- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Mywasher w 20 Sierpnia 2007, 10:41:47

Tytuł: obracające się obiekty - jak stworzyć?
Wiadomość wysłana przez: Mywasher w 20 Sierpnia 2007, 10:41:47
Ktoś kiedyś zrobił szopę w której otwierały się drzwi i stąd moje pytanie czy żeby jakiś obiekt(myślę tu raczej o boxie) obracać trzeba jakoś go specjalnie spreparować (pivot i te sprawy) żeby event mógł wyzwolić rotację?
Tytuł: obracające się obiekty - jak stworzyć?
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 20 Sierpnia 2007, 15:50:38
Pivot ustaw tam, gdzie jest oś i pokombinuj z obrotami w eventach.
Tytuł: obracające się obiekty - jak stworzyć?
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 20 Sierpnia 2007, 22:43:32
Jak coś to w Quarku są eventy od tych obrotowych modeli.
Tytuł: obracające się obiekty - jak stworzyć?
Wiadomość wysłana przez: Mywasher w 20 Sierpnia 2007, 22:49:13
event eventem ale trzeba (w założeniu) przypisać do boxa pivot a potem jakimś cudem obliczyć co o ile ma się obracać względem stanu początkowego

Zaczynamy z dużej litery, a kończymy z kropką nie pomijając po drodze przecinków.
Profeta

Zamykam.
Akvin