- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Wilu w 09 Grudnia 2007, 08:56:15
-
http://www.kkozle.pl/art/show.php?id=4606
Zdziwiłem się, po tym jak napisano iż nie ma żadnej wolnej cysterny aby przepompować etylobenzen.
Nie znam się za bardzo nad zarządzaniem cysternami, ale nie można od kogoś zapożyczyć jednej cysterny na ten krytyczny moment?
-
No kurde mogli choćby z Azotów porzyczyć, na bocznicy na bank jakaś umyta sztuka stała. Tyle że... sobota, godzina 20, środek weekend'u:] Resztę dopisz sam
-
Właśnie o to mi chodziło, na chemkolu napewno coś było wolnego... Z resztą przy najbliższej okazji zapytam znajomego maszynistę z CTL-u, czy nie dało by rady.
-
I znowu małe niedomówienie, wypadek miał miejsce 700 m od Azot, a nie jak wspominano w starym Koźlu.
Jest jedno zdjęcie:
http://www.parkfm.com.pl/news.php?id=6656
-
Edytuj posty./EOT
Cysterna Rail Polska, ciekawe :)
-
Ta cysterna mogła być dzierżawiona :]
-
Ta cysterna nie była dzierżawiona, pociąg jechał do Monowic (Synthos przerabia etylobenzen na styren) z portu w Holandii gdzie pociąg został załadowany.
-
Ktoś wie jakie loki brały udział?
-
Ktoś wie jakie loki brały udział?
Jedna to : PCC RAILa 3E-53
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/tngallery?Avis=NO&Dato=20071209&Kategori=GALERIA&Lopenr=1209009&Ref=PH (http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/tngallery?Avis=NO&Dato=20071209&Kategori=GALERIA&Lopenr=1209009&Ref=PH)
-
A dlaczego 3E-53 ma zaklejone kratki?
http://www.nto.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?NewTbl=1&Avis=NO&Dato=20071209&Kategori=GALERIA&Lopenr=1209009&Ref=PH&Item=4&MaxW=460&q=60&MaxH=500&Title=1&border=0
-
51 jeszcze brała udzial.
-
A dlaczego 3E-53 ma zaklejone kratki?
Zabieg ten przeprowadza się najczęściej zimą w celu ograniczenia dopływu wilgoci do wentylatorów i urządzeń wewnątrz.
P.S Dzięki za link do fotek.