- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: SM31-113 w 24 Grudnia 2007, 14:27:18
-
Jak jakiejś lokomotywy nie wymieniłem to napiszcie
Głosowanie zakończone. MaSzynową lokomotywą roku 2007 zostaje ET22
-
Bardzo skąpy ten arsenał. Co z ET40 i ET42?
-
poprawione
-
Chodzi Ci o wszystkie maszyny jakie są w PKP,czy tez chodzi Ci o maszyny które są w symku,a może o maszyny które mają kabiny czyli możemy nimi sterować ?
-
maszyny które mają kabiny czyli możemy nimi sterować
-
Ja bym jeszcze dodał 204E (ET22-2000), SU45, SA109, EM10, machajka :)
-
A Ja jednak EU-07
-
Chodziło mi o SA109, pominąłem 9. Ja polubię EU07, jak będzie nowa kabina. To tak jak polubiłem ET22, kiedy wyszedł 201E pack :) z nową kabiną, a teraz "wystrój" anglika jest prawie identyczny do helmuta.
-
Moją ulubioną lokomotywą w MaSzynie i w świecie realnym jest EU07 a najbardziej Krakowską EU07-317
-
Ja lubie wszystko co jezdzi na PKP, nieprzepadam za prywaciarzami lub szynobusami, ale moja ulubiona lokomotywa jest ET21.
-
Ja lubie wszystko co jezdzi na PKP, nieprzepadam za prywaciarzami lub szynobusami, ale moja ulubiona lokomotywa jest ET21.
No tak. Ja nigdy nie widziałem na własne oczy innej ET21 oprócz z CTL-u
-
Ja lubie wszystko co jezdzi na PKP, nieprzepadam za prywaciarzami lub szynobusami, ale moja ulubiona lokomotywa jest ET21.
No tak. Ja nigdy nie widziałem na własne oczy innej ET21 oprócz z CTL-u
No to sie przejedz do trzebini tam jeszcze tego sporo jezdzi, na szczakowej tez regularnie sie pojawiaja zwlaszcza ET21-386 :)
-
No to sie przejedz do trzebini tam jeszcze tego sporo jezdzi, na szczakowej tez regularnie sie pojawiaja zwlaszcza ET21-386 :)
Oj nie tylko w Trzebini i Szczakowej, rownież można spotkać na pasażerskich pociągach rel. Tarnów - Krynica, Stróże - Biecz a na odcinku Tarnów - Krynica to jechałem kiedyś Bieszczadami i ciągneła mnie ET21-539.
Pozdrawiam, Daniel
-
Oczywiście piękne sądeckie ET21 :) Po ostatnich naprawach wszystkie są tak ładnie pomalowane, że aż miło popatrzeć. Szkoda tylko że do symka nie ma żadnych tekstur sądeckich maszyn.
-
Jeżeli chodzi o ET21 to w pobliżu lokomotywowni w Legnicy stoi parę już nie używanych tych elektrowozów. Jakiś czas temu pamiętam w Legnicy jedna EU07 miała awarie. Wtedy podstawili ET21, która ledwo sie już trzymała ale dojechała do Wrocławia osobowym ze Zgorzelca. Ja osobiście z lokomotyw lubię EU07, ET22 no i oczywiście EP09. Lubie także EN57. Wesołych świąt i pozdrawiam.
-
Jeszcze nie ma ED72,EW60 i EP23
-
EU/EP 07, ET22, ET42 a zagłosowałem na ET22
-
Ja najbardziej lubie wozić się byczkiem i dziewiątką oraz ED72 ale to EZT więc chyba się nie liczy;)
Ale jeśli wkońcu będzie powszechnie dostępna nowa kabina do siódemki to pewnie ona będzie znowu tą naj... ;P
-
Witam.
ED72
EN57/EN57-2000
EP05
EP/EU-07
ET22/ET22-2000
-
Zdecydowanie ET22 :). A reszta, to jak przydzielą to się jedzie :).
-
Moją ulubiąną jest su45 i inne pochodne (su46 i sp47-których jeszcze nieskończyli lub nie opublikowali)
Nie ma to jak zaraz z rana usiąść przy trasię Całkowo lub mazury,gdy jeszcze mgła nie opadła
-
Ja zagłosowałem na EN57 z dwóch powodów:
1. W realnym świecie najbardziej z wszystkich loków/EZT lubie EN57, zawsze miałem do niego sentyment...
2. W symku jest moim zdaniem świetnie dopracowana przez MKaczego, bardzo realnie się nim jezdzi i steruje, mimo, że znajdzie się coś do poprawki ale o tym się nie mówi :) Wszystko jest dopracowane :)
Pozdrawiam !
-
Moją ulubioną lokomotywą jest SU45 a wybrałem ET22 bo posiadam podstawową wersję symka z własnymi teksturami.
