- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: METALL w 16 Lipca 2007, 20:59:36
-
Witam wszystkich..
Moim problemem jest odpowiedni wpis wagonów ze strony http://www.mateusz.jawnet.pl/wag_f.htm do scenerii oraz do dynamik
prawdopodobnie jest to proste ale nie zabardzo mi to wychodzi
pozdrawiam prosząc o pomoc
-
node -1 0 3651-110333-7 dynamic PKP\Uahs FACSS-51-01.bmp 100 0.0 nobody 3 0 enddynamic
-
Witam,
Czy możecie mi podac wpisy so scn dla wagonu ZAS dla tekstur:
-cd
-evs01
-gatx1
-kvg1 (taki cała żółta cysterna)
-kvg2
-ryko1
-ryko2
Z góry dzięki za odpowiedż.
Pozdrawiam!
-
Popieram przedmówcę i korzystając z okazji chciałbym bardzo poprosić o wpisy do wagonów: Falns, Raj, Facss i Ks. Kombinowałem już kilkanaście razy i zawsze mi ich wczytać nie chce://
PLS PLS PLS :)
-
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451
Pierwszy post, w wyszukiwarkę tekstu na stronie przeglądarki wpisz chk i podjedź parę linijek wyżej. Wszystko jak na dłoni (eh... kto teraz czyta przyklejone).
-
Proszę bardzo
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\zas CTL01.tga Zas 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\zas gatx1.tga Zas_o 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\zas cd.tga Zas 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\zas evs01.tga Zas_o 0.0 nobody 3 0 enddynamic
postępujcie analogicznie wstawiając nazwę pliku np ryko1.tga w miejsce wykropkowanejak niżej:
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\zas .......... Zas_o 0.0 nobody 3 0 enddynamic
-
Jeśli o mnie chodzi to ja wiem, zawsze nie wiem jaki dać początek czyli te cyferki od -1 do dynamic:(
-
Jeśli o mnie chodzi to ja wiem, zawsze nie wiem jaki dać początek czyli te cyferki od -1 do dynamic:(
ten początek akurat nie ma znaczenia..
Pozdrawiam
-
yyyyy... czyli musiałem się zawsze buchnąc w nazwie tekstury, Oooops:)
-
Witam
co powinno nas obchodzic przy dawaniu texturki na loka + dodatkowo wpis
(na przykładzie EN57-795)
node -1 0 en57-795ra dynamic PKP\en57 en57-795ra 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
- node (nie wiem co to dokładnie ale chyba wykrywanie modelu)
- -1 (widocznośc)
- 0 (tez dokońca nie wiem co z tym ale zawsze 0 spotykałem)
- en57-795ra (nazwa członu wagonu lokomotywy [!muszą byc różne!]
- dynamic (początek liniki dynamic [tez się nic nie zmienia]
- PKP\en57 (współrzędne naszego modelu [...\dynamic\pkp\...]
- en57-795ra (texturka bmp {istnieje możliwośc dania tga, z tym że trzeba napisac po nazwie texturki .tga}
- 6ba (nazwa danego .chk [Też w folderze z danym taborem] trzeba tylko pamiętac by dobrac dobry)
- 0.0 (tego też nie znam ale zwykle jest 0.0)
- headdriver (rodzaj używania danego taboru [headdriver - my lub AI ; reardriver - my lub AI (w tym że w kabinie B) ; connected - połączenie (tutaj jest zależnośc pomiędzy exe podajże od 624kb! i w dół jest NOBODY dla nowszych CONNECTED (dodatkowo uruchamia ukrotnienie exe od 624 w górę) ; i NOBODY tzw trup czyli pojazd jest jedynie ozdobą (nieruchomy ,wyłączony)
- 23 (rodzaj ukrotnienia dla EZT zostawic 23, dla ukrotnienia pomiędzy lokomotywami 7 (może byc 23 jeżeli chcemy przechodzic pomiędzy lokomotywami) 3 zwykłe połączenie ; 0 brak połączenia
- 0 (jaki ładunek [widziałem parę rodzajów np Passengers itp] zostawic 0
- enddynamic (zakończenie wpisu)
pozdrawiam, w razie dopisania co i jak to poprawcie proszę.
Myślę że pomoże to w dodawaniu wpisów
-
- -1 (widocznośc)
- 0 (tez dokońca nie wiem co z tym ale zawsze 0 spotykałem)
-1 = odległość maksymalna (-1 tzn. nieskończona)
0 = odległość minimalna (0 czyli widać nawet, jak w to na freefly wjedziesz)
Zamykam.
Akvin