- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Michu46 w 24 Czerwca 2008, 16:56:15

Tytuł: Lusterka
Wiadomość wysłana przez: Michu46 w 24 Czerwca 2008, 16:56:15
Grając w ciekawą grę, w której są lusterka wpadłem na pomysł i pisze to tu w propozycjach. Do rzeczy, moją propozycją jest to aby do loków dodać lusterka, które pokażą nam nie tyko na zakrętach skład. Na pewno wiem, że jest to możliwe, ale czy nie jest to "wyższa szkoła jazdy". Miałem jeszcze propozycje zrobienia ruchomych wycieraczek, ale w Symku nie pada deszcz :)
Pozdrawiam.


Bocznica.


REWIZOR
Tytuł: Odp: Lusterka
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 24 Czerwca 2008, 17:09:29
Jeśli symek jest w stanie prawidłowo wygenerować odbicie światła od lustrzanej powierzchni, to powinno być możliwe. Szczerze jednak w tą wątpię, bo do tego raczej potrzeby jest ray-tracing/ray-casting a nie OpenGL. POV-Ray z wygenerowaniem jednej(!!) klatki o rodzielczości 800x765pix na kompie p4 2x3.03GHz 512M RAM potrzebuje kilka sekund. I to tylko przy kilku prostych obiektach! Nie chciałbyś pewnie takiego klatkowania w symku;]

PS. Proszę nie mówić mi tu o PixelShadeing/VertexShadeing, bo to nie to samo.
Tytuł: Odp: Lusterka
Wiadomość wysłana przez: youBy w 24 Czerwca 2008, 18:07:48
Jeśli symek jest w stanie prawidłowo wygenerować odbicie światła od lustrzanej powierzchni
Nie jest.
Tytuł: Odp: Lusterka
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 24 Czerwca 2008, 19:19:58
No i wszystko wiadomo. Dzięki yB.

Całość bocznica.