymi, to mogli je jakoś ładniej zaprojektować, albo chociaż pomalować wnękę na czarno, jak w Dragonie pierwszej generacji. Poza tym drobnym detalem fura bardzo mi się podoba, jak wszystko z Newagu od czasów Dreamlinera.
-
Poza tym drobnym detalem fura bardzo mi się podoba, jak wszystko z Newagu od czasów Dreamlinera.
Co ma wspólnego jedno z drugim? NEWAG nic takiego nie wyprodukował. Co najwyżej Boeing.
A malatura jest indywidualną sprawą każdego klienta więc u innych przewoźników będzie wyglądał inaczej.
-
A to, że SA138 produkcji Newagu, jest popularnie zwany Dreamlinerem. Oczywiście malatura jest sprawą indywidualną każdego klienta, jednak uważam, że Newag mógłby pomalować swój produkt pokazowy nieco inaczej.
-
A to, że SA138 produkcji Newagu, jest popularnie zwany Dreamlinerem.
Jakoś nie słyszałem o tym do tej pory a nieraz rozmawiałem z Newagiem na ich temat ;)
-
Kończąc offtopic:
http://silesiainfotransport.pl/blog/2017/09/25/przerwany-kurs-dreamlinera/
http://silesiainfotransport.pl/blog/2017/10/03/dreamliner-znow-jezdzi/
http://silesiainfotransport.pl/blog/2018/07/07/dreamlinerem-po-olzie/
-
No nie wiem, ja tam zawsze myślałem, że ksywkę ma "szerszeń".
-
Na ilostanie widnieję informacja jakoby produkowano dwa następne egzemplarze.
Pozdrawiam
-
Hłe hłe hłe, skoro te "sóper" technologie mają zmniejszyć rozmiar, to dlaczego łądowarki są w osobnej szafie, a nie wbudowane w przekształtniki jak na Dragonie 1. Niedobrze mi się robi jak czytam takie bzdury.
-
Na ilostanie widnieję informacja jakoby produkowano dwa następne egzemplarze.
Zgadza sie. Będą miały takie same barwy jak E6ACTa-001.
-
Na ilostanie widnieję informacja jakoby produkowano dwa następne egzemplarze.
Zgadza sie. Będą miały takie same barwy jak E6ACTa-001.
Raczej barwy Newagowe powinien mieć.
-
Póki co E6ACTa-002 ma takie same barwy jak 001. Barwy newagowskie to dość złożony temat...
-
Przepraszam, mój błąd. Jakoś rzuciło mi się w oczy E6ACT-001 a nie zauważyłem literki "a". Ale zgadza się, to są barwy newagu. Chyba że klient zażyczy sobie innego malowania.