- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: pozdze w 08 Września 2007, 22:22:29
-
Witam.
Macie jakis sposob na usuniecie z plku .max zerowgo fleksa jesli nie mozna go zaznaczyc w tradycyjny sposob(jego polozenie zanm ale go nie widac i nie mozna poswietlic na bialo )?? Problem w tym ,ze wywala blad podczas ladownia scenerii :(
-
Spróbuj zaznaczać pewien obszar, bez zaznaczania normalnych widocznych torów. Jest to trochę trudne, ale ja tak zawszę robiłem. Pomagało...
-
Włącz okienko hierarchii, jeżeli znasz położenie tego flexa - ustaw pole edycji tam gdzie on jest i kolejno w oknie hierarchii wybieraj elementy o nazwie flex aż znajdziesz ten właściwy. Innego sposobu na to raczej nie ma.
-
Ja eksportuje po kawalku, jak sie wywala to po prostu szukam w zaznaczeonym fragmencie fleksa...
-
Zaznacz kwadrat 10X10 wokół położenia tego flexa, potem odznacz tory i teren, które się w zaznaczeniu znalazły i delete.
-
Tak, tylko trzeba najpierw wiedziec gdzie jest ten flex :)
-
Ja zazwyczaj orientuję się, że coś jest nie tak i robię szybką akcję wywalania zerowych flexów z scn.
-
Koledzy ,ja położenie fleksa znam z pliku .scn .Problem w tym ,że po zaznaczeniu pola w którym on sie znajduje nic nie jest wychwytywane :( I nie można go usunąć.
-
Graph editors -> new schematic Viev
Zamykam.
Akvin