-
SN61. Dlaczego? Nie wiem, może za dużo przy kabinie grzebałem /ach te unitry/.
-
303E i odmiany sa najfajniejsze :}
-
303E i odmiany sa najfajniejsze :}
Słusznie prawisz!
A jest taka jedna, którą lubie najbardziej ;)
-
303E i odmiany sa najfajniejsze :}
Słusznie prawisz!
A jest taka jedna, którą lubie najbardziej ;)
Nawet nie musisz mówić która :). Moje ulubione to EP07-522, EP09-022 i EP08-009. A wybrałem EP08 bo to połączenie wyglądu siódemki i prędkości (prawie) EPoki.
-
ja głosowałem na siódemkę ale długo nie mogłem się zdecydować
bo najbardziej lubię jeździć et22-2000, et40 i ep09 ponieważ jest w nich klimat w szczególności na "bombie".
A tak naprawdę uwielbiam je wszystkie:) ale czekam na kabinkę do eu11 lub eu43 to będzie jazda aby poprowadzić EX lub IC z Vmax 220 :)
pozdrawiam
-
Ja tam postawiłem swój głos na EN57.
Jeszcze niedawno zagłosowałbym na EU07, ale ostatnio bdużo "ezetami" jeżdżę i je polubiłem. Bardzo:):)
EN57 ma taki swój specyficzny klimat...:)
Nawet bardziej niż EU07.:):)
-
to juz chyba 4ty taki temat ale znow sie powtorze
mialem taka fajna ulubiona 07-418 ale niestety aktualnie jezdzi jako budyn ;]
-
ja głosowałem na siódemkę ale długo nie mogłem się zdecydować
bo najbardziej lubię jeździć et22-2000, et40 i ep09 ponieważ jest w nich klimat w szczególności na "bombie".
A tak naprawdę uwielbiam je wszystkie:) ale czekam na kabinkę do eu11 lub eu43 to będzie jazda aby poprowadzić EX lub IC z Vmax 220 :)
pozdrawiam
Tak. Tylko żeby można było sobie pojeździć 220km/h to pierwsze trzeba do tego trasy...No chyba, że masz.
-
I EXE które obsługiwałoby rozruch tyrystorowy ;))
-
myślę że trasy by się znalazły np:
-moczniki
-drawinowo
-SDR18 i 19
na pewno coś by się dało zrobić
-
Panowie... znów OT robicie?
Każda maszyna ma swój klimat. EU07, ET22 - to wiadomo. EN57 też bardzo klimatyczny. Ze spalinowych SM31, czasami SM03 też :)
-
Ja najbardziej lubię EN57 (włączając EN57-20xx). Oprócz tego lubię także ED72 i ET22 (razem z ET22-2000).
-
Ja uważam że najlepszymi lokomotywami w maszynie są: EP23, EP09 i ET22
-
Panowie ja się wyłamie .Wszystkim co stoi na torach będzie trzeba to się pojedzie:D.A tak na poważnie to Helmutem nie ma jak to pogubic zęby na helmucie przy 80 km/h zupełnie jak w kolejce górskiej w wesołym miasteczku nie jeden mechanik mówił że jak ET22 wpadnie w "trans"(bujanie)to jak by nie wstał z fotela to by kręgosłup połamał albo zęby pogubił nie wiem jak to w praktyce wygląda nie miałem okazji na helmucie jechac w realu.
Pozdrawiam.
EDIT BY MKDUDU: Nie chciałem pisac już posta kolejnego ale wiadomo że nie chodzi mi o te dobre trasy co za dużo to u nas nie ma:D.Technicznie mniej więcej chodziło mi o to jak Byk wpadnie w "kołyske" jechałeś nie raz więc na pewno wiesz o co chodzi:).
A że Helmucik ma 3 osie a nie jak EU07 dwie więc jak wpadnie w "kołyske" to wesoło jest:-) zupełnie jak w wesołym miasteczku;).Ale podkreślam że to nie moje twierdzenie. :]
-
Panowie ja się wyłamie .Wszystkim co stoi na torach będzie trzeba to się pojedzie:D.A tak na poważnie to Helmutem nie ma jak to pogubic zęby na helmucie przy 80 km/h zupełnie jak w kolejce górskiej w wesołym miasteczku nie jeden mechanik mówił że jak ET22 wpadnie w "trans"(bujanie)to jak by nie wstał z fotela to by kręgosłup połamał albo zęby pogubił nie wiem jak to w praktyce wygląda nie miałem okazji na helmucie jechac w realu.
Pozdrawiam.
Witam.
Aż tak źle to nie jest, to tez zależy od tego na jakim jedziesz byku i jaka jest trasa, ja dużo razy jeździłem bykami i jak wpadło sie w jakąś większą dziure przy 80km/h to waliło okropnie a tak na takiej dobrej trasie to ma podskoki ale małe:).
