- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: FLOYD w 01 Grudnia 2008, 21:38:41
-
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-08 21:38.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-15 21:38.
Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu.zip)
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2008-12-01 21:17:20 ....A 6291512 4029045 1xxa/Bdnu.bmp
2008-12-01 21:23:08 ....A 266 211 1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
6291778 4029256 2 files, 1 folders
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)
Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć: |andy|
Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"
Wpis do scenerii:
node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa bdnu.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-
Moim zdaniem tekstura poprawnie wykonana.
-
Przyczepilbym sie do kolorkow wagonu - troche za duzo magnety i czerwonego.
-
Zdjęcia były robione jak się domyślam o zachodzie słońca, dlatego taki czerwonawy lekko jest, nie bawiłem się w usuwanie tego, bo nie jest tak tragicznie moim zdaniem. Poza tym to zawsze można zmienić, bawiąc się kolorami. Najważniejsze by tekstura była dobrze spasowana i jednolita. Ale to jest moje zdanie.
-
Zdjęcia były robione jak się domyślam o zachodzie słońca,
Jakoś chwilę przed 8 rano ;)
-
Przyczepilbym sie do kolorkow wagonu - troche za duzo magnety i czerwonego.
Troszkę usunąłem czerwonego i rozjaśniłem ją co widać na załączonym screenie. Po lewo jest stara tekstura.
(http://img150.imageshack.us/img150/5931/64819289mg6.th.jpg) (http://img150.imageshack.us/my.php?image=64819289mg6.jpg)
Poza tym wypadało by wprowadzić jakieś ujednolicenie nazw wagonów, bo obecnie nie ma żadnego standardu jak widzę. Ale nic mi nie przychodzi sensownego do głowy.
-
Może numer?
-
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-09 20:30.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-16 20:30.
Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_1.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_1.zip)
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2008-12-02 19:45:44 ....A 6291512 4012829 1xxa/Bdnu.bmp
2008-12-01 21:23:08 ....A 266 211 1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
6291778 4013040 2 files, 1 folders
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)
Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć: |andy|
Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"
Wpis do scenerii:
node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa bdnu.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Wiadomość wygenerowana automatycznie
---------------------------------
Tu poprawione
-
Tylko numer 515120-71090-7.bmp, czy Bdnu515120-71090-7.bmp? Według mnie troszkę za długie, przynajmniej nazwa i numer. Może nazwa i jakaś część numeru, taka która się raczej nie powtórzy w innym wagonie tego typu. Z lokomotywami jest jasna sprawa np. "201E-w-245.tga"
-
Proponujęli po prostu numer i wszystko będzie jasne i czytelne. Nie ma co się bawić w kombinacje. Można też dać nazwę fabryczną i kolejny numer produkcyjny, ale czyż sens to ma? Nie sądzę, iż każdemu będzie się chciało się patrzeć na tabliczkę znamionową, nie mówiąc o szukaniu takowej.
Proponujęli <= proszę o podanie źródła.
Dziękuję.
REWIZOR
-
Z jednej strony masz rację, tylko dla osób które robią wpisy w swoich sceneriach, łatwiej by było znaleźć właściwy typ wagonu (1,2 klasa, wars, sypialny) nie tylko po numerze. Sam numer dużo nie mówi, ale tak myślę że można tylko pierwszą literę typu i numer czyli B515120-71090-7.bmp z myślnikami lub bez dla 1 klasy AXXXXXX-XXXXX-X.bmp, dla restauracyjnego WXXXXXX-XXXXX-X.bmp i tak dalej. Warto by było ujednolicić nazewnictwo tekstur bo później w katalogu robi się lekki bajzel. Ale to tylko jest moja propozycja żeby coś z tym zrobić.
-
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-10 21:04.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-17 21:04.
Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_2.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-Bdnu_2.zip)
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2008-12-03 20:29:26 ....A 6291512 4052480 1xxa/Bdnu_090-7.bmp
2008-12-03 20:49:36 ....A 272 213 1xxa/Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
6291784 4052693 2 files, 1 folders
Wagon osobowy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok)
Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć: |andy|
Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/1xxa"
Wpis do scenerii:
node -1 0 515120-71090-7 dynamic PKP\1xxa Bdnu_090-7.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-----------------------------------------------------------------------------
Po konsultacjach z z |andy|'ym autorem zdjęć stwierdziliśmy że najlpesza będzie wersja pośrednia, a także nazwa pliku Bdnu_090-7.bmp, czyli typ wagonu, numer seryjny i suma kontrolna. Myślę że to już jest wersja finalna tej tekstury.
(http://img338.imageshack.us/img338/8219/bdnu0907zb2.th.jpg) (http://img338.imageshack.us/my.php?image=bdnu0907zb2.jpg)