- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Mihau w 30 Lipca 2007, 23:11:07
-
Ciekawa biała lokomotywa. Dawna ST44. Co o niej sądzicie?
http://www.gmfk.nazwa.pl/cpg144/displayimage.php?album=4&pos=0
Może znacie dane techniczne.
-
łeeeehh ;( Nie podoba mi się... Mieszanka tamary i BB36000 ;)
-
Jak dla mnie to super cacko!!!
-
Ktoś sie orieentuje czy te cacuszko będzie jeszcze malowane jakiś konkretny kolor czy biędzie białe?
-
Cześć!
Jeżeli to jest st44 w nowym pudle, to tak jak by na podstażałą dame nałożyć tone pudru żeby młodziej wyglądała... sam nie wiem co o tym dokładnie mysleć ale to jakby ruch w złą strone, lepiej już było z nowym pudłem nowego loka puścić ( w nowszej technologii, następce ).
pozdrawiam :)
-
Cześć!
Jeżeli to jest st44 w nowym pudle, to tak jak by na podstażałą dame nałożyć tone pudru żeby młodziej wyglądała...
To jest nowa lokomotywa na wózkach i ramie z ST44...
-
Jeżeli nowa, to zmienia postać rzeczy, zasugerowałem sie pierwszym postem, w takim razie ruch w dobra strone a stylistyka hmm... jest powiedzenie iż o gustach sie niedyskutuje, jednym bedzie się podobać drugim zas nie, mi osobiscie nie przeszkadza ale żeby na kolana powaliła to też nie moge powiedzieć.
-
Wow!
Mnie się podoba tylko ciekawe czy będzie miała malowanie, a jak tak to jakie?
-
Nie przypomina Wam ona Predatora? ;)
-
@Oli - a właśnie miałem to na końcu języka, myśląc iż 'coś ona przedstawia, ale za cholerę nie mogę się uświadomić co". ;)
A moim skromnym zdaniem - w tym malowaniu do kitu. Mam nadzieję, że otrzyma jakieś ładne, dynamiczne barwy - co ją nieco optycznie upiększy.
-
Przecież jak ktoś ją kupi to sobie pomaluje na swoje barwy. Po co mają do jazd testowych stosować wymyślne malowanie ;). Podobno PCC będzie brał te loki, prawda to?
Pozdrawiam!
-
Podobno prawda i podobno 10 sztuk tego ma być. Hmm, rama i wózki zachowane z gagara, czyli Vmax=100km/h. Ciekawe czy trakcyjne też zostawili ruskie, czy udało im się tam zapakować coś innego.
-
Na terenie Newagu stoi kilka wraków gagarów, więc na pewno będzie więcej tych maszyn.
-
Ciekawe czy trakcyjne też zostawili ruskie, czy udało im się tam zapakować coś innego.
ZTCW silniki trakcyjne zostały przezwojone (za zgodą ruskich) tak by mogły odebrać te 3000 KM jakie daje silnik spalinowy. Z Gagarina to są tylko koła a i to nie jest pewne. ;)
-
Jeśli silniki zostały tylko przezwojone to zostały "oryginalne" zestawy, na oryginalnych (proszę zwrócić uwagę na brak cudzysłowu w tym miejscu:D) osiach. Co prawda, można by zapakować to na neco innych osiach, ale to tylko koszty by zwiększyło.
PS. A nie wiesz może gdzie je przezwajali??
-
Wiem tylko że to nie Newag robił te lokomotywy tylko jakaś amerykańska firma z którą Newag współpracuje.
-
Czyli diabeł wie co tam w środku siedzi:D Trza bedzie to cuś upolować i zrobić prześwietlenie:D Dawać mi to na kanał, godzina wystarczy:D
-
Dawać mi to na kanał, godzina wystarczy:D
Nie wystarczy. Trzeba go rozkręcić na części a to potrwa miesiące. :D
-
Dziś w Brochowie się pojawiła 311D-01 pojechała do Nowego Sącza ze Źmigrodu po testach . Z tego co rozmawiałem z obsługą tej maszyny , to posiada ona 6 silników trakcyjnych i przy tonażu 3200 rozwija prędkość do 85km/h . Mam zdjęcia ale w komórce i nie wiem czy nie byłyby zbyt rozmazane , a kabina wygląda super same jojsticki i nic więcej .
