- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: BLAcKboY w 16 Lipca 2007, 16:16:25

Tytuł: Tekstury Bdhpumn od Bachahy
Wiadomość wysłana przez: BLAcKboY w 16 Lipca 2007, 16:16:25
Mam taki dziwny problem, z raciborskimi Bdhpumn. Problem jest dość dziwny. Nazwa tekstury jest inna, ale kiedy znajdowała się w jednym katalogu ze starą, zawsze na miejsce nowej, wskakiwała stara tekstura. Problem rozwiązałem przez utworzenie drugiego, oddzielnego katalogu, specjalnie pod nową teksturę.
Niestety, ta sztuczka nie działa na drugiego Bdhpumn, tego z klejonymi szybami.
Katalog: Bdhpumn_3
Nazwa pliku: bdhpumn2.bmp
Wpis do scenerii:
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn_3 Bdhpumn2 bdhpumn 0.0 nobody 0 20 Passengers enddynamic
W tym wypadku Bdhpumn jest bez tekstury, bo w katalogu _3 jest tylko ta tekstura.
Tytuł: Tekstury Bdhpumn od Bachahy
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 16 Lipca 2007, 16:28:10
Otwórz sobie plik bdhpumn.t3d w notatniku albo wordpadzie i znajdź linijkę: Map: bdhpumn1.bmp i zamień na: Map: replacableskin.bmp.

U mnie pomogło :)
Tytuł: Tekstury Bdhpumn od Bachahy
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 16 Lipca 2007, 16:29:25
Ściągnij sobie z downloadu BDmu_dr1, albo pozamieniaj w pliku .t3d wszystkie bdhpumn