- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: ST44-003 w 22 Czerwca 2008, 20:36:36
-
Ale żeby ją odpalić trzeba mieć czym manewrować. Czemu nie ma żadnego loka w tej scenerii do jej uruchomienia?
EDIT: Mój błąd. Wynikły dziwne problemy z 409Da by GW. Jeszcze raz przepraszam i na bocznice z tym.
-
Ale żeby ją odpalić trzeba mieć czym manewrować. Czemu nie ma żadnego loka w tej scenerii do jej uruchomienia?
EDIT: Mój błąd. Wynikły dziwne problemy z 409Da by GW. Jeszcze raz przepraszam i na bocznice z tym.
Mi to samo się działo, trzeba wstawić sobie coś innego np. SM42 bo coś ze wpisem jest nie tak, a po drugie po wyświetleniu komunikatu: Trwa inicjalizacja wybranego pojazdu do sterowania exe się wyłącza.
-
@MKdudu, u mnie nie dochodzi do inicjalizacji tylko wywala przy ładowaniu drzewek. Ciekawe... :)
-
Mi to samo się działo, trzeba wstawić sobie coś innego np. SM42 bo coś ze wpisem jest nie tak, a po drugie po wyświetleniu komunikatu: Trwa inicjalizacja wybranego pojazdu do sterowania exe się wyłącza.
A na innych sceneriach działa ci 409Da?
@MKdudu, u mnie nie dochodzi do inicjalizacji tylko wywala przy ładowaniu drzewek. Ciekawe... :)
Wrzuć loga :) Też jestem ciekaw, nigdy mi na drzewkach nie wywaliło.
Pzdr
-
Długaśny początek ominąłem.
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
skj_morning.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_rused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\grass.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\sandfine1.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pmppw/d2.bmp
OK
Loading - text model: models\pmppw/wzrr.t3d
Loading - texture: textures\pmppw/zwrr.tga
OK
Loading - text model: models\pmppw/wzlr.t3d
Loading - texture: textures\pmppw/zwrl.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#buk1.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/koziolbeton.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\/podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\/wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#dab1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#brzoza1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#cottonwood1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo5.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo6.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo7.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo8.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jesion1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna4.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna5.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna6.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna7.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo4.tga
OK
EDIT: Problem z 409Da polega na tym, że niektórzy (np. ja) nie dodali do dynamic.dat wpisu na 409Da2. Ot i cały problem, wystarczy ze wpisu do scenerii wywalić 2. :)
-
@ST44: Ja też nie dodałem wpisu do dynamic.dat i jakoś chodzi :)
Uruchamia się?
-
Podmieniłem loka na SM42 (kaczorem jakoś nie umiem jeździć xD), ale sceneria ani rusz. Dziwne... :)
-
Loka zmieniłem sobie na SM48. Wymagane wagony mam. Nie mam wymaganej trasy Zielona łączka Stare bale.
Symek wywala się dokładnie w tym samym miejscu co dla @ST44 (#drzewo4).
EDITion: Gdzież jest ta tajemna trasa do Starych balów, bo szukajkownia stwierdza, że nie na forum.
EDITion numero duo: Ale googlarownia coś znalazła :)
-
Ale ja głupi jestem. Faktycznie nie mam chyba Zielonych Łączek. :)
Trzeba to sparwdzić.
A i żeby dalej nie zaśmiecać wątku problemami, można by to przenieść do Pomocy? Takie skromne pytanko :)
EDIT: Sprawdzone i potwierdzone. Brak trasy Zielona Łączka - Stare Bale powoduje nie wczytywanie się tej scenerii, o której mowa.
-
Z trasy Zielona Łączka - Stare Bale potrzebny jest folder 'teren' :)
U mnie w logu po #drzewo4.tga ładuje się tekstura textures\brick-gray.tga. Sprawdź czy ją masz, może to właśnie jej wina?
-
Wszystko już idealnie hula, a sceneria piękna i klimatyczna :)
EDIT: Właśnie brak trasy ZL-SB powodował nie wczytanie się dalszych obiektów po drzewku na którym symek się wywalał :)
Wydzieliłem część postów i przenosze do pomocy.
Andrzej.
-
A w wymaganiach jak byk napisane ... :D
-
Powodem wysypywania się symka jest brak poniższych inców:
scenery\koziolneton.inc
scenery\ogrodzenie_sm.inc
scenery\teren\p1w500x500.inc
-
To w końcu co trzeba zrobić ? Podmieniłem wszytko tak jak w instrukcji i dalej wywala.
1. Napisać poprawnie.
2. Podać loga.
3. Nie zadawać bzdurnych pytań.
REWIZOR
-
Powodem wysypywania się symka jest brak poniższych inców:
scenery\koziolneton.inc
scenery\ogrodzenie_sm.inc
scenery\teren\p1w500x500.inc
To w końcu co trzeba zrobic ?, podmieniłem wszytko tak jak w instrukcji i dalej wywala.
A ja się po raz n-ty pytam: Czy macie trasę Zielona Łączka - Stare Bale?
-
A ja się po raz n-ty pytam: Czy macie trasę Zielona Łączka - Stare Bale?
Nie mam tej trasy.
-
To powinno być tak:
1)oto kompletna samowystarczalna trasa-link
lub
1)trasa właściwa-link:
2)paczki potrzebne:
a)link
b)link
...