-
Z tego co rozmawiałem z obsługą tej maszyny , to posiada ona 6 silników trakcyjnych
Jaaa, nie może być.
przy tonażu 3200 rozwija prędkość do 85km/h
Taa, chyba na płaskim terenie. Pierwsza lepsza góra na Śląsku i zdechnie.
-
Czyli diabeł wie co tam w środku siedzi:D Trza bedzie to cuś upolować i zrobić prześwietlenie:D Dawać mi to na kanał, godzina wystarczy:D
Podobno całe bebechy wyprodukowała amerykańska firma GE (General Electrics) specjalizująca sie m.in w produkcji lokomotyw.
-
Maszyna jest budowana właśnie w kooperacji z koncernem GE, podobno jest wypchana elektroniką z najwyższej półki. Maszyn ma być 20 i podobno mają iść do Szczakowej... a pozatym tu jest link newagu
http://www.zntkns.pl/index.php?a=wydarzenia&opcja=show&id=11
-
Charlie zgadza się wszystkie loki idą do Szczakowej a pulpit naprawde robi wrażenie
-
Widziałeś na żywo czy tylko fotki, jeśli to drugie to zapodaj linka!!!
-
Widziałem na żywo wczoraj , zrobiłem zdjęcia ale telefonem
-
Ciekawe czy parasolki dla obsługi maszyny też są w zestawie? Przygoda życie szykuje się podczas zimowych śnieżycy przy przejściu z kabiny do kabiny np. na manewrach. A podobno taki hamerykański sprzęt...
-
Dawać mi to na kanał, godzina wystarczy:D
Nie wystarczy. Trzeba go rozkręcić na części a to potrwa miesiące. :D
No godzina to może faktycznie przesadziłem, ale za jedną dniówkę z czterema kolegami z brygady powiem ci o niej wiele. Wystarczy, że wywiążę jeden zestaw kołowy, jednym oczkiem rzucę na zespół prądotwórczy a drugim do szafy, kabiny i na pulpity:D
-
Podobno całe bebechy wyprodukowała amerykańska firma GE (General Electrics) specjalizująca sie m.in w produkcji lokomotyw.
To prawda GE słynie z niezłych loków :) najlepszy ich twór to Dash 9-44CW. Zresztą oni robią wszystko co związane z elektryką\elektroniką począwszy od
elektrycznych szczotek skończywszy na lokach :).
Jeśli GE zrobiła "bebechy" to będę raczej trwałe i niezawodne :) (chyba że zrobią nas tak jak z F-16...) .
-
http://www.nadodrze.strefa.pl/galeria_stacji/lokomotywy/spalinowe/311d-01/6.jpg
Źródło: http://www.nadodrze.com.pl/
-
Kabina fajna ale myślałem że jak jest naszpikowany elektroniką to będzie ekran a tu nic, A ponadto dziwi mnie dlaczego jest tylko jeden joystick.
Pozdrawiam
-
joystick to mi na nastawnik jazdy wygląda ;)
-
Kabina fajna ale myślałem że jak jest naszpikowany elektroniką to będzie ekran a tu nic, A ponadto dziwi mnie dlaczego jest tylko jeden joystick.
Po lewej stronie przy pulpicie masz bodajże wyświetlacz z panelem dotykowym... czego chcieć więcej... :)
-
w ED74 - 001 i 002 masz do dyspozycji aż dwa wyświetlacze, z opcjami przeniesienia obrazu z jednego na drugi, gdzie wygodniej tam masz obraz, tu widze jakiś malutki wyświetlacz z podstawowymi danymi, nastawnik jak tu kolega wspomniał to dobre określenie i zwykły hamulec Oerlikona jeśli się nie mylę. Przełączniki i kontrolki jak w zmodernizowanych "kiblach", więc za nowocześnie się nie przedstawia. No ale cóż poszli po najmniejszej linii oporu widze.
