- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: przem710 w 09 Grudnia 2007, 22:36:26
-
Wyczytałem że mają odbyć się jakieś poważne modernizacje lokomotyw ST44, po naprawie ma być nadany im nowy numer od 1201. Czy ktoś wie coś więcej na ten temat?
-
Nowy silnik, Caterpillar albo MTU.
-
Cuś na kształt tych dla LHS?
No w sumie nie dziwota, bodajże do końca 2010 roku gagariny mają stracić papier na spaliny (złe wyniki, za bardzo trują).
-
Byle by nie ładowali designu rodem z Newagu.
-
Byle by nie ładowali designu rodem z Newagu.
Nee, raczej cuś a'la Czelendżer. Wymiana tylko wnętrza + drobna kosmetyka budy pod nowy zespół i elektrykę (głównie dach - chłodnice wody, wydech, filtry powietrza).
-
Cosik ala PMT.
-
Modernizacja obejmować będzie:
-nowa jednostka napędowa 12CzN26/26 o mocy 1470 kW rodem z zakładów Kołomnie.
-Układ pomiaru poziomu paliwa oraz układ podgrzewania
-nowa sprężarka
-nowe wyposażenie kabin
Wszystko wykona PESA Bydgoszcz. Obecnie już trawa modernizacja pierwszych 5 lokomotyw
405(CM Bydgoszcz), 546 (CM Czechowice), 891(CM Bydgoszcz), 894(CM Gdynia, CMST Zajączkowo Tczewskie:):)) 1024(CM Białystok)
Naprawy zostaną zakończone w połowie 2008.
pozdrawiam
-
Tak na marginesie, co się dzieje z 44-1056? Podobno ma w PESIE naprawe.
-
44-1056 jeszcze parę lat temu jeździł w mojej lokomotywowni CMST Zajączkowo Tczewskie. Obecnie należy do CM Czechowice. Z tego co wiem to ma CHYBA naprawę główną w PESA ale bez modernizacji.
-
44-1056 jeszcze parę lat temu jeździł w mojej lokomotywowni CMST Zajączkowo Tczewskie. Obecnie należy do CM Czechowice. Z tego co wiem to ma CHYBA naprawę główną w PESA ale bez modernizacji.
1056 w zeszłym tygodniu był na wadze w CM Bydgoszcz, kilka dni później trafił do macierzystego CM.
-
Chwała Bogu!
Wiadomo jakie ma malowanie? Made by PESA? Zielone czy jakiś szajs pasek?
-
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=280144 ... wreście jakieś profesjonalne malowanie.
Wiem, urwałem się z choinki wielkanocnej. Pewnie każdy go już widział ..
-
Dementując wszelakie plotki (pojawiające się na innych forach) nt numerów: ST44-1201 ex ST44-894 (CM Gdynia), ST44-1202 ex ST44-891 (CM Bydgoszcz).
-
Czy modernizacji uległa również kabina?
-
Tak, kabina została zmodernizowana ale nie za dużo w niej zrobiono
-
Tak, kabina została zmodernizowana ale nie za dużo w niej zrobiono
To chyba nie widziałeś tej kabiny....wieczorem albo jutro wrzucę fotki to porównacie ze "starym" gagarinem.
-
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=280144 ... wreście jakieś profesjonalne malowanie.
Wiem, urwałem się z choinki wielkanocnej. Pewnie każdy go już widział ..
JaJ! Ale cukierkowe malowanie, wygląda, jakby co z Ługańska przyjechała:D
Co do moderki, to tak na pierwszy żut oka widzę coś nowego na dachu, pomiędzy wydechem a wentylatorem chłodnic. W oryginale jest tam właz, z którego łatwo dostać się do kołnieży na kolektorze wodnym, tuż nad turbo. Żaluzje (i pewnie chłodnice) te same, więc pewnie silnik wstawili oryginalny 4-suw gagarowski (tak, są takie).
-
Silnik jakiś nowy. Klime dodali i pare innych pierdółek.
-
SILNIK JEST taki sam jak w gagarach PMT.
-
Nic dodać nic ująć porostu rewelacja:)
Tylko jedno pytanie czy ST44-1201 czyli dawny 894 powróci do macierzystej lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim?
-
No i zamalowali jej na zielono te male okienko...
-
No i zamalowali jej na zielono te male okienko...
Witam. Ono nie jest zamalowane, tylko zaklejone papierem. Jak go zedrą, to okienko będzie:) Poza tym bardzo ładnie prezentuje się ta maszyna.
-
Kilka fotek kabiny (to dla tych, którzy mówili, że prawie nic w niej nie zrobiono ;) ) i widok ogólny:
www.et40.freehost.pl/1002_1.jpg
www.et40.freehost.pl/1002_2.jpg
www.et40.freehost.pl/1201_3.jpg
-
Eeee... wcięcie, kopara 2km pd ziemie, o rany :O. Piękna robota, kabinka też całkiem fajna. :D
-
Kilka fotek kabiny (to dla tych, którzy mówili, że prawie nic w niej nie zrobiono ;) ) i widok ogólny
NICE!
-
No super odremontowali te Gagarki :)
-
Generalnie nie jestem zwolennikiem tych nowych kabin montowanych w modernizowanych pojazdach, ale w tym przypadku muszę przyznać że ta kabina jest całkiem fajna. Jedyne co mi się nie podoba to dziwna moda na zmienianie na siłe numerów inwentarzowych. Co im stary przeszkadza ?
-
Wiesz, tutaj chodzi pewnie o to, by oddzielić w łatwy sposób pojazdy zmodernizowane od niezmodernizowanych. Strasznie głupio, że ściągnęli tabliczki znamionowe - które swoją drogą ostatnio w ogóle są lekceważone (tylko ZNLE Gliwice zostawia je niezamalowane, Oleśnica i inne zakłady po nich mażą).
Sama modernizacja jak na razie wydaje mi się udana. Dobrze, że pozostawiono gagar ma starą dobrą budę, a nie wymysł głupich ludzi a'la 311D. Pulpit ma normalny kran hamulca i normalny nastawnik - co mechanikom przyzwyczajonym do takich urządzeń na pewno wyda się o wiele lepsze niż manetki), wydaje się ergonomiczny.
Malowanie też ładne, zielony kolor nawiązujący do klasycznego malowania gagarina, a nie jakieś pstrokate Cargo. Nawet napis z nazwą właściciela lokomotywy nie jest krzykliwy ze swoją bielą.
Z wyglądu modernizacja wydaje mi się udana, zobaczymy jeszcze jak z eksploatacją.
-
A czy wie ktoś co to za urządzenie jest tam za tłumikiem??
Pozdrawiam.
-
Kilka fotek kabiny (to dla tych, którzy mówili, że prawie nic w niej nie zrobiono ;) ) i widok ogólny:
A jesteś może w stanie zdobyć fotografie na tekstury (to by się tylko gały zmieniło w modelu)?
-
Klima? BTW które to jest tłumik?
-
Klima jest jak najbardziej...@youBy - postaram sie coś w tej kwestii wymyśleć ;)
-
Czy możesz umieścić jeszcze raz gdzieś te zdjęcia? bo mi się nie ładują.
-
Tak szczerze powiedziawszy, to moderka kabiny ograniczyła się do nieznacznego przemieszczenia wskaźników i przełączników oraz zabudowy tacho i radia:P
A wydech, to to na środkowej części dachu, malowane srebrzanką lub wcale, takie niskawe i podłużne.