- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Ty51 w 07 Lipca 2008, 21:38:22

Tytuł: smuga.tga
Wiadomość wysłana przez: Ty51 w 07 Lipca 2008, 21:38:22
Czy ma morzże ktoś plik smuga.tga, bo mi wywala przy każdej lokomotywie.




Morza nikt nie ma, ale smugę może tak.


/ REWIZOR
Tytuł: Odp: smuga.tga
Wiadomość wysłana przez: youBy w 07 Lipca 2008, 22:04:59
Jeździsz nocą?
Tytuł: Odp: smuga.tga
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 07 Lipca 2008, 22:33:05
Jeździsz nocą?
Przy bykach smuga.tga jest wymagana.
Tytuł: Odp: smuga.tga
Wiadomość wysłana przez: Ty51 w 08 Lipca 2008, 20:40:40
Nie jeżdżę nocą, a czy to ma jakiś wpływ na tę teksturę?
Tytuł: Odp: smuga.tga
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 08 Lipca 2008, 21:09:18
Lepszym pytaniem byłoby "Czy masz exe yB?" - z oczywistej przyczyny. To exe ma wbudowane w kodzie wyświetlanie smugi, gdy parametry wpisu light określają słabe naświetlenie scenerii (czyt. noc). Smuga ta jeśli nie masz odpowiedniej tekstury w katalogu /textures/ nie wyświetli się. Nie będzie białego szkieletu smugi przed lokiem. Jedyną różnicą będzie wpis dla niej w logu - zaraz po wpisie "Player train init OK" - czyli:

Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
OK

OK lub Failed.

OK - będziesz miał włączone smugi w nocy.
Failed - nie będziesz miał smug w nocy.

Dodam, że ta tekstura jest inna niż te z katalogów lokomotyw... Więc wrzucenie niewłaściwej do /textures/ nie da Ci żądanego efektu.

Przy bykach smuga.tga jest wymagana.

To już jest indywidualna sprawa. Kolega napisał, że wywala mu błąd przy każdej lokomotywie. A nie każda ma smugi w modelu.
Tytuł: Odp: smuga.tga
Wiadomość wysłana przez: Ty51 w 08 Lipca 2008, 21:22:21
Mam coś takiego np. przy EU07. Załączają się światła i świecą na tory,tzn. nie zapalam tylko teksturowych świateł. W ET22, natomiast to nie działa.