- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: 07-078 w 14 Kwietnia 2008, 20:14:50
-
W Internecie widziałem filmiki w którch siódemki typu 4E miały zawór taki jak w MaSzynie a typ 303E miał
zawór którego nie ma w symku (podobny do dźwigni zniany biegów w starszych Maluchach).
-
W Internecie widziałem filmiki w którch siódemki typu 4E miały zawór taki jak w MaSzynie a typ 303E miał
zawór którego nie ma w symku (podobny do dźwigni zniany biegów w starszych Maluchach).
Zarówno 4E i 303E mają ten sam typ zaworu głównego - FV4a. Różnice mogą być jedynie w wyglądzie samej rękojeści.
-
O tą rękojeść mi chodzi , może twórcy kabin zajeliby się tym wątkiem w udoskonaleniach kabin EU07.
-
Takie różnice w dźwigniach są też na ET22 SM42 tam gdzie jest Fv4a.Pewnie robiono tak z oszczędności bo łatwiej zrobić z kawałka pręta z gałką niż robić profilowaną rękojeść.
-
Jeśli są też różnice w ET22 to od którego numeru ?
-
Jeśli są też różnice w ET22 to od którego numeru ?
Na to nie ma reguły. Zawór główny nie jest na stałe przypisany do konkretnej lokomotywy. Jeśli np. podczas przeglądu okresowego zostanie stwierdzona usterka kranu jest on po prostu podmieniany na inny.
-
Jak ja byłem w pewnej EU06, to w kabinie A był normalny kran hamulca, a w kabinie B juz gałka na pręcie ;]