- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Rozi w 29 Listopada 2008, 00:59:56

Tytuł: 3d max - półprzezroczystość, a symulator
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 29 Listopada 2008, 00:59:56
1. Witam. Od ostatniego czasu wziąłem się porządnie za tworzenie modeli do symulatora. I mam teraz pytanie. Czy jeżeli w max'ie obiekt jest półprzezroczysty, to czy gdy wyeksportuję do symulatora, to jak on będzie wyglądał?

2. Jeżeli nie będzie przezroczysty, to co mam uczynić, aby był?


ED. Mam jeszcze jeden bardzo denerwujący problem. Chodzi o kamerę. Obraca się ona jakoś dziwnie, nie mogę się zbytnio do obiektów zbliżyć itd.

Pozdrawiam

Pomoc w konkretnych przypadkach problemów z edytorami.
Przenoszę do Pomoc w tworzeniu
Akvin

Dziękuję.
Tytuł: Odp: 3d max - półprzezroczystość, a symulator
Wiadomość wysłana przez: uetam w 29 Listopada 2008, 03:59:35
Mhm, a może tekstury w postaci plików .tga ?
Tytuł: Odp: 3d max - półprzezroczystość, a symulator
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 29 Listopada 2008, 16:20:35
Mhm, a może tekstury w postaci plików .tga ?

Ewentualnie mogłoby tak być, tylko że to mają być szyby.
Tytuł: Odp: 3d max - półprzezroczystość, a symulator
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 29 Listopada 2008, 16:43:30
No to usuń warstwę... w Gimpie CTRL+a , z menu wybierasz 'Warstwa', następnie 'usuń warstwę'.
Tytuł: Odp: 3d max - półprzezroczystość, a symulator
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 01 Grudnia 2008, 16:59:56
No to usuń warstwę... w Gimpie CTRL+a , z menu wybierasz 'Warstwa', następnie 'usuń warstwę'.

Chyba za mało wiem. Co ma wspólnego Gimp z 3d max'em?

PS. Jak sprawdzić ile model ma poly?
Tytuł: Odp: 3d max - półprzezroczystość, a symulator
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 01 Grudnia 2008, 17:34:30
Że uzyskujesz przezroczystą teksturę, którą zmapujesz szybę?


File -> Summary info
Tytuł: Odp: 3d max - półprzezroczystość, a symulator
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 01 Grudnia 2008, 18:12:44
Że uzyskujesz przezroczystą teksturę, którą zmapujesz szybę?

Tak.

Co do polygonów, to pisze verticle i faces. Co jest co? :)
Tytuł: Odp: 3d max - półprzezroczystość, a symulator
Wiadomość wysłana przez: Paul w 06 Grudnia 2008, 22:22:14
Co do polygonów, to pisze verticle i faces. Co jest co? :)

verticles - punkty, faces - trójkąty