- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: 418Da w 21 Października 2008, 17:38:19
-
Witam. Dzisiaj na trasie Bizonowo testuje EW58 wykonuję wszystkie czynności co trzeba i ezt nie rusza. :( Wie ktoś co jest przyczyną?
-
Czekaj muszę skoczyć do ZiomalCL po kryształową kulę...
Jak napiszesz precyzyjniej to pogadamy. Jakie exe? Jaka karta graficzna? Co zrobiłeś? Wcześniej Ci działało?
@Rewizor może warto wprowadzić szablon zgłaszania problemów?
-
EW58 po wrzuceniu 1 proporcji nastawnika stoi w miejscu.
-
Daj w nagłe potem wyluzuj i sprawdź czy wtedy pójdzie idzie.
-
Zrobiłem i trup...
-
Jakie exe? Napięcie jest? Sprężarkę słychać? Cokolwiek działa?
-
Odpal na innej scenerii... Z drutem...
-
Ale jeśli mówi na GG, że napięcie jest i słychać sprężarkę... To ja tracę chyba kontakt z rzeczywistością.
-
Odpal na innej scenerii... Z drutem...
LOL ale się ubrechtałem... w Bizonowie odpala elektryka:D ZiomalCl taka prosta odpowiedz a tyle problemów:D
-
Odpal na innej scenerii... Z drutem...
LOL ale się ubrechtałem... w Bizonowie odpala elektryka:D ZiomalCl taka prosta odpowiedz a tyle problemów:D
Co w tym śmiesznego? Debugmode i wyłączone poszukiwanie trakcji...
-
Witam, ja mam włączone poszukiwanie trakcji i mogę bez problemów uruchomić pojazd elektryczny na trasie bez trakcji.
-
Tak, tylko jedne exe mają tak, drugie tak... ;] Na zapas warto napisać, że lepiej odpalać elektryki pod drutem.
-
A masz powietrze w zbiornikach? sprężarka i te sprawy? Bo bez tego to ani nie drgniesz.
-
Najlepszym wyjściem będzie jak podasz:
-wpis do scenerii
-exe którego używasz
-oraz screena z kabiny ocenimy czy jest powietrze czy niema i obejdzie się bez zbędnych pytań.
-
Maszyna "ze
rzżarła" EW58 :]
Może tak odpowiesz na zadane w Twoim kierunku pytania, a nie piszesz jakieś bzdury w dodatku z błędem ortograficznym. Tutaj każdy się angażuje a Ty sobie jakieś żarty urządzasz?
/ Żuk
-
Nie wiem czy sobie z nas żartujesz, ale już Ci od paru postów piszemy, żebyś podał szczegółowe dane, jak kulą w płot.
Pozdrawiam
-
Tamte wpisy wywaliłem, jak testowałem inny tabor, teraz wpisuję i "pustka"
-
A co wpisujesz? Podaj wpis.
-
node -1 0 ew58-002-sa dynamic PKP\EW58 ew58-005-sa EW58-SA 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ew58-002-d dynamic PKP\EW58 ew58-005-d ew58-D 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ew58-002-sb dynamic PKP\EW58 ew58-005-sb EW58-SB 0.0 connected 55 0 enddynamic
endtrainset
I nic... a wcześniej to wpisywałem i działało...
-
Podmień
node -1 0 ew58-002-sa dynamic PKP\EW58 ew58-005-sa EW58-SA 0.0 connected 55 0 enddynamic
na
node -1 0 ew58-002-sa dynamic PKP\EW58 ew58-005-sa EW58-SA 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
-
Dzięki ;) już jest OK, ale EW58 nadal stoi w miejscu...
-
To wypisz, co zrobiłeś by ruszyć...
Włączyć obwód główny, sprężarkę, przetwornicę, odhamować skład a przed tym jeszcze podnieś patyki, potem przestawić nawrotnik (Shift+d), gdy odhamujesz skład, powinien EZeT ruszyć.
-
U mnie ew58 jezdzi dobrze i działa.
Poniżej wpisy:
//EW58
node -1 0 ew58-005-sa dynamic PKP\EW58 ew58-005-sa EW58-SA 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ew58-005-d dynamic PKP\EW58 ew58-005-d ew58-D 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ew58-005-sb dynamic PKP\EW58 ew58-005-sb EW58-SB 0.0 connected 0 0 enddynamic
Ewuszka działała z parametrami jak w en57, czyli ezt jezdzil jako R+S+R. W rzeczywistości mamy: S+D+S. Jeśli ktoś grzebał w chk by taką konfiguracje zrobić to faktycznie, ezt nie rusza (bynajmniej u mnie nie ruszył). Kolego sprawdź czy działa u ciebie en57 i ew60 ed72.
Jeśli te ezt działają to ew58 też powinien działać Z TYMI CHK CO DOŁĄCZAŁEM DO PACZKI
Piszę o chk, gdyż ktoś kiedyś próbował podobnie jak ja zrobić konfiguracje S+D+S.
Pozdrowionka.
