- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: pol102 w 04 Września 2007, 19:54:52

Tytuł: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 04 Września 2007, 19:54:52
Wielu wieszało na mnie psy po ostatnim zamieszaniu jak zrobiłem. No cóż sam sobie jestem winien, nie kryje zrobiłem to z głupoty. Ale nie o tym :) jak niektórzy dojrzeli wznowiłem prace na rzecz symka, pofociłem to i owo dla Kretka i dla Wojtasa, a sam pracuję nad nową trasą.
Na chwilę obecną można przejechać około 33km, szlakowa 80km/h, wstępnie napisane eventy dziłają(:D). btw czekać na S2 na rozpoczęciu :P jeszcze z 2 tygodnie roboty i będzie cacy



Aaa jeszcze link
http://www.sendspace.pl/file/FN6G8mzk/ (http://www.sendspace.pl/file/FN6G8mzk/)

Proszę o zgłaszanie błędów w osygnalizowaniu. Podejrzewam że może coś wisieć w powietrzu to też proszę zgłaszać.
Aby rozpocząć testing trzeba mieć SU45 MKaczego, wagony Bh oraz Z1.
(http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnmute.gif) Avatar niezgodny z Regulaminem. Proszę zmienić. Mute na 20 dni.
Akvin
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: Mutopompka w 04 Września 2007, 20:26:31
No to wiec tak:
1) podczas wczytywania traski wywala błąd eventów:
1a) Event "start_a_s1_s2" does not exist
1b) Event "majkowniki_8_sr1_sr2" does not exist

2) niektóre semki wiszą w powietrzu (przed wiaduktem)
3) od kiedy na wiadukcie ustawia się rozjazd???
4) za strome skarpy :)
5) Kawałek lasu jest w powietrzu (obok wiaduktu)
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 04 Września 2007, 20:35:33
te 2 eventy to mnie po prostu irytują, nie moge dojść w czym tkwi problem. Co do semków to już poprawiłem większość ale potrzebuje złotego środka... ; skarpy tak zostaną bo tego jest z 20km ;p a co do lasu to musze sprawdzić
(http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnpmod.gif) Warunkowe pozwolenie na pisanie na forum. Wpadka = wylatujesz
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: Mutopompka w 04 Września 2007, 20:38:43
te 2 eventy to mnie po prostu irytują,
Bo na bank event odpalajacy sie na samym poczatku to start_a_s1 (tak mi w logu pokazuje. Moze literowkę żeś walnał?


PS. User @ pol chce poinformowac, ze jutro bedzie update traski.
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 04 Września 2007, 23:28:27
1) podczas wczytywania traski wywala błąd eventów:
1a) Event "start_a_s1_s2" does not exist
1b) Event "majkowniki_8_sr1_sr2" does not exist
Jeśli chodzi o te skrypty, wszystkie 3d maxy począwszy od wersji 5 w góre po exporcie scenerii do pliku scn z napisanymi eventami, w stylu event2 sem_info przypisany do toru, po odpaleniu w konsoli wywala info że DOES NOT EXIST, ale on istnieje i jest załadowany i działa! Tylko 3d max 4 niemiał tego i wszystko sie pieknie exportowało bez wywalania komunikatów. Domniema że kiedy skrypty powstały był 3d max 4. Teraz każdy używa 7 albo 8. Przydałoby sie to poprawić bo irytuje już na samym starcie.

Co do trasy to odpaliłem bez eventów i składów żeby sie przelecieć po terenie i co znalazłem:
(http://img508.imageshack.us/img508/1869/p1hb9.th.jpg) (http://img508.imageshack.us/my.php?image=p1hb9.jpg)
Nastawnia lewituje w powietrzu ;)
Most jak z Mortal Kombat, i mnóstwo modeli niedpasowanych do szlaku czy też innych obiektów nachodzących na siebie! Jeśli chcesz w ciągu kilku dni zrobić ją na cacy to czeka cie mnóstwo pracy! Życze powodzenia.

P.S. Fajny jest klimat gór bo czułem sie jakbym jechał pociągiem w dalekiej chińskiej prowincji. Klimat jak MK.

Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 05 Września 2007, 06:40:07
wiem w czym rzecz :) do SK przypiąłem zły event (s1 ale ja głupi jestem :P ) przed 11 wyjdzie najnowsza paczka, poprawione sem, las, rozjazd zostaje bo to tor w budowie :)

P.S. a jak wrażenia?
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 05 Września 2007, 13:49:24
Te latające domki popraw :D
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 05 Września 2007, 17:18:13
Jeśli chodzi o te skrypty, wszystkie 3d maxy począwszy od wersji 5 w góre po exporcie scenerii do pliku scn z napisanymi eventami, w stylu event2 sem_info przypisany do toru, po odpaleniu w konsoli wywala info że DOES NOT EXIST, ale on istnieje i jest załadowany i działa! Tylko 3d max 4 niemiał tego i wszystko sie pieknie exportowało bez wywalania komunikatów. Domniema że kiedy skrypty powstały był 3d max 4. Teraz każdy używa 7 albo 8. Przydałoby sie to poprawić bo irytuje już na samym starcie.