Pozdrawiam
-
W symku na ogół pociskam byczkami. W realu też je lubię, może ze względu na trzy układy, co za tym idzie rozłożenie mocy na nastawniku. Z reala lubię też tamary i gagariny za ich prostotę użytkowania z punktu widzenia maszynisty. A jeśli chodzi o tamary to i w utrzymaniu są niesamowicie proste. Niema jak ruskie:D
-
Niema jak ruskie:D
Pfffy.:] To co u nas jeździ ruskie i jak zima przyjdzie hmm zima w porównaniu z ruskami to pojęcie względne, to u nas to taki mały poligon-ek:D.Zaledwie co by przechodziły(dzą) w Rosji.Dlatego Rosjanie przykuwali uwage żeby nie przepuszczac zimna:D bo wiedzą co to mrozek:D.Tylko powiedzcie czemu rosyjskie musi miec wszystko takie "nieforemne":D.Może pozostac bez odpowiedzi.
Pozdro.
-
"Nieforemne"? Może nasi wschodni znajomi przywiązują bardziej wagę do strony mechanicznej, a mniejszą do stylistycznej. W końcu dość często chwalimy niezawodność i funkcjonalność rosyjskich maszyn.
Pozdro:)
-
EU/EP07, ET22 i EN57.
Zagłosowałem a EU07- bo zez to mój faworyt.
-
Hmmm... a mnie tu brakuje EU06. A to w końcu moje ukochane loczki ;]
-
ET22 rulez
-
Niema jak ruskie:D
Pfffy.:] To co u nas jeździ ruskie i jak zima przyjdzie hmm zima w porównaniu z ruskami to pojęcie względne, to u nas to taki mały poligon-ek:D.Zaledwie co by przechodziły(dzą) w Rosji.Dlatego Rosjanie przykuwali uwage żeby nie przepuszczac zimna:D bo wiedzą co to mrozek:D.Tylko powiedzcie czemu rosyjskie musi miec wszystko takie "nieforemne":D.Może pozostac bez odpowiedzi.
Pozdro.
Nieforemne rzecz względna.
Co do przepuszczalności ciepła to jest pewna wada Tamary (w Gagarinie nie ma tego problemu). Tamara przy zamkniętych oknach i drzwiach nie ma wentylacji i przy włączonym grzejniku powietrze idzie do góry pozostawiając drużynie bardzo mało tlenu co prowadzi do usypiania.
Jeśli chodzi o Zimę to w Polsce wystarczy temperatura poniżej 10 stopni C żeby unieruchomić układ jezdny Tamary. Na Syberii jest zimniej ale jest suche powietrze i nie ma wiatrów.
Co do kraju pochodzenia owszem Tamara jest produkcji Rosyjskiej ale sama konstrukcja wywodzi od amerykańskiej lokomotywy Alco RSD-1, którą Rosjanie kiedyś kupili a potem skopiowali.
Głosowałem na ET21 bo z lokomotyw, które są w symku ta ma najbardziej kolejowy klimat ale tak to jestem fanem spalinówek i małych parowozów.
-
EU07-Ten elektrowóz ma coś w sobie.
Chociaż, jeżeli byłaby w symku jakaś ładna kabina do SM42 (a nie to co jest obecnie) to bym na niej śmigał nawet na IC-kach :D
-
EU07-Ten elektrowóz ma coś w sobie.
Ma,ma, szczególnie z tą nowa kabinką klegi @ST44-003.
Pzdr.
-
Normalnie to ulubioną serią są 181/182 ale nie ma tych wozów jeszcze do symka więc wybrałem starego, poczciwego byczka:D
P.S do kolegi Bo$$
Proszę w imieniu kolegi Gigabyta o usunięcie swojego avataru, który to zrobiony został z jego zdjęcia, bez zgody autora.
-
Ja jednak też na byka głosowałem. Każdego loka w każdej misji zawsze zamieniałem na byka, ale teraz przy nowej kabinie to zaczynam na eu07 jeździć :)
-
Ja wybrałem ET42 z dwóch powodów.
1.W symku na super kabinę i model.
2.W rzeczywistości najbardziej ją lubię. :)
Pozdro.
-
Ja lubię, miałem kłopot czy wybrać EP05 czy ET40... ostatecznie zdecydowałem się właśnie na EP05.
A w realu najbardziej lubię czeskie 150, 350 i 240 :)
-
Zagłosowałem na EP08, lubię nią śmigać na symku, choć gdyby była lepsza kabina do sm42, pewnie głosowałbym inaczej. A tak w ogóle to mój pierwszy wpis na forum. Na razie czytam, jeżdżę i staram się nie zadawać głupich pytań ;)
-
...
