- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: mechatronik w 13 Września 2007, 00:56:58
-
Otóż od dłuższego czasu zastanawiam się nad przełączaniem pozycji nastawnika w ET22.
Kiedy wejdę na pozycję 21 mogę dawać boki i wszystko jest ok. natomiast kiedy wyłączę boki i dam np na 22 a za chwilę zejdę spowrotem do 21 to padają amperomierze -silniki nie dostają prądu. A dając np do 20 wchodzę już normalnie na oporowe. To tak jakby w jedną stronę można było bocznikować ale schodząc z wyższych pozycji na bezoporowe już nie :/.
Powiem szczerze że w realu się z czymś takim się nie spotkałem. Być może nie przywiązywałem do tego większej uwagi ale nie pamiętam żeby coś takiego występowało w czasie jazdy. Także nie wiem czy to błąd czy rzeczywiście takie coś istnieje, a jeśli tak to po co?
ps użyłem szukajki i nic na ten temat nie znalazłem ;)
Pozdrawiam.
-
To o czym piszez to znany od dawna bug. Polega on na tym, ze chwilowa przerwa w doplywie pradu do silnikow wynikajaca z obrotu walu grupowego dziala tylko przy przechodzeniu z pozycji bezoporowej na oporowa oraz oporowej poprzedzajaca bezoporowa na bezoporowa, przy cofaniu z oporowej za bezoporowa SL otwieraja sie i nie chca sie zamknac (to ten bug ;)).
-
Dzięki za info ;).
Można zamknąć. :)
Zamykam.
Akvin