- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: ST44-003 w 27 Maja 2008, 14:14:53
-
Witajcie.
Czy na obecnym exe istnieje możliwość, aby działały jednocześnie dwie lampki SHP? Chodzi mi o lampki te z pulpitu loka oczywiście. Interesuje mnie to, ponieważ planuje zrobić kabine EU07-001, a żeby było realistyczniej chciałem wykonać wmiare podobny wyświetlacz jaki jest w oryginale.
P.S. @Żuku, nie martw się, nie obraże się o to ;)
Tylko wytłumacz, co było błędne w pytaniu które zadałem w temacie? I w takim razie, jak mam(y) te pytania zadawać?
Mnie nie obchodzi czy byś się obraził czy nie, wykonuje to co do mnie należy.
A jeżeli chodzi o Twoje zapytanie: "jak prawidłowo określać nazewnictwo tematów" w szkole tego uczą. Jeżeli ktoś nie chce, nie potrafi, albo szybko chce uzyskać odpowiedz na dręczącą go rzecz, nie zważając na etyke panującą na forum, takie tematy będą przenoszone na bocznicę.
P.S. Teraz użyłeś prawidłowego nazewnictwa tematu w stosunku do treści zawartego w pierwszym poście. Widzą wcześniejszy temat "Czuwak i SHP" dużo domysłów jest zanim się otworzy dany temat, czy chodzi Ci o zasadę działania, czy o układ zasilania itp itd można tak wymieniać dużo. Nawet przy użyciu szukajki łatwiej będzie cokolwiek znaleźć jeżeli tematy będą nazywane prawidłowo. Pozdrawiam Żuk
-
Witam. Czy chodzi Ci o to, żeby lampki były umieszczone w dwóch różnych miejscach kabiny, np. po prawej stronie pulpitu jedna i druga powiedzmy pod sufitem? Jeśli dobrze zrozumiałem, to utwórz te lampki jako jeden model (składający się z tych dwóch części) pod nazwą shp_on(off) i powinno działać. Dwa czuwaki i SHP ma chyba kabina SM31.
-
Czy na obecnym exe istnieje możliwość, aby działały jednocześnie dwie lampki SHP? Chodzi mi o lampki te z pulpitu loka
Witaj. Hehe no a czemu nie, na każdym exe się da. Zoabcz jak zrobilem w et22-2000.
Robisz dwa puste obiekty bez przeksztalceń i nazywasz je:
name: SHP_on i drugi SHP_off
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: main
Type: Mesh
Name: SHP_on /lub/ off
Anim: false
...
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 0
_____
teraz robisz ile Ci sie tam widzi lampek shp, np2 albo 40... I każda lampkę ^przypisujesz do tego pustego obiketu^ on lub off
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: SHP_off /lub/ _on
Type: Mesh
Name: lampka1 /lub/ 3456...
Anim: false
...
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 34
Jak cos Ci sie wydaje nie jasne, to gg moje znasz.
Pozdro
-
Wielkie dzięki :) Myśle że można zamknąć. :)
-
Korzystając że wątek jest otwarty, chciałem się dowiedzieć, czy na obecnych exekach da się zrobić migające lampki od SHP? Czy jest to uwarunkowane zmianami w kodzie?
EDIT: Sorki wielkie, takie błędy są po prostu niekontrolowane przeze mnie :)
-
A gdzie ty widział migające lampki od SHP? Na wszystkich lokach wyposażonych w system lampki się świecą. Mruga tylko CA.
-
Np. w tym w filmie. (w kilku miejscach gdzie akcja jest w kabinie).
&mode=related&search= szczególnie w tym filmiku gdzieś tak w 1:40 minuty aż do końca.
-
Po mojemu to CA miga bo zapalało się w miejscach gdzie raczej elektromagnesów SHP nie ma.
-
W tym drugim filmiku polemizował bym. Nie możliwe żeby CA w czasie poniżej 60 sekund dwu krotnie się uruchomiło.
-
Zaglądnąłem na przepisową, ale nie znalazłem info. Wydaje mi się, że SHP nie może mieć migających lampek, żeby nie myliło się z czuwakiem. A CA chyba może łapać w okresach różnych od 60 sekund.
-
W tym drugim filmiku polemizował bym. Nie możliwe żeby CA w czasie poniżej 60 sekund dwu krotnie się uruchomiło.
Może tam było na odwrót najpierw było SHP bo wtedy nie widać lampek a potem było CA