- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: mechatronik w 06 Grudnia 2007, 09:50:27
-
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33205,4733749.html
(http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33205,4733749.html)
Nie żebym miał coś przeciwko, ażeby we Włoszczowej czy wsi Stróże było w miarę szybkie połączenie kolejowe, ale IC który leci przez całą Polskę ma być tym IC a nie pośpiechem który z "niewiadomych" względów zatrzymuje się we wsi lub małym miasteczku.
Rzeczniczka PKP nie chce także zdradzić, ile osób będzie wsiadać i wysiadać we wsi Stróże. Tłumaczy, że przeprowadzono badania i jest to wewnętrzna tajemnica firmy.
Taaa to były takie same badania jak przy Włoszczowej... . Oczywiście jest to ściśle strzeżona tajemnica firmy o liczbie pasażerów wsiadających i wysiadających w tej wsi.
Jak tak dalej będzie to PKP zmuszone zostanie wprowadzić kolejną klasę pociągów np superIC, -które zatrzymywać się tylko będzie w dużych miastach, bo obecne IC już coraz mniej tymi IC są... :| .
Pozdrawiam.
-
ech znowu dziennikarze mówią o rzeczach o których nie mają pojęcia. Stróże to stacja węzłowa i żaden pociąg nigdy nie przejeżdża bez zatrzymania się na niej. Fakt że nigdy jeszcze nie jeździły tęde pociągi klasy EC, ale np taki ekspres Malinowski zatrzymuje się i troche osób z niego korzysta. EC Bem to będzie świetne połączenie do Warszawy więc na pewno też znajdą się chętni. Zresztą pociąg i tak musi się zatrzymać żeby mech odebrał rozkazy.
-
Wydaje mi się że sprawa jest naprawdę przesadzona tak jak z Włoszczową. Przeczytajcie artykuł pana Pawła Terczyńskiego w Świecie Kolei nr 3/07 str.2. Miejmy na uwadze że Stróże to jednak jakiś węzeł kolejowy a wiec teoretyczne miejsce przesiadek. A ile z tego z traci EC BEM max 5 minut. Dodam jeszcze ze w Stróżach nie trzeba budować nowego peronu. Po prostu dziennikarze szukają mięsa i nie mają zielonego pojęcia o kolei.
-
To nie jest *jakis* wezel. To jeden z wazniejszych wezlow na linii.