Jeśli chodzi o Zimę to w Polsce wystarczy temperatura poniżej 10 stopni C żeby unieruchomić układ jezdny Tamary. Na Syberii jest zimniej ale jest suche powietrze i nie ma wiatrów.
Pierwsze słysze:D Problemem na tamarach jest możliwość uszkodzenia chłodnic oleju przy rozruchu zimnego loka.
Co do kraju pochodzenia owszem Tamara jest produkcji Rosyjskiej ale sama konstrukcja wywodzi od amerykańskiej lokomotywy Alco RSD-1, którą Rosjanie kiedyś kupili a potem skopiowali.
...
Nie kupili tylko dostali, w ramach zaopatrzenia w czasie wojny (tak, tej drugiej światowej).
-
Ja wybrałem ET42 z dwóch powodów.
1.W symku na super kabinę i model.
2.W rzeczywistości najbardziej ją lubię. :)
Pozdro.
@Rubinho7231 W Twoim podpisie znalazła się informacja że robisz ED74 i ED59 Acatus. Wygląda na to jakbyś dłubał jednocześnie obydwa. Można zobaczyć już jakiś postęp prac w postaci screena?
W związku z tym podpisem mam sugestię byś najpierw dokończył ED59 Acatus.
Co do ED74 jestem w posiadaniu informacji, że prace przy tym modelu już trwają od jakiegoś czasu. Nie wiem czy jest sens dublowania projektu. Osobę która robi ED74 znam a projekt zapowaiada się na bardzo udany.
Nie głosowałem i nie będę. Nie potrafię się zdecydować, każda lokomotywa jest fajna i wszystkim lubię jeździć.
-
Ja wybrałem EP09, ponieważ:
- Ma fajną kabinę i zewnętrzny wygląd
- Można się nią rozpędzić do 180 km/h
- Szybko się rozpędza
- Ma hamulec elektrodynamiczny, dzięki czemu szybko hamuje
- Ma się wrażenie takiej jakby "nowości" w porównaniu np. z ET22
- Można podziwiać oryginalne żółto-czerwone malowanie
- Ogólnie jest super
;)
-
Ja wybrałbym gagara ;)
-
ET22
-
Ja lubie najbardziej jeździć w realu sm, su 42 a w maszynie ep07-424 (raznim jechalem w realu)
-
...
Jeśli chodzi o Zimę to w Polsce wystarczy temperatura poniżej 10 stopni C żeby unieruchomić układ jezdny Tamary. Na Syberii jest zimniej ale jest suche powietrze i nie ma wiatrów.
Pierwsze słysze:D Problemem na tamarach jest możliwość uszkodzenia chłodnic oleju przy rozruchu zimnego loka.
Bo nie przeżyłeś ostrej zimy na Tamarze (ja póki co jeszcze też nie :D )
Jeśli chodzi o chłodnice oleju to uszkodzić je można przy oleju o niskim wskaźniku lepkości, który jest wymagany gdy silnik jest wstanie rozkładu. Na sprawnej Tamarze z porządnym olejem o wysokim wskaźniku lepkości w ogóle nie ma takiego problemu.
-
EP09
-
Moje ulubione loki to SU46 i pochodne, bo polskie :P
Ja ogólnie diesle wolę. Na razie jeszcze można się skarżyć, że zanieczyszczają powietrze ostro, ale poczekajcie, aż spowszechnieje paliwo wodorowe :)
-
Moje ulubione loki to TEM2(SM48) i M62(ST44) oraz i różne wersje. mają prostą konstrukcje.
-
Jeszce jakiejś lokomotywy brakuje na liście??
-
A ja bardzo lubię 3E-007, EU07-317 i ET41-168...moje ulubione loki....Kilkanaście postów wcześniej napisałem że nigdy nie widzialem innej ET21 oprócz z CTL-u. Otóż na dworcu nigdy...ale ostatnio idąc sobie na stację Bielsko-Biała Leszczyny moim oczom ukazała się 3E-007 i 3E-003 razem ciągnące węglarki z ptku. Stały tam 3 godziny. Obcykałem ją z każdej strony...Teraz już uważam że TEM2, S200 czy 3E to prawie codzienność. Bardzo przyjemna codzienność ;)
Pozdrawiam
PS. Następnym razem wezmę aparat i postaram się zrobić zdjęcia na tekstury. Ale niczego z góry nie mogę obiecać.
-
W moich stronach o SU42, -45 i -46 lokalni kolejarze pewnie zapomnieli o ich istnieniu ;)) Ale na serio jeszcze nigdy ich u siebie nie widziałem.
-
A w realu to kochana Tamara :**
Uwielbiam jej "perfumy". :P
-
A w realu to kochana Tamara :**
Tamara rządzi!! :D
Uwielbiam jej "perfumy". :P
No tu już bym się kłócił co do tych perfum :/
Ale przyznam że Tamara nieźle ciągnie...
pociągi oczywiście :D