- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: Kacper-m w 10 Lutego 2004, 11:33:01
-
Może by tak udoskonalić eu07?
Aktywować wycieraczki!
Niestety ja tego nie umiem zrobić :(
Może ktoś zrobiłby to i ulepszył symulator.
P.s Chciałbym pozdrowić wszystkich użytkowników forum!
-
Może by tak udoskonalić eu07?
Aktywować wycieraczki!
Niestety ja tego nie umiem zrobić :(
Może ktoś zrobiłby to i ulepszył symulator.
To chyba nie ten dział....
Przecież jest napisane ze tu mozna pisać o tym co jest w trakcie tworzenia bo to jest dział NA WARSZTACIE.
-
[...] Aktywować wycieraczki! [...]
Najpierw trzebaby aktywowac deszcz, ale to nie taka prosta sprawa :)
Przecież jest napisane ze tu mozna pisać o tym co jest w trakcie
tworzenia bo to jest dział NA WARSZTACIE.
Jako ze to pierwszy post kolegi, proponuje, zeby mu wybaczyc
ta pomylke. A zreszta, dzial propozycje jest bardzo blisko, mogl
niedokladnie kliknac ;)
-
Jako ze to pierwszy post kolegi, proponuje, zeby mu wybaczyc
ta pomylke. A zreszta, dzial propozycje jest bardzo blisko, mogl
niedokladnie kliknac ;)
A czy ja Go każe ukamienować ?? ;) Kazdemu sie moze zdarzyc tym bardziej ze to pierwszy raz :)
-
Może by tak udoskonalić eu07?
Aktywować wycieraczki!
Niestety ja tego nie umiem zrobić :(
Może ktoś zrobiłby to i ulepszył symulator.
Tak się tylko mówi - zrobić to, zrobić tamto. Twórcy symulatora nie są ludźmi pozbawionymi wyobraźni. Symulator ma bardzo wiele braków, o tym wie każdy. Jednak zrobienie może prozaicznej rzeczy jaką są wycieraczki nie jest wcale takie proste jakby się to mogło laikowi wydawać.
-
Akurat wykonanie wycieraczki nawet ruchomej jest dosyc proste
(trzeba zrobic model3d, zaimplementowac procedury do rotacji
oraz czytanie definicji w pliku mmd, obslugie klawiszy do wlaczania
i wylaczania) - tylko po co to robic jak deszczu nie ma :)
Fajnie by bylo, gdyby zaimplementowac padajacy deszcz,
ktory by modyfikowal polprzezroczysta teksture
przedniej szyby zapackowywujac ja kroplami,
a wycieraczki wymazywalyby to.
Ale z tego co wiem, Marcin bardzo niechetnie podchodzi do
dynamicznie modyfikowanych tekstur, a ja tez sie na tym nie znam ;)
-
Akurat wykonanie wycieraczki nawet ruchomej jest dosyc proste
(trzeba zrobic model3d, zaimplementowac procedury do rotacji
oraz czytanie definicji w pliku mmd, obslugie klawiszy do wlaczania
i wylaczania) - tylko po co to robic jak deszczu nie ma :)
Czesć
Jak będzie trzeba to mam ładnie nagrany dźwięk wycieraczek tych pneumatycznych, taka ciuchcia ;)
-
zonk to nagraj te elektryczne bo ja zmodenrizowalem model kabiny na wlacznik elektryczny :P
OlO_EU
-
Fajnie by bylo, gdyby zaimplementowac padajacy deszcz,
ktory by modyfikowal polprzezroczysta teksture
przedniej szyby zapackowywujac ja kroplami,
a wycieraczki wymazywalyby to.
Ale z tego co wiem, Marcin bardzo niechetnie podchodzi do
dynamicznie modyfikowanych tekstur, a ja tez sie na tym nie znam ;)
Drogich efektow specjalnych na pewno nie bedzie bo ja mam za slabego kompa, a nawet gdybym mial silniejszego to tez nie bedzie tak samo jak multiplayerow i tym podobnych glupot bo nie bedzie komu tego zrobic :)
-
Nie będzie multiplayera na nowym engine? Kur... gdzie hamulec awaryjny? Ja wysiadam z tego pociągu! Może zapłacę karę za nieuzasadnione użycie... ale co mi tam!
Wycieraczki, multiplayer i inne bajery są naprawde ważne, takie niby małe coś, a cieszy. Warto dopieścić kabiny pociągów, zresztą na nebuli będzie więcej fps i wycieraczki lub multiplayer nie wpłynęły by znacząco na płynność gry. Dziś dużo ludzi ma naprawdę mocne komputery i może spokojnie takie bajery obsłużyć [zawsze można dać opcje wyłączenia bajerów <detale +/->]
-
Ale zawsze będa ludzie ze słabszymi kompami:)
-
W takim razie napisze to inaczej: Multiplayer itp pracochlonne glupoty beda jak bedzie czas je zrobic.
W amatorskich projektach znaczy to to samo co 'nie bedzie' ale ladniej brzmi :)
PS
Samych wycieraczek to nie dotyczy bo one pracochlonne nie sa. W nebuli takie proste animacje wogole nie zaleza od kodu programu wiec jak ktos bedzie chcial to moze dorobic przerabiajac model eu07.
-
W takim razie napisze to inaczej: Multiplayer itp pracochlonne glupoty beda jak bedzie czas je zrobic.
W amatorskich projektach znaczy to to samo co 'nie bedzie' ale ladniej brzmi :)
Hmmm - coraz bardziej dojrzewam do idei Open Source.
Tylko najpierw trzeba miec co pokazywac.
Wlasnie - jak tam sprawy edytora sie maja?
Pozdr,
-
Hmmm - coraz bardziej dojrzewam do idei Open Source.
Tylko najpierw trzeba miec co pokazywac.
Wlasnie - jak tam sprawy edytora sie maja?
Reperuje i przy okazji przerabiam troche flexy bo je zdrowo skopalem. Jak skoncze to pomysle co dalej. Przy okazji - udalo sie cos ruszyc dalej z ta fizyka?
-
Wlasnie - jak tam sprawy edytora sie maja?
Reperuje i przy okazji przerabiam troche flexy bo je zdrowo skopalem. Jak skoncze to pomysle co dalej.
Ale mialem glownie na mysli sprawy GUI - aczkolwiek
to jest pytanie raczej nie do Ciebie.
Przy okazji - udalo sie cos ruszyc dalej z ta fizyka?
Ty mi nie odbijaj piłeczki ;-)
Nie mialem w czasie sesji glowy i wystarczająco długich
odcinków wolnego czasu żeby tym się zajmować, toteż
w wolnych chwilach dłubałem przy modelowaniu trasy
Kraków-Trzebinia - przyda się do testowania edytora.
Zresztą edytor i ustalenie formatu scenerii to sprawa
priorytetowa, żeby potem nie grzebać przy formacie
za bardzo.
Pozdr,
-
[, toteż
w wolnych chwilach dłubałem przy modelowaniu trasy
Kraków-Trzebinia - przyda się do testowania edytora.
Zresztą edytor i ustalenie formatu scenerii to sprawa
priorytetowa, żeby potem nie grzebać przy formacie
za bardzo.
Cześć Maciek
Nic niestety nie wyszło z tego nagrywania, skończyłą się kaseta i akumulator sie też rozładował. Ale pamiętam o tym co obiecałem i jak tylko bedzie okazja to nakrece Ci piękny filmik.