- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: EP08_015 w 07 Stycznia 2008, 15:39:34
-
Standardowo wiadomo o co proszę. A kto nie wie to powiem prosze o materiały foto na tekstury, proszę o wyjasnienie jak wygląda kabina w tym czymś. Ponadto proszę o nadsyłanie informacji na temat szczegułów istotnych dla modelu czyli czego brakuje itp.
Pozdro.
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Screny/SM02/ (http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Screny/SM02/)
-
Nie wiem czy we wszystkich lokach były identyczne bufory, ale z tego co widziałem na fotkach to w Twoim modelu przydałoby się zwiększyć średnicę okrągłych "krańcówek" bufora.
Kilka fotek:
http://www.nadbor.pwr.wroc.pl/cms/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=46&catid=5 (http://www.nadbor.pwr.wroc.pl/cms/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=46&catid=5)
-
To teraz pytanie za 100 pkt. Jak właściwie podczepić wiązar tak by sie kręcił odpowiednio. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi :)
-
Ja się nienajlepiej znam na kolei, ale jako model nie ma narazie błędów. Ile ma już poly? :)
-
To teraz pytanie za 100 pkt. Jak właściwie podczepić wiązar tak by sie kręcił odpowiednio. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi :)
Może to będzie pomocne:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6654.0.html (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6654.0.html)
a jak nie to usuńcie posta :).
-
Ja się nienajlepiej znam na kolei, ale jako model nie ma narazie błędów. Ile ma już poly? :)
18520 < tyle :)
-
o_O !?
Chociaż... mniej niż twoje poprzednie modele xD
-
Nie obraź się Epek ale coś robisz źle...na obecny stan model ma 18500 poly? Zrób mi screena siatki modelu i wyślij na schmeling@interia.pl.
-
Połowa z 201E z packu ma tyle :P
-
Teraz esemka 02 zredukowane do 17676.
Ponizej SM01 ktora wazy obecnie 10674 pol. Idealna na jakąś starą i zardzewiałą bocznice zakładową.
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Screny/SM01/ (http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Screny/SM01/)
Pozdrowionka.
-
Patrząc na przesłaną siatkę mogę Ci powiedzieć co robisz źle.
Po pierwsze jeśli tworzysz cylinder, box lub jakąkolwiek inną figurę zwróć uwagę na liczbę segmentów. Wstawiasz cylindry z domyślną wartością segmentów: 5. To tak jakbyś wstawił 5 zwykłych cylindrów. Tyczy się to wszystkich pozostałych figur.
Po drugie jeśli coś wycinasz ( boolean ) spróbuj to potem zoptymalizować ( Modifer Optimize ) - usunie to niepotrzebne linie jak i uszkodzone trójkąty ( degenerated triangle found ).
-
Zrobiłem to na sm01 i mi zoptymalizowalo do 8000 poly tak okolo tego ale mapowanie sie rozjechalo i pol dachu wcielo.
-
Zawsze optymalizujesz przed mapowaniem. Oszczedzi Ci to przykrych niespodzianek. Czasamy 3ds pogubi sie w swoich obliczeniach przez co wywali dla Ciebie istotne ksztalty, dlatego nalezy uwazac na kazdy ruch a pewnych elementow nie optymalizowac. Zawsze optymalizuj odseparowane elementy. Pobaw sie w poboczne funkcje tego modyfikatora.
-
Zgłaszam problem z modelami SM01 i SM02, wstawienie ich do trasy powoduje u mnie wysypanie się programu, pojawia się komunikat: "Wystąpił problem z aplikacją MaSzyna EU07-424 i zostanie ona zamknięta". Co dziwne dzieje się tak tylko na najnowszym "spalinowym" exe by youBy, na exe KURS'a wszystko działa bez problemu.
-
Te male esemki chodza na fizyce od sm03 a tej fizyki exe youbaja nie lubi. u mnie to samo jest. Uzyj exeka kursa z jego paczki i bedzie chodzic.