-
No to może po kolei:
Jeśli masz EXE @Kurs'a
1. d lub r - ustawiasz pozycję (d do przodu r do tyłu)
2. shift + J - włączasz baterie
3. spacja - zbijasz czuwak
4. shift + o lub shift + p - podnosisz pantografy
5. shift + m - załączasz wył. szybki
6. shift + x - załączasz przetwornicę
7. shift + c - załączasz sprężarkę
8. 4 na klawiaturze numerycznej - odhamowanie
9. + na klawiaturze numerycznej - dodawanie kolejnych pozycji nastawnika
Jeśli nie masz EXE @Kurs'a to pomijasz 2 i 3 krok
-
U mnie ew58 jezdzi dobrze i działa.
Poniżej wpisy:
//EW58
node -1 0 ew58-005-sa dynamic PKP\EW58 ew58-005-sa EW58-SA 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ew58-005-d dynamic PKP\EW58 ew58-005-d ew58-D 0.0 connected 55 0 enddynamic
node -1 0 ew58-005-sb dynamic PKP\EW58 ew58-005-sb EW58-SB 0.0 connected 0 0 enddynamic
Ewuszka działała z parametrami jak w en57, czyli ezt jezdzil jako R+S+R. W rzeczywistości mamy: S+D+S. Jeśli ktoś grzebał w chk by taką konfiguracje zrobić to faktycznie, ezt nie rusza (bynajmniej u mnie nie ruszył). Kolego sprawdź czy działa u ciebie en57 i ew60 ed72.
Jeśli te ezt działają to ew58 też powinien działać Z TYMI CHK CO DOŁĄCZAŁEM DO PACZKI
Piszę o chk, gdyż ktoś kiedyś próbował podobnie jak ja zrobić konfiguracje S+D+S.
Pozdrowionka.
Ja w chk nie grzebałem, a tak apropo EZT-ów wszystkie jezdzą: EN57, ED72, EN71... A jak wciskam F9 to pisze "Zejdź nastawnikiem do oporu i próbuj jeszcze raz" robię tak czekam z 15 minut, ustawiam nastawnik na pierwszą proporcję i jest to samo. A tak apropo nawrotnika: w EW58 ma 4 pozycje. No cóż, nie ma co tra-
cić czasu więc czas na skren:
(http://images45.fotosik.pl/22/c14cc537c10ac333m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c14cc537c10ac333)
PS: Sprężarka była włączona
-
Nie odhamowany skład. Del na numerycznej a zaraz po tym 4. A najlepiej poczekaj, aż zejdzie do 0 a potem dopiero naciśnij 4.
-
Nie odhamowany skład. Del na numerycznej a zaraz po tym 4. A najlepiej poczekaj, aż zejdzie do 0 a potem dopiero naciśnij 4.
Niestety, to nic nie dało...
A Wy macie EWkę?
-
Kolego trzymaj "," czyli del tak dlugo az wskazowka opadnie. Ktores exe tak juz ma ze luzuje tak dlugo az trzymasz "del" jak puścisz "del" to przestaje luzowac. Ewka dlugo luzuje.
-
Uruchom symka w debugmode, Wciśnij F2 i zrób tak jak pisał Żuk oraz Patrykos lub Epek, i powiedz czy w ogóle zachodzą jakieś zmiany w ostatniej linijce czerwonych napisów.
-
Jeśli masz exe z dizel packa, to tak jest, że luzuje dopóki masz ustawiony kran na del.
-
Ale miałem buga... normalnie wciskam { i wagon za******lił w drugą stronę z prędkością ponad 190 km/h o.O
-
Wyłącz debugmode, dlatego tak się dzieje.
-
[...]wagon[...]
To wagon czy EZT? Coś się z ciśnieniem dzieje? Odhamowałeś? Ruszyłeś? Zadajemy pytanie pomocnicze, a Ty nie chcesz lub nie potrafisz na nie odpowiedzieć.
-
[...]wagon[...]
To wagon czy EZT? Coś się z ciśnieniem dzieje? Odhamowałeś? Ruszyłeś? Zadajemy pytanie pomocnicze, a Ty nie chcesz lub nie potrafisz na nie odpowiedzieć.
to EZT. Tak, odhamowałem, i nie ruszyłem niestety... Kiedyś miałem taki sam problem w EN57, wystarczyło tylko wyłączyć i włączyć ponownie wylącznik szybki, a tutaj nie...
PS: może to nie do tematu, ale czy w EW58 da się zamykać drzwi do kabiny?
-
ale czy w EW58 da się zamykać drzwi do kabiny?
Na razie nie ale jak dorobisz, to tak.
A co do screena (z mojej EW'y) z mano:
(http://images38.fotosik.pl/22/106002eac80deba4m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=106002eac80deba4)
Są źle wskazówki ustawione. Można porównać wartości na mano i napisane na ekranie.
-
Kolego trzymaj "," czyli del tak dlugo az wskazowka opadnie. Ktores exe tak juz ma ze luzuje tak dlugo az trzymasz "del" jak puścisz "del" to przestaje luzowac. Ewka dlugo luzuje.
Ja mam nowe exe, bo kran hamulca syczy inaczej i działają wycieraczki, i podświetlacz w EP05. I shp.
-
Kolega 418Da ma exe z Dizelpacka, tyle się dowiedziałem z rozmowy na GG.