- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Gumis45 w 22 Maja 2008, 16:29:24
-
Słyszałem gdzieś że Gdyni jeździ siódemka z nastawnikiem na środku kabiny. Mógł by ktoś podać numer tej siódemki albo jakieś zdjęcia. Za pomoc bardzo dziękuje.
-
Słyszałem gdzieś że Gdyni jeździ siódemka z nastawnikiem na środku kabiny. Mógł by ktoś podać numer tej siódemki albo jakieś zdjęcia. Za pomoc bardzo dziękuje.
1067 i nie w Gdyni a we Wrocławiu i nastawnik nie jest po środku kabiny, tylko po prawej stronie (tyle, że pulpit jest zagięty na kształt tego z EP09)
-
Nie, jakaś inna starsza nie z serii ep07-10xx.
-
Tytuł wskazuje zdziwienie rzeczą podaną w tytule -> dziwisz się, że można zadać pytanie nt. siódemek, co też sam uskuteczniasz?
-
Słyszałem gdzieś że Gdyni jeździ siódemka z nastawnikiem na środku kabiny. Mógł by ktoś podać numer tej siódemki albo jakieś zdjęcia. Za pomoc bardzo dziękuje.
1067 i nie w Gdyni a we Wrocławiu i nastawnik nie jest po środku kabiny, tylko po prawej stronie (tyle, że pulpit jest zagięty na kształt tego z EP09)
No i jeszcze nie jeździ, dopiero miała jazdę próbną z 60022 i dzisiaj pojechała na testy do Węglewa.
-
O ile dobrze pamiętam chodzi o numer 330 z Gdyni, a przynajmniej kiedyś była.
Pamiętam jak była u Nas na rewizji, dość dawno, faktycznie nastawnik jest po srodku, ale mechanik siedzi i tak po prawej stronie.
Nastawnik z kołem połączony jest za pomocą łańcucha.
-
O ile dobrze pamiętam chodzi o numer 330 z Gdyni, a przynajmniej kiedyś była.
Pamiętam jak była u Nas na rewizji, dość dawno, faktycznie nastawnik jest po srodku, ale mechanik siedzi i tak po prawej stronie.
Nastawnik z kołem połączony jest za pomocą łańcucha.
A tak, tak, coś kojarzę. To ta siódemka, w której jak zwalniała to włączało się trzecie światło stopu zamontowane w środkowej szybie przeciwnej kabiny. Tylko nie mogę sobie przypomnieć numeru :(
-
O ile dobrze pamiętam chodzi o numer 330 z Gdyni, a przynajmniej kiedyś była.
Pamiętam jak była u Nas na rewizji, dość dawno, faktycznie nastawnik jest po srodku, ale mechanik siedzi i tak po prawej stronie.
Nastawnik z kołem połączony jest za pomocą łańcucha.
A tak, tak, coś kojarzę. To ta siódemka, w której jak zwalniała to włączało się trzecie światło stopu zamontowane w środkowej szybie przeciwnej kabiny. Tylko nie mogę sobie przypomnieć numeru :(
A to było widać tylko podczas jazdy luzem. Bo jak coś miała na haku to zasłaniało. Chyba, że kabelek przez wagony i na drzwiach ostatniego wieszali ten stopy ;)
-
Czy ktoś posiada zdjęcie tego pulpitu wyżej omawianej siódemki? Nigdy go nie widziałem a też tylko o tym słyszałem. :(