..
)link
-
Sm 42 driver wrzuć to co potrzebne. Za chwilę będzie tysiąc postów z prośbami.
-
ZL-SB wystarczy wygooglać.
Problemem na trasie są liczne "przyspawane" wagony, i jeden skład EAMSów (te z burtami) który jest jak najbardziej iluzoryczny, ponieważ podłączenie go, ba nawet odbicie się od niego, jest niemożliwe.
-
Sm 42 driver wrzuć to co potrzebne. Za chwilę będzie tysiąc postów z prośbami.
Dobrze, więc tak:
Zielona Łączka - Stare Bale: http://www.eu07.pl/userfiles/ZL-SB.rar
Bocznica elektrowni w Dobrym: http://www.eu07.pl/userfiles/Elektrownia_Dobre.rar
Zwrotnice ręczne @Żabka: http://www.eu07.pl/userfiles/reczne_zabek.rar
Mam nadzieję iż zaoszczędzi to szukania i sceneria odpali się bez problemu.
To są braki ze scenerii, braki taborowe uzupełniamy we własnym zakresie. Przynajmniej tak to zrozumiałem :)
Od teraz jak ktoś zada durne pytanie, wygrywa MUTED.
REWIZOR
-
ZL-SB wystarczy wygooglać.
Problemem na trasie są liczne "przyspawane" wagony, i jeden skład EAMSów (te z burtami) który jest jak najbardziej iluzoryczny, ponieważ podłączenie go, ba nawet odbicie się od niego, jest niemożliwe.
U mnie też występuje efekt "przyspawanych wagonów". Podmiana wagonów na inne nie pomaga niestety.
-
Ale sam przyznaj, że autor nie wypuszczał by scenerii, jeśli u niego by to nie działało...
No dobra, pomińmy ten temat i zajmijmy się tym problemem.
Za pierwszym razem, gdy odpaliłem symka, to wszystko było ok. Ruszyłem składem i w ogóle.
Teraz gdy odpaliłem faktycznie jest tak jak mówicie. Zacząłem teraz kombinować i znalazłem przyczynę.
@Sm 42 driver: na torach, na których znajdują się składy - zlikwiduj przechyłki.
-
Tam nie ma przechyłek ... tylko na zwrotnicach na torze prostym jest 0.1 i -0.1 a tak to nie ma.
-
Tam nie ma przechyłek ... tylko na zwrotnicach na torze prostym jest 0.1 i -0.1 a tak to nie ma.
node -1 0 tor_68 track normal 80.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
Rail_screw_uNused1.bmp 4 grass 0.2 0.5 1.1
-220.15 0.2 832.119 0.0 //point 1
0.0 0.0 26.6666 //control vector 1
0.0 0.0 -26.6667 //control vector 2
-220.15 0.2 912.119 0.0 //point 2
0
endtrack
Ma być tak:
node -1 0 tor_68 track normal 80.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
Rail_screw_uNused1.bmp 4 grass 0.2 0.5 1.1
-220.15 0.2 832.119 0.0 //point 1
0.0 0.0 0.0 //control vector 1
0.0 0.0 0.0 //control vector 2
-220.15 0.2 912.119 0.0 //point 2
0
endtrack
-
node -1 0 tor_68 track normal 80.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
Rail_screw_uNused1.bmp 4 grass 0.2 0.5 1.1
-220.15 0.2 832.119 0.0 //point 1
0.0 0.0 26.6666 //control vector 1
0.0 0.0 -26.6667 //control vector 2
-220.15 0.2 912.119 0.0 //point 2
0
endtrack
Według mnie, to te pogrubione, to wartości przechyłek. Jak robiłem narzędzie do likwidacji przechyłek, to właśnie zmieniałem te wartości na bliskie zeru i przechyłki się likwidowały. Nie ruszałem tych conrtoli i nie zauważyłem czegoś negatywnego. W scenery.doc, jest napisane, że to są wektory, ale nie wiem tak do końca o co chodzi z nimi. Wiem, że jakiś Bézier czy Geizer czy cuś :)
-
A wie ktoś może co to za wagon hcrrss bo brakuje mi go aby uruchomić tą scenerię? Dziękuję za pomoc
Moderator wskazał wątek dla takich postów więc myśl co i gdzie piszesz.
Przenoszę.
Akvin
-
http://www.eu07.pl/userfiles/hcrrss.rar
Proszę ;]
Wpisy do scn. :
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\hcrrss none hcrrss-a-low 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\hcrrss none hcrrss-b-low 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Używaj naszego ulpoadera. Nikt nie będzie potem odświeżał tych linków jak wygasną.
Akvin
-
Według mnie, to te pogrubione, to wartości przechyłek. Jak robiłem narzędzie do likwidacji przechyłek, to właśnie zmieniałem te wartości na bliskie zeru i przechyłki się likwidowały. Nie ruszałem tych conrtoli i nie zauważyłem czegoś negatywnego. W scenery.doc, jest napisane, że to są wektory, ale nie wiem tak do końca o co chodzi z nimi. Wiem, że jakiś Bézier czy Geizer czy cuś :)
Aj, racja. To nie przechyłki... W każdym razie to trzeba zmienić :D