te 2 eventy to mnie po prostu irytują,Bo na bank event odpalajacy sie na samym poczatku to start_a_s1 (tak mi w logu pokazuje. Moze literowkę żeś walnał?
1) podczas wczytywania traski wywala błąd eventów:Jeśli chodzi o te skrypty, wszystkie 3d maxy począwszy od wersji 5 w góre po exporcie scenerii do pliku scn z napisanymi eventami, w stylu event2 sem_info przypisany do toru, po odpaleniu w konsoli wywala info że DOES NOT EXIST, ale on istnieje i jest załadowany i działa! Tylko 3d max 4 niemiał tego i wszystko sie pieknie exportowało bez wywalania komunikatów. Domniema że kiedy skrypty powstały był 3d max 4. Teraz każdy używa 7 albo 8. Przydałoby sie to poprawić bo irytuje już na samym starcie.
1a) Event "start_a_s1_s2" does not exist
1b) Event "majkowniki_8_sr1_sr2" does not exist
Jeśli chodzi o te skrypty, wszystkie 3d maxy począwszy od wersji 5 w góre po exporcie scenerii do pliku scn z napisanymi eventami, w stylu event2 sem_info przypisany do toru, po odpaleniu w konsoli wywala info że DOES NOT EXIST, ale on istnieje i jest załadowany i działa! Tylko 3d max 4 niemiał tego i wszystko sie pieknie exportowało bez wywalania komunikatów. Domniema że kiedy skrypty powstały był 3d max 4. Teraz każdy używa 7 albo 8. Przydałoby sie to poprawić bo irytuje już na samym starcie.
Co do trasy to odpaliłem bez eventów i składów żeby sie przelecieć po terenie i co znalazłem:
(http://img508.imageshack.us/img508/1869/p1hb9.th.jpg) (http://img508.imageshack.us/my.php?image=p1hb9.jpg)
Nastawnia lewituje w powietrzu ;)
Most jak z Mortal Kombat, i mnóstwo modeli niedpasowanych do szlaku czy też innych obiektów nachodzących na siebie! Jeśli chcesz w ciągu kilku dni zrobić ją na cacy to czeka cie mnóstwo pracy! Życze powodzenia.
P.S. Fajny jest klimat gór bo czułem sie jakbym jechał pociągiem w dalekiej chińskiej prowincji. Klimat jak MK.
I kto to mówi pol, i kto to mówi!Jak to kto? Kolega Pol, a kto inny?
Popraw mapowanie trawy bo jest rozmyta jak fix.Co to za porównanie... jest rozmyta jak 'fix' ? O_o Mapowanie trawy można zrobić na samym końcu... tutaj chodzi o to żeby przez mapowanie nie wywalało przy eksporcie. Takie duperele sie na końcu ustawia.
W dodatku zaokrągl jakoś brzeg nasypu (przy moście z łukiem) bo widać jego środek XDTutaj masz trochę racji...
i upragniony apdejt, piszcie co jest nie tak bo użyłem skryptów z działu na warsztacie
http://www.sendspace.com/file/jgkpfw (http://www.sendspace.com/file/jgkpfw)