- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: adsim w 25 Listopada 2008, 17:32:09
-
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-02 17:32.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-09 17:32.
Plik http://eu07.pl/userfiles/3160/EU07-483_EP07-1024_1046.zip (http://eu07.pl/userfiles/3160/EU07-483_EP07-1024_1046.zip)
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2008-11-25 17:21:44 ....A 714 354 CZYTAJTO.txt
2008-11-21 23:57:30 ....A 3600053 2151279 dynamic/PKP/EP07-10xx/303EP-n-1024.tga
2008-11-25 17:11:02 ....A 3941948 2323033 dynamic/PKP/EP07-10xx/303EP-n-1046.tga
2008-11-17 20:47:16 ....A 4066648 2451786 dynamic/PKP/EU07_new/303E-n-483b.tga
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
11609363 6926452 4 files, 4 folders
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-
Tekstury są wykonane na bardzo wysokim poziomie. Nie zgłaszam żadnych błędów. Świetna robota!
-
(http://img389.imageshack.us/img389/968/ep07x2rh2.th.jpg) (http://img389.imageshack.us/my.php?image=ep07x2rh2.jpg)
Trochę się schodki nie zgrywają i jest lekko przesunięte w bok.
Acha i jeszcze przesunięcie malowań. Przykładowo zaznaczyłem. Wyżej kolor waniliowego budynia podobnie.
(http://img221.imageshack.us/img221/2220/ep07xxxgx2.th.jpg) (http://img221.imageshack.us/my.php?image=ep07xxxgx2.jpg)(http://img221.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
I tutaj rozumiem że tekstura robiona z materiałów jednego boku, można to przemalować tak aby oznaczenia kabiny się zgadzały.
Więcej może się dopatrze.
-
To łączenie tekstur już poprawiłem. Oznaczeń kabin nie dam rady zmienić. Co do drabinki - tu trzeba poprawić jej położenie w modelu, a nie na teksturze.
-
(...)
(http://img221.imageshack.us/img221/2220/ep07xxxgx2.th.jpg) (http://img221.imageshack.us/my.php?image=ep07xxxgx2.jpg)(http://img221.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
I tutaj rozumiem że tekstura robiona z materiałów jednego boku, można to przemalować tak aby oznaczenia kabiny się zgadzały.
Więcej może się dopatrze.
Tego niestety nie da się zmienić w tym mapowaniu, bo wymagałoby to osobnego mapowania dla czoła/kabiny A i osobnego dla B. Na teksturze jak wiadomo jest tylko jedno czolo i boki jednej kabiny.
-
To może lepiej było by usunąć literę, żeby nie robiła zamieszania?
-
Minimalny czas testów do dnia 2008-12-07 16:02.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2008-12-14 16:02.
Plik http://eu07.pl/userfiles/3160/EU07-483_EP07-1024_1046_1.zip (http://eu07.pl/userfiles/3160/EU07-483_EP07-1024_1046_1.zip)
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2008-11-30 15:54:18 ....A 719 360 CZYTAJTO.txt
2008-11-26 12:23:20 ....A 3599595 2149717 dynamic/PKP/EP07-10xx/303EP-n-1024.tga
2008-11-26 12:47:28 ....A 3941808 2323037 dynamic/PKP/EP07-10xx/303EP-n-1046.tga
2008-11-29 17:42:36 ....A 4068193 2451955 dynamic/PKP/EU07_new/303E-n-483b.tga
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
11610315 6925069 4 files, 4 folders
Tekstury EP07-1024, 1046 oraz EU07-483.
Instalaja:
Wypakować folder dynamic do folderu z MaSzyną.
Do poprawnego działania tekstur EP07-1024 i EP07-1046 niezbędny jest również zmodyfikowany model dostępny pod adresem: http://eu07.pl/download/2008/289q-budynep07.zip
Wpisy do scenerii:
node -1 0 EP07-1024 dynamic PKP\EP07-10xx 303EP-n-1024.tga 303EP-n 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 EP07-1046 dynamic PKP\EP07-10xx 303EP-n-1046.tga 303EP-n 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 EU07-483 dynamic PKP\EU07_new 303E-n-483b.tga 303E-n 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Autor zdjęć EU07-483 i EP07-1046: EU07-483
Autor zdjęć EP07-1024: Sigman
Autor tekstur: adsim
Testy tekstur: Sigman
Wiadomość wygenerowana automatycznie