- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: 07-078 w 14 Kwietnia 2008, 20:14:50

Tytuł: Wygląd zaworu Oerlikon'a
Wiadomość wysłana przez: 07-078 w 14 Kwietnia 2008, 20:14:50
W Internecie widziałem filmiki w którch siódemki typu 4E miały zawór taki jak w MaSzynie a typ 303E miał
zawór którego nie ma w symku (podobny do dźwigni zniany biegów w starszych Maluchach).
Tytuł: Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
Wiadomość wysłana przez: EU07-457 w 14 Kwietnia 2008, 20:22:39
W Internecie widziałem filmiki w którch siódemki typu 4E miały zawór taki jak w MaSzynie a typ 303E miał
zawór którego nie ma w symku (podobny do dźwigni zniany biegów w starszych Maluchach).

Zarówno 4E i 303E mają ten sam typ zaworu głównego - FV4a. Różnice mogą być jedynie w wyglądzie samej rękojeści.
Tytuł: Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
Wiadomość wysłana przez: 07-078 w 14 Kwietnia 2008, 21:15:37
O tą rękojeść mi chodzi , może twórcy kabin zajeliby się tym wątkiem w udoskonaleniach kabin EU07.
Tytuł: Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 15 Kwietnia 2008, 14:49:09
Takie różnice w dźwigniach są też na ET22 SM42 tam gdzie jest Fv4a.Pewnie robiono tak z oszczędności bo łatwiej zrobić z kawałka pręta z gałką niż robić profilowaną rękojeść.
Tytuł: Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
Wiadomość wysłana przez: 07-078 w 15 Kwietnia 2008, 16:09:25
Jeśli są też różnice w ET22 to od którego numeru ?
Tytuł: Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
Wiadomość wysłana przez: EU07-457 w 15 Kwietnia 2008, 16:29:38
Jeśli są też różnice w ET22 to od którego numeru ?

Na to nie ma reguły. Zawór główny nie jest na stałe przypisany do konkretnej lokomotywy. Jeśli np. podczas przeglądu okresowego zostanie stwierdzona usterka kranu jest on po prostu podmieniany na inny.
Tytuł: Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 15 Kwietnia 2008, 16:47:09
Jak ja byłem w pewnej EU06, to w kabinie A był normalny kran hamulca, a w kabinie B juz gałka na pręcie ;]