- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Darth Luk w 13 Listopada 2007, 18:39:01

Tytuł: Zmiana tektury ziemi
Wiadomość wysłana przez: Darth Luk w 13 Listopada 2007, 18:39:01
Czy jest możliwa zmiana tekstury podłoża na inną i jak to się robi? (Bo na niektórych trasach śnieg wygląda po odwilży, a ja chcę taką teksturę jak ma np Quark)
Tytuł: Odp: Zmiana tektury ziemi
Wiadomość wysłana przez: adsim w 13 Listopada 2007, 18:43:16
Poszukaj w folderze textures. Większość plików ziemi ma w nazwie słowo "grass".
Tytuł: Odp: Zmiana tektury ziemi
Wiadomość wysłana przez: Darth Luk w 14 Listopada 2007, 10:47:45
Ale mi chodzi gdzie się to zmienia (jaki plik trzeba podmienić lub wpis) i gdzie on jest żeby była inna trawa.
Tytuł: Odp: Zmiana tektury ziemi
Wiadomość wysłana przez: adsim w 14 Listopada 2007, 11:12:39
Musisz podmienić plik z teksturą, np. dla scenerii sc1 lub quark musisz podmienić plik GrassGreen1.tga (albo edytować go jakimś programem graficznym), który jest w folderze textures. W sceneriach są różne tekstury trawy i musisz sam dojść, która jest na jakiej trasie.
Tytuł: Odp: Zmiana tektury ziemi
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 14 Listopada 2007, 14:23:51

node -1 0 none triangles material ambient: 149.94 149.94 149.94 diffuse: 149.94 149.94 149.94 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial GrassDead2.tga
-36.299 0.0 -414.995    -0.217062 0.975929 0.0211266  0.254989 233.879 end
-40.3918 -0.889961 -407.297    -0.561648 2.58294 0.0  1.48591 236.416 end
-40.3918 -0.889961 -390.429    -0.196107 0.98058 -0.00226692  1.48591 241.975
endtri


Pogrubione.