Co do trasy to odpaliłem bez eventów i składów żeby sie przelecieć po terenie i co znalazłem:
(http://img508.imageshack.us/img508/1869/p1hb9.th.jpg) (http://img508.imageshack.us/my.php?image=p1hb9.jpg)
Nastawnia lewituje w powietrzu ;)
Most jak z Mortal Kombat, i mnóstwo modeli niedpasowanych do szlaku czy też innych obiektów nachodzących na siebie! Jeśli chcesz w ciągu kilku dni zrobić ją na cacy to czeka cie mnóstwo pracy! Życze powodzenia.

P.S. Fajny jest klimat gór bo czułem sie jakbym jechał pociągiem w dalekiej chińskiej prowincji. Klimat jak MK.



Doobra, co znaczy że most jest jak z MK? za za mało elementów? hmm mnie wkurza jak jadę i patrząc na obiekt który ma 70k faceów i muli mi symka.
Niedopasowane elementy? Aż chce się zapytać: "co to znaczy"? który jest nie tak?
Z tą chińską prowincją to jakiś komplement, obelga, pochwała?
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: eu7rulez w 05 Września 2007, 19:07:44
SIema POl102 Mi sie ta trasa nie uruchamia mimo kabiny su45 ver 2 . Poradz zmienilłem loka dałem eu07 i nic . Dałem exe 664 i poszła . PZDR
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 05 Września 2007, 21:03:07
Pochwała! Podoba mi sie klimat, ale niepodobają mi sie zwieszone w powietrzu modele domków i innych obiektów! Niedopasowane są tory do dworca i cała reszta. Mosta jest jak MK bo jest oryginalny i taki jak w filmie prawie!
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 06 Września 2007, 18:01:06
Z tym dworcem to będzie poprawka, bo raz ze beznadziejnie położyłem tory, a dwa że ta odnoga która potem przechodzi górą musi mieć wjazd albo przed albo tuż za mostem. modele w powietrzu to kłopot, bo wychodziłem z założenia że jak wstawiam jakiś model jako ten sześcianik to tak żeby dolna ściana lekko wchodziła w podłożę. btw środek sześcianu jest środkiem danego modelu (punktem (0,0,0))?

I apdejt wydam po weekendzie gdyż nie przewidziałem złośliwości nauczycielki i mam w pon sprawdzian z zeszłego roku :(
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 10 Września 2007, 13:31:28
i upragniony apdejt, piszcie co jest nie tak bo użyłem skryptów z działu na warsztacie

http://www.sendspace.com/file/jgkpfw (http://www.sendspace.com/file/jgkpfw)
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 11 Września 2007, 20:19:12
I kto to mówi pol, i kto to mówi! Popraw mapowanie trawy bo jest rozmyta jak fix. W dodatku zaokrągl jakoś brzeg nasypu (przy moście z łukiem) bo widać jego środek XD
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 11 Września 2007, 20:24:34
I kto to mówi pol, i kto to mówi!
Jak to kto? Kolega Pol, a kto inny?
Cytuj
Popraw mapowanie trawy bo jest rozmyta jak fix.
Co to za porównanie... jest rozmyta jak 'fix' ? O_o Mapowanie trawy można zrobić na samym końcu... tutaj chodzi o to żeby przez mapowanie nie wywalało przy eksporcie. Takie duperele sie na końcu ustawia.

Cytuj
W dodatku zaokrągl jakoś brzeg nasypu (przy moście z łukiem) bo widać jego środek XD
Tutaj masz trochę racji...
Tytuł: Odp: Trasa epkowo - etkowo
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 11 Września 2007, 21:36:27
i upragniony apdejt, piszcie co jest nie tak bo użyłem skryptów z działu na warsztacie

http://www.sendspace.com/file/jgkpfw (http://www.sendspace.com/file/jgkpfw)

A jakie ma znaczenie uzycie skryptów takich czy siakich? Ja uważam że żadne, Sam uzywam na przemian skryptów starych, nowych i najnowszych. Myśle że przy exporcie i samym wstawianiu wiecej problemów jest niż z samymi skryptami. Krecik ma racje detale jak trawa jest do poprawienia na końcu, ważne żeby sceneria wyglądała porządnie!