- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: FLOYD w 01 Grudnia 2008, 21:38:41

Tytuł: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: FLOYD w 01 Grudnia 2008, 21:38:41
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-08 21:38.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-15 21:38.

Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu.zip)

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2008-12-01 21:17:20 ....A      6291512      4029045  1xxa/Bdnu.bmp
2008-12-01 21:23:08 ....A          266          211  1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               6291778      4029256  2 files, 1 folders

Cytat: 1xxa/Info.txt
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)

Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć:    |andy|

Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"

Wpis do scenerii:

node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa bdnu.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic



Wiadomość wygenerowana automatycznie
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 01 Grudnia 2008, 22:00:02
Moim zdaniem tekstura poprawnie wykonana.
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: hunter w 01 Grudnia 2008, 22:14:05
Przyczepilbym sie do kolorkow wagonu - troche za duzo magnety i czerwonego.
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: FLOYD w 01 Grudnia 2008, 22:29:40
Zdjęcia były robione jak się domyślam o zachodzie słońca, dlatego taki czerwonawy lekko jest, nie bawiłem się w usuwanie tego, bo nie jest tak tragicznie moim zdaniem. Poza tym to zawsze można zmienić, bawiąc się kolorami. Najważniejsze by tekstura była dobrze spasowana i jednolita. Ale to jest moje zdanie.
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 01 Grudnia 2008, 22:38:21
Zdjęcia były robione jak się domyślam o zachodzie słońca,

Jakoś chwilę przed 8 rano ;)
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: FLOYD w 02 Grudnia 2008, 19:59:21
Przyczepilbym sie do kolorkow wagonu - troche za duzo magnety i czerwonego.

Troszkę usunąłem czerwonego i rozjaśniłem ją co widać na załączonym screenie. Po lewo jest stara tekstura.
(http://img150.imageshack.us/img150/5931/64819289mg6.th.jpg) (http://img150.imageshack.us/my.php?image=64819289mg6.jpg)

Poza tym wypadało by wprowadzić jakieś ujednolicenie nazw wagonów, bo obecnie nie ma żadnego standardu jak widzę. Ale nic mi nie przychodzi sensownego do głowy.
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: youBy w 02 Grudnia 2008, 20:27:40
Może numer?
Tytuł: test-Bdnu_1.zip
Wiadomość wysłana przez: FLOYD w 02 Grudnia 2008, 20:30:09
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-09 20:30.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-16 20:30.

Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_1.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_1.zip)

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2008-12-02 19:45:44 ....A      6291512      4012829  1xxa/Bdnu.bmp
2008-12-01 21:23:08 ....A          266          211  1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               6291778      4013040  2 files, 1 folders

Cytat: 1xxa/Info.txt
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)

Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć:    |andy|

Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"

Wpis do scenerii:

node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa bdnu.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic



Wiadomość wygenerowana automatycznie

---------------------------------

Tu poprawione
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: FLOYD w 02 Grudnia 2008, 20:34:41
Tylko numer 515120-71090-7.bmp, czy Bdnu515120-71090-7.bmp? Według mnie troszkę za długie, przynajmniej nazwa i numer. Może nazwa i jakaś część numeru, taka która się raczej nie powtórzy w innym wagonie tego typu. Z lokomotywami jest jasna sprawa np. "201E-w-245.tga"
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: youBy w 02 Grudnia 2008, 21:05:01
Proponujęli po prostu numer i wszystko będzie jasne i czytelne. Nie ma co się bawić w kombinacje. Można też dać nazwę fabryczną i kolejny numer produkcyjny, ale czyż sens to ma? Nie sądzę, iż każdemu będzie się chciało się patrzeć na tabliczkę znamionową, nie mówiąc o szukaniu takowej.


Proponujęli <= proszę o podanie źródła.

Dziękuję.
REWIZOR
Tytuł: Odp: test-Bdnu.zip
Wiadomość wysłana przez: FLOYD w 02 Grudnia 2008, 21:18:26
Z jednej strony masz rację, tylko dla osób które robią wpisy w swoich sceneriach, łatwiej by było znaleźć właściwy typ wagonu (1,2 klasa, wars, sypialny) nie tylko po numerze. Sam numer dużo nie mówi, ale tak myślę że można tylko pierwszą literę typu i numer czyli B515120-71090-7.bmp z myślnikami lub bez dla 1 klasy AXXXXXX-XXXXX-X.bmp, dla restauracyjnego  WXXXXXX-XXXXX-X.bmp i tak dalej. Warto by było ujednolicić nazewnictwo tekstur bo później w katalogu robi się lekki bajzel. Ale to tylko jest moja propozycja żeby coś z tym zrobić.
Tytuł: test-Bdnu_2.zip
Wiadomość wysłana przez: FLOYD w 03 Grudnia 2008, 21:04:07
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-10 21:04.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-17 21:04.

Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_2.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_2.zip)

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2008-12-03 20:29:26 ....A      6291512      4052480  1xxa/Bdnu_090-7.bmp
2008-12-03 20:49:36 ....A          272          213  1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               6291784      4052693  2 files, 1 folders

Cytat: 1xxa/Info.txt
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)

Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć:    |andy|

Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"

Wpis do scenerii:

node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa Bdnu_090-7.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic



Wiadomość wygenerowana automatycznie


-----------------------------------------------------------------------------

Po konsultacjach z z |andy|'ym autorem zdjęć stwierdziliśmy że najlpesza będzie wersja pośrednia, a także nazwa pliku Bdnu_090-7.bmp, czyli typ wagonu, numer seryjny i suma kontrolna. Myślę że to już jest wersja finalna tej tekstury.
(http://img338.imageshack.us/img338/8219/bdnu0907zb2.th.jpg) (http://img338.imageshack.us/my.php?image=bdnu0907zb2.jpg)