- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Marcin1992 w 05 Października 2008, 16:33:26

Tytuł: Wydzielone z "Problemy z poprawnym działaniem symulatora"
Wiadomość wysłana przez: Marcin1992 w 05 Października 2008, 16:33:26
Cytuj
1440 x 900

O ile się nie mylę rozdzielczość (tekstur i ekranu) powinna składać się z potęg dwójek. Jeżeli rozdzielczość nie składa się z potęg dwójek, symulator może się ostro przycinać.

Wydzielam.
Akvin
Tytuł: Odp: Problemy z poprawnym działaniem symulatora
Wiadomość wysłana przez: uetam w 05 Października 2008, 16:36:21
Cytuj
1440 x 900

O ile się nie mylę rozdzielczość (tekstur i ekranu) powinna składać się z potęg dwójek. Jeżeli rozdzielczość nie składa się z potęg dwójek, symulator może się ostro przycinać.
Eee... Koledze juz podziekujemy.
Wg Twojej jakze ciekawej teorii symek powinien ciac sie rowniez przy rozdzielczosci 1024x768 czy 1280x1024 jak i kazdej innej...
Potegi dwojki - 1,2,4,8,16,32,64,128,256,512,1024,2048,4096,8192 itd.
Tytuł: Odp: Problemy z poprawnym działaniem symulatora
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 05 Października 2008, 16:39:48
Cytuj
O ile się nie mylę rozdzielczość (tekstur i ekranu) powinna składać się z potęg dwójek. Jeżeli rozdzielczość nie składa się z potęg dwójek, symulator może się ostro przycinać.

Rotfl ;d

Mylisz się i wprowadzasz innych w błąd. To że rozdzielczość jest większa, to jest oczywiste, że wydajność spada. 1024x768 - 768 to potęga 2? Nie ;d Więc Twoje stwierdzenie jest po prostu powalające. Potęga dwójki dotyczy tekstur. Tyle.