- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Mywasher w 18 Sierpnia 2007, 21:28:18

Tytuł: Dwustronna tekstura dla "plane'a"
Wiadomość wysłana przez: Mywasher w 18 Sierpnia 2007, 21:28:18
Mam problem: podczas prac w 3D studio Max zrobilem płaszczyznę (plane) ale po oteksturowaniu i obróceniu kamery o +/- 180 stopni nie widać że coś jest oteksturowane a tym bardziej że jakikolwiek obiekt tam jest postawiony.
Pytanie brzmi czy da się zrobić tex widzialną z 2 stron?
Tytuł: Dwustronna tekstura dla "plane'a"
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 18 Sierpnia 2007, 21:30:43
Możesz tego plane skopiować, odwrócić o 180 stopni i scalić z tym pierwotnym. Uzyskasz w ten sposób dwustronny plane :).
Pozdrawiam!
Tytuł: Dwustronna tekstura dla "plane'a"
Wiadomość wysłana przez: Mywasher w 18 Sierpnia 2007, 21:33:28
Problem rozbija się o szklany dach tylko chciałem uzyskać efekt przejrzystości szyb tak bardzo że widzać co jest za tą po 2 stronie(na przeciwległej ścianie która jest również szklana i obrócona o 180 stopni do 1)

Zamykam.
Akvin