- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Dudus w 20 Lutego 2004, 20:43:26

Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: Dudus w 20 Lutego 2004, 20:43:26
Tor w WK odgałęziający się przed szopą ostrym łukiem w prawo - jest tajemnicą Poliszynela dokąd biegnie. Wie każdy kto jechał po testowo2a.
              A zatem trzy pytania:
        - czy coś takiego juz jest ?
        - czy ktoś może próbuje to zrobić ?
        - czy raczej nie ma sensu aby te ,,dwie spółki kolejowe" posiadały
          wspólną sieć ?
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: uetam w 20 Lutego 2004, 21:05:46
lepiej nie, bo by było jeszcze mniej fps:)
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: Dudus w 21 Lutego 2004, 00:15:30
Niby na jakiej podstawie tak twierdzisz. FPS-ów jest mało wtedy gdy jest,  bardzo naciaprany obraz do wyświetlenia a nie jak przybywa km nowych linii... ?
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: Nicolass w 21 Lutego 2004, 00:24:48
Ale załadowane obiekty (w jakimś stopniu) na fps wpływają, zresztą komu by się chciało teraz w to bawić... jak nubula już tuż tuż...
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: Dudus w 21 Lutego 2004, 11:52:08
Cytat: "Nicolass"
Ale załadowane obiekty (w jakimś stopniu) na fps wpływają, zresztą komu by się chciało teraz w to bawić... jak nubula już tuż tuż...


Sęk w tym że ja to już mam. I sam sobie nie wierzę żę mi się to udało. Teraz muszę  tylko sprawdzić skutki uboczne - jakie to zrodziło bękarty.
FPS w Kacu jest taki jak poprzednio. W samej stacji oraz w ,,całej gminie" WK jest mało FPS. Ale jak wjedziesz już w obszar który pierwotnie należał
li tylko i wyłącznie do testowo2a to FPS rośnie nawet do 24-25 przy grafice
64MB.
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: uetam w 21 Lutego 2004, 12:48:52
A jeżdżą u Ciebie pociągi które jeździly pierwotnie w testowie?
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 21 Lutego 2004, 13:19:30
nicolas nie mów że nebula tuż tuż jak te tuż tuż to przynajmniej pół roku sam czekałeś na luty a luty się kończy...........
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: Dudus w 21 Lutego 2004, 21:23:13
Cytat: "MatEUzs"
A jeżdżą u Ciebie pociągi które jeździly pierwotnie w testowie?


Mówiłem szukam dopiero skutów ubocznych tego ożenku.  Zlikiwidowałem dopiero jeden - efekt podwójnej scenerii w WK. Bo z połączeniem to mały problem 2 min roboty.
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: Nicolass w 21 Lutego 2004, 21:39:34
Wyślij mi to na maila wraz z plikami *.bat to umieszczę na stronce www.nicolass.prv.pl i będzie można się pobawić.  Możesz zarzucić też screeny do maila [z miejsca połączenia tych dwóch tras], to wrzuce je też na stronke. Jak tylko dostane, umieszczam na stronce [jutro będzie na 100%]
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: Marcin Czapnik (Techniks) w 21 Lutego 2004, 23:29:19
Cytat: "Dudus"
Cytat: "MatEUzs"
A jeżdżą u Ciebie pociągi które jeździly pierwotnie w testowie?


Mówiłem szukam dopiero skutów ubocznych tego ożenku.  Zlikiwidowałem dopiero jeden - efekt podwójnej scenerii w WK. Bo z połączeniem to mały problem 2 min roboty.

Z moich spostrzeżeń wynika, że trasa z testowa2 przecina trasę WKD - Skwarki dwukrotnie (można to sprawdzić nakładając na siebie obrazy z STV pochodzące z obu tych scenerii)
Tytuł: Quarkmce i testowo2a wash end go!
Wiadomość wysłana przez: McZapkie w 22 Lutego 2004, 22:51:15
To nie jest calkiem prawda ze nie spadaja FPS po połączeniu -
otoz narazie wszystko jest ładowane do pamięci - im więcej
obiektów o tekstur, tym większa zajętość pamięci - na komputerach
z mniejszym RAM może się to objawiać rwaniem ciągłości
spowodowanym operacjami na dysku twardym (swap file).
Ponadto gdy tekstury sie nie mieszcza w pamieci karty
graficznej to tez to zle wplywa na wydajnosc grafiki.

Co do trasy quark, to jakby ktos chcial cos grzebac,
to tu sa najnowsze zrodla:
http://www.eu07.pl/~mczapkie/staff/quark-mc29.zip