- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: 201E-003 w 06 Grudnia 2007, 15:28:39
-
Wydzieliłem z wątku o teksturach autorstwa EU05.
Profeta
Hmm, zadam byćmoże dla Was głupie pytanie. Mianowicie jak ściągać z lycosa? Bo mi ciągle wyrzuca: 'This website is currently under construction." Prosze o pomoc.
-
Prawy przycisk myszy>>Zapisz jako
-
Witam.Tekstura ET22 piękna Mikołaj zrobił świetną niespodziankę prezentem :)
Wszystko działa bezproblemowo, no jedynie dzwięki tylko na początku nie działały, ale po zmianie wpisów działa wszystko pięknie ;)
"201E-003" kliknij na linku do tekstury prawym klawiszem myszy i Zapisz element docelowy jako... powinno działać :)
Pozdrawiam.
-
Chodzi komuś ten byk? Bo mi nie teges ... coś mam skopane... albo wpis który jest w CzytajTo.txt albo wpis w dynamic.dat ... hmm...
201E-WZEZ
ET22
1
ręcznie
node -1 0 ET22-168 dynamic PKP\201E 201E-wzez-168.tga 201E-WZEZ 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
wpis.
-
Witam.Patrykos wpisy masz dobre ja mam takie same i działają.Sprawdź czy je poprawnie wpisałeś i zobacz też w dynamic.dat czy wpis jest poprawnie wpisany.Sprawdź, czy tekstura jest prawidłowo wypakowana do odpowiedniego folderu w MaSzynie. Zerknij też, czy nie ma np. odstępu za dużego we wpisach szczególnie w dynamic.dat.
Pozdrawiam.
-
@Patrykos, myślę że źle wypakowałeś paczkę lub ściągnęła się z błędem. Ja ściągałem 3 razy bo miałem skaszanione coś.
Wpis podany w paczce jest dobry, i tak wygląda byczek u mnie:
(http://img515.imageshack.us/img515/9738/bydlewk7.th.png) (http://img515.imageshack.us/my.php?image=bydlewk7.png)(http://img50.imageshack.us/img50/4549/bydleom6.th.jpg) (http://img50.imageshack.us/my.php?image=bydleom6.jpg)
EDYCJA.
Screen 32 bity, pełny antyaliasing i wygładzanie anizotropowe :)
Ze względów estetycznych i marketingowych zmieniłem screena. Tamten był 16 bitowy za co dastałem burę.
PS: Dodałem screena zrobionego w jpg. Jak ktoś znajdzie 10 różnic, proszę pisać na maila.
-
Sprawdź, czy tekstura jest prawidłowo wypakowana do odpowiedniego folderu w MaSzynie. Zerknij też, czy nie ma np. odstępu za dużego we wpisach szczególnie w dynamic.dat.
Pozdrawiam.
To pierwsze: Co ma piernik do wiatraka? Co ma tekstura do modelu?
To drugie: Masz rację...ale nie do końca, dynamic.dat to naprawdę głupi system, jak dałem wpis na koniec, start.exe nie widział tego dziadostwa, jak dałem na początek to normalnie gitara.
-
Sprawdź, czy tekstura jest prawidłowo wypakowana do odpowiedniego folderu w MaSzynie. Zerknij też, czy nie ma np. odstępu za dużego we wpisach szczególnie w dynamic.dat.
Pozdrawiam.
To pierwsze: Co ma piernik do wiatraka? Co ma tekstura do modelu?
To drugie: Masz rację...ale nie do końca, dynamic.dat to naprawdę głupi system, jak dałem wpis na koniec, start.exe nie widział tego dziadostwa, jak dałem na początek to normalnie gitara.
Piernik, pytasz?
Ano ma, bo razem z teksturą jest dodany model, który trzeba wypakować do odpowiedniego katalogu w dynamic. Ścieżki dostępu i nazwy katalogów muszą się zgadzać z wpisem do scenerii. Jak wypakowałeś źle, to nie odpalisz. Jakoś pyskaty ten twój post.
Może jak ktoś ma kłopoty z nowym modelem ET22, to niech pisze w dziale pomoc i nie śmieci w tym wątku.
-
To pierwsze: Co ma piernik do wiatraka?
Piernik, pytasz?
Mąkę