- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Uruchamianie Symulatora => Wątek zaczęty przez: nortonex w 02 Lutego 2008, 14:38:56
-
Poddaję się! Na wszelkie możliwe sposoby próbuję wstawić stonkę do całkowa i za każdym razem symek na samym końcu się wysypuje z błędem "Player train init failed!" :/
EXE oczywiście DIZELPACK, sama paczka reinstalowana wiele razy... z wpisami też kombinowałem na różne możliwe sposoby ...
wpis mam następujący:
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdu_140 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_2 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_1 111A 0.0 nobody 3 15 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa 104a 104a 0.0 nobody 0 10 Passengers enddynamic
Co może być nie tak? :| Przykładowo SM31 czy ST44 działają jak najbardziej poprawnie...
A np na trasie Bochnia, stonka ładuje się normalnie .... O co tu chodzi? :P
-
Ty chcesz tą stonkę prowadzić, czy to wpis dla AI?
-
Wpis do dynamic.dat jest?
-
Czy dałeś to w tym składzie co była sm42?
-
Powyższy wpis jest dla pociągu sterowanego przeze mnie. wpisy do dynamic mam na pewno dobre, bo kopiowane z readme dizelpacka, z resztą tak samo jak wpis na stonkę. mówię, np w scenerii Bochnia stonka działa prawidłowo....
-
A dodaj wpis na starą kabinę SM42 jezeli jeszcze masz i sprawdz czy działa wpis:
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 6D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-
@SM42drive niestety, ze starą kabiną również symek nie chce się odpalić :/ Nie, żebym się uparł, ale Całkowo jest bardzo klimatyczną trasą i fajnie byłoby stonką sobie pośmigać, a nie wiadomo dlaczego, nie mogę :/
-
Na jakim torze chcesz stonkę postawić? Podaj cały wpis pociągu (z trainset).
-
Na jakim torze chcesz stonkę postawić?
na tym torze:) :
trainset none macie3 20.0 0.0
//$o Dojezdzamy do Wilisia odczepiamy wagony. Jedziemy do Jarkawek i spowrotem do Wilisia.
//node -1 0 SM31-165 dynamic pkp\SM31-165 none 411D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdu_140 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_2 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_1 111A 0.0 nobody 3 15 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa 104a 104a 0.0 nobody 0 10 Passengers enddynamic
//node -1 0 SN61-183 dynamic PKP\SN61 SN61-183 sn61 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
//node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bh Bh 101a 0.0 nobody 7 20 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bh Bh 101a 0.0 nobody 0 20 Passengers enddynamic
endtrainset
-
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Zmień nazwę loka na inną - taką co by się nie powtórzyła.
-
Kurde faktycznie :/ Dzięki i sorki :/ Kompletnie nie zwróciłem uwagi że niżej jest już inna SM42-172 :/ a ja się tak uparłem na tą jedną jedyną teksturkę (nazwę) :/
-
Jeśli nazwy lokomotyw się powtarzają, to do jazdy jest wybierana ostatnia z taką nazwą. Jeśli ta ostatnia nie daje się prowadzić, to jest Player train init failed.