- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: mechatronik w 10 Września 2007, 19:24:17

Tytuł: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 10 Września 2007, 19:24:17
Witam.
Otóż postanowiłem pobawi się trochę 3dsmax i zrobi prosty testowy tor.
Niby wszystko pięknie ładnie ale przy wykonywaniu punktu zobrazowanego :
http://img262.imageshack.us/my.php?image=tern123wl8.jpg (http://img262.imageshack.us/my.php?image=tern123wl8.jpg)

pokazuje mi się:
(http://img509.imageshack.us/img509/4030/errorzu9.th.jpg) (http://img509.imageshack.us/my.php?image=errorzu9.jpg)

I nie bardzo wiem co to za błąd.
Skrypty do 3dsmax mam z działu "Na warsztacie".

ps
Użyłem szukajki. ;)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 10 Września 2007, 19:26:55
chyba nie masz pliku CC3250.dll  Jest on w katalogu głównym maszyny pod nazwą CC3250mt.dll . Skopiuj go do katalogu ze skryptem i zmień nazwę na CC3250.dll. Powinno pomóc.
Tytuł: Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 10 Września 2007, 19:32:22
chyba nie masz pliku CC3250.dll  Jest on w katalogu głównym maszyny pod nazwą CC3250mt.dll . Skopiuj go do katalogu ze skryptem i zmień nazwę na CC3250.dll. Powinno pomóc.

Niestety nic z tego nie wyszło, ponownie wywala ten błąd :/
Tytuł: Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 10 Września 2007, 19:52:26
no to przegraj ten plik jeszcze do katalogu głównego MaSzyny i 3DS-a

Radzę zacząć posługiwać się poprawną pisownią, bo z obecnego statusu 'Warned' do zakazu pisania masz już bardzo niedaleko.
Profeta
Tytuł: Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 10 Września 2007, 20:27:08
Niestety dalej nic. Jednak zastanawiają mnie też okna jakie wyskakują po kliknięciu Make.
(http://img337.imageshack.us/img337/2858/errorcmdnb7.th.jpg) (http://img337.imageshack.us/my.php?image=errorcmdnb7.jpg)
Tytuł: Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 10 Września 2007, 20:40:12
Niestety dalej nic. Jednak zastanawiają mnie też okna jakie wyskakują po kliknięciu Make.
(http://img337.imageshack.us/img337/2858/errorcmdnb7.th.jpg) (http://img337.imageshack.us/my.php?image=errorcmdnb7.jpg)

3DS odpala automatycznie program generujący siatkę trójkątów. W GMAXie, musiałbyś ręcznie edytować pliki, a później ręcznie importować.
Tytuł: Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 10 Września 2007, 20:43:16
Niestety dalej nic. Jednak zastanawiają mnie też okna jakie wyskakują po kliknięciu Make.
(http://img337.imageshack.us/img337/2858/errorcmdnb7.th.jpg) (http://img337.imageshack.us/my.php?image=errorcmdnb7.jpg)

3DS odpala automatycznie program generujący siatkę trójkątów. W GMAXie, musiałbyś ręcznie edytować pliki, a później ręcznie importować.

A na polski można ? :) (co to w praktyce oznacza i czy to dobrze czy źle, bo jestem zielony jak tło forum ;) )
Tytuł: Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 10 Września 2007, 21:53:40
Niestety dalej nic. Jednak zastanawiają mnie też okna jakie wyskakują po kliknięciu Make.
(http://img337.imageshack.us/img337/2858/errorcmdnb7.th.jpg) (http://img337.imageshack.us/my.php?image=errorcmdnb7.jpg)

3DS odpala automatycznie program generujący siatkę trójkątów. W GMAXie, musiałbyś ręcznie edytować pliki, a później ręcznie importować.

A na polski można ? :) (co to w praktyce oznacza i czy to dobrze czy źle, bo jestem zielony jak tło forum ;) )

Jeden ze sposobów jaki mi się udało zrobic, bo też miałem ten problem.
Po 1 zobacz jaką masz nazwę głównego folderu z 3DSMAXEM. Jeżeli nazwa jest ze spacjami to zmień nazwę żeby nie było spacji. Mi wtedy zadziałało.

Jeżeli nie to tłumaczę sposób Kreta. W folderze ze skryptami znajdź pliki o nazwie (t.bat) , (triangulate.bat) i (triangle). Następnie otworzysz wszystkie. I w skryptach (już w 3dsmaxie włącz MAKE w Delanuay) wtedy wygeneruje teren (tylko że przy texturowaniem następnych innych pól musisz powtórzyc włączanie plików t triangulate..... bo innaczej wygeneruje Ci to co wcześniej) To by było na tyle

pozdrawiam
Tytuł: Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 11 Września 2007, 15:41:31
wejdz na www.mateusz.jawnet.pl do downloadu tam sa oryginalne skrypty

Zamykam.
Akvin