-
A po co upychać w loku masę elektroniki? Żeby później zamiast naprawić maszynę na warsztacie, czekać na speca z GE? Albo odsyłać do napraw do zewnętrznych firm? Czy gagariny i inne spalinówki miały wyswietlacze? Nie. A przez tyyyle lat skutecznie jeździły i jeżdżą nadal, to po co to komu? Maszyna ma być możliwie prosta w eksploatacji i niezawodna, a przy tym zarabiać na siebie.
-
Samochody są naszpikowane elktroniką, mają komputery pokładowe a jednak większość wyświetlaczy 15'' nie ma, tylko malutki LCD podający godzine i ew. spalanie/zasięg, więc ta elektronika jest w układzie sterowania i napędu. Tu nie trzeba diagnostyki bo on ma ciągnąć ciężary a nie śmigać sprintem.
-
Dokładnie. Przypuszczam ponad to, że elektronika jest modularna, więc jak coś się zepsuje, to się po prostu wyciąga płytkę z elektroniką ze złącza i na to miejsce wstawia dobrą sztukę.
A ponadto dziwi mnie dlaczego jest tylko jeden joystick.
Bo wyciągnięty jest klucz z nawrotnika. Jego gniazdo widac wyraźnie na tym zdjęciu, zaraz przy nastawniku jazdy, po lewej.
-
Witam.
Pozwólcie że trochę odgrzeje temat. Właśnie na internecie znalazłem pomalowanego 311D. Niebiesko czerwony z napisami (2 zasady Newtona F=ma) i IRS.
Wygląda to tak
http://transportszynowy.pl/st44mod/311dfot1.html
Nie wiem czy jest to cały czas ten sam prototyp czy już kolejne lokomotywy.
Czy ktoś wie coś więcej na ten temat?
Pozdrawia.
-
Witam!
To 311D dla Kolei Bałtyckiej.
http://www.kolejbaltycka.pl
Zdjęcia 311D w tych barwach można podziwiać już od niemal miesiąca ;).
Pozdrawiam!
-
Dość zastanawiająca sprawa. Na stronie głównej Kolej Bałtyckiej podają takie równanie.
HHP = pociąg o masie 4200 ton x prędkość120km/h
311D może jechać ze składem 3200 ton 85km/h
To jak to jest w końcu???
-
No a na TRAKO 2007 dali niepomalowaną, lokomotywa wygląda całkiem fajnie, kabina jest ergonomiczna i funkcjonalna natomiast dostęp do niej katastrofalny, kto był na targach ten wie...Jak ktoś ma powyżej 100cm w pasie to jedynie przez przednia szybę wejdzie, bo drzwi są tak wąskie ze nawet ja miałem problemy zeby dostac sie do srodka.
Poniżej kilka zdjęć:
(http://img218.imageshack.us/img218/7214/311dqz8.th.jpg) (http://img218.imageshack.us/my.php?image=311dqz8.jpg)
Jaka ona wielkaaaaa....Spojrzcie na tego kolesia po lewej(moj brat) on ma 1.8m wzrostu a nawet do podłogi pomiędzy kabinami nie sięga.
(http://img218.imageshack.us/img218/4271/311d2xq6.th.jpg) (http://img218.imageshack.us/my.php?image=311d2xq6.jpg)
A tu kabinka.
Pozdrawiam.
-
Podobny problem z 311d jest także z poczciwym kiblem;-) tam także nie ma za dużo miejsca w szafie NN;-).A więc mechanicy będą musieli troche schudnąc jakiś zdrowszy tryb życia;-).I mniej objadania się;-).
Pozdro.
-
Jaka ona wielkaaaaa....
No taki właśnie jest Gagar/Tamara:D Jak chcę z poziomu gruntu zobaczyć na teema, to albo na schodki albo się podciągnąć:D
-
Sory że odgrzewam wątek, ale znalazłem ciekawą informację.
Jak podaje miesięcznik Rynek Kolejowy, spółka PKP-LHS podpisała umowę na dostawę na początku przyszłego roku dwóch sztuk lokomotyw spalinowych serii 311D. Lokomotywy te są kolejnym rozwiązaniem trakcyjnym stworzonym w oparciu o modernizację lokomotywy serii M62, znanej na PKP i LHS pod oznaczeniem ST44.
Żródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/index.php?p=wiecej&id=7170
Pozdrawiam.