- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: wojciech w 03 Września 2008, 15:55:17

Tytuł: Brak textur na trasie zwierzyniec.
Wiadomość wysłana przez: wojciech w 03 Września 2008, 15:55:17
Gdzieś w połowie trasy wywala mi cały program najprawdopodobniej z powodu braku poniższych textur:
Loading - texture: textures\mc/blok4.bmp
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp01
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.tga01
Loading - texture: dynamic\pkp\shimmns\#sprzeg.tga
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Z góry dzięki pzdr wojciech.:)
Tytuł: Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 03 Września 2008, 16:24:20
Te tekstury nie są powodem wyłączania się symulatora. W dodatku nie podałeś nam komunikatu, który wystąpił.
Tytuł: Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
Wiadomość wysłana przez: wojciech w 03 Września 2008, 16:39:31
Jedynym komunikatem było ,że aplikacja zostanie zamknięta.
Tytuł: Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
Wiadomość wysłana przez: Gagarek w 03 Września 2008, 17:04:46
Prosimy o cały log.txt, inaczej nikt nie będzie umiał Ci pomóc :P

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
Wiadomość wysłana przez: wojciech w 03 Września 2008, 17:18:37
http://www.eu07.pl/userfiles/log.txt
Tytuł: Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
Wiadomość wysłana przez: Gagarek w 03 Września 2008, 18:03:10
Sprzęg Shimmns'a Loading - texture: dynamic\pkp\shimmns\#sprzeg.tga
Failed
Kolejne błędy (tuż przed ładowaniem loka): Loading - texture: dynamic\pkp\lgjs\load_ctl_2x.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\lgjs\lgjs_container.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\lgjs\load_dsmxantar.bmp
Failed

A dalej masz Eventy... Czyli fakt, wywala Ci gdzieś na trasie. Kilka pytanek: która misja i który kilometr linii to jest? Jak jedziesz, to są słupki hektometryczne, więc widać. Powiedz, gdzie, to się przejadę i sprawdzę, co dzieje się u mnie ;) Aha, jeszcze jedno: skąd posiadasz tą trasę? Ja mam i tą z paczki @Krzyśka626 i przerobioną przez @Pixela (SHP).


PS. Tym postem niewiele pomogłem, może ktoś z bardziej doświadczonych MaSzynowców Ci odpowie ;)
Tytuł: Odp: Brak textur na trasie zwierzyniec.
Wiadomość wysłana przez: wojciech w 03 Września 2008, 18:30:52
Paczke mam z ftp'a czy czegos tam @krzyśka626 (pozdrawiam:D) i z aktualizacją shp. Kiedys mi zwierzyniec bez żadnych problemow chodzil i przestał mniej więcej właśnie po dodaniu aktualizacji z shp. Dzieje się to przy słupku 72(dwa pod siódemką) kiedy stoje przed takim bilbordem z niebieskimi ludźmi a w oddali po lewej stoi en57-800.