- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: pozdze w 30 Września 2007, 19:13:57

Tytuł: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
Wiadomość wysłana przez: pozdze w 30 Września 2007, 19:13:57
Witam.
Podczas pracy w 3dsmax cos musialem nacisnac i teraz podczas przesuwania scenerii lapka zwrotnice i wszystkie luki oraz fleksy zamieniaja mi sie w prostokatne ramki.Po przesunieciu wszystko wraca do normalnego widoku.Teoretycznie nie przeszkadza to w niczym ,ale jest dosc irytujace. Restart systemu i programu nie pomogly.Nie widze takze abym mial zalaczona jakos ikonke ktorej wczesniej nie mialem zalaczonej.Mialby ktos z Was na to jakis sposob?
Tytuł: Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 30 Września 2007, 19:27:11
Ctrl+z :)
Mi zawsze pomaga.
Tytuł: Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
Wiadomość wysłana przez: pozdze w 30 Września 2007, 20:37:47
Po tej kombinacji zaznacza mi sie ostatni element jaki "byl ruszany". i tyle .Ramki przy przesuwaniu sa nadal.
Tytuł: Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 30 Września 2007, 20:44:19
Pogrzeb w ustawieniach wydajności, pewnie w menu konfiguracyjnym programu. Ew któraś obcja w menu Widok.
Tytuł: Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 30 Września 2007, 20:49:27
Nie jestem pewien ale naciśnij F2 lub coś koło tego...
Tytuł: Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
Wiadomość wysłana przez: pozdze w 08 Października 2007, 12:19:54
Za ten bug jest odpowiedzialna ikonka znajdujaca sie na dolnym pasku (3dsmax4) pod okienkiem z parametrem osi Y.Po nacisnieciu szescian zmienia  sie w szesciokat i wowczas sa te ramki zamiast fleksow i zwrotnic podczas przesuwania.Dzis w koncu do tego doszedlem :)

Zamykam.
Akvin