- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Rozi w 29 Listopada 2008, 00:59:56
-
1. Witam. Od ostatniego czasu wziąłem się porządnie za tworzenie modeli do symulatora. I mam teraz pytanie. Czy jeżeli w max'ie obiekt jest półprzezroczysty, to czy gdy wyeksportuję do symulatora, to jak on będzie wyglądał?
2. Jeżeli nie będzie przezroczysty, to co mam uczynić, aby był?
ED. Mam jeszcze jeden bardzo denerwujący problem. Chodzi o kamerę. Obraca się ona jakoś dziwnie, nie mogę się zbytnio do obiektów zbliżyć itd.
Pozdrawiam
Pomoc w konkretnych przypadkach problemów z edytorami.
Przenoszę do Pomoc w tworzeniu
Akvin
Dziękuję.
-
Mhm, a może tekstury w postaci plików .tga ?
-
Mhm, a może tekstury w postaci plików .tga ?
Ewentualnie mogłoby tak być, tylko że to mają być szyby.
-
No to usuń warstwę... w Gimpie CTRL+a , z menu wybierasz 'Warstwa', następnie 'usuń warstwę'.
-
No to usuń warstwę... w Gimpie CTRL+a , z menu wybierasz 'Warstwa', następnie 'usuń warstwę'.
Chyba za mało wiem. Co ma wspólnego Gimp z 3d max'em?
PS. Jak sprawdzić ile model ma poly?
-
Że uzyskujesz przezroczystą teksturę, którą zmapujesz szybę?
File -> Summary info
-
Że uzyskujesz przezroczystą teksturę, którą zmapujesz szybę?
Tak.
Co do polygonów, to pisze verticle i faces. Co jest co? :)
-
Co do polygonów, to pisze verticle i faces. Co jest co? :)
verticles - punkty, faces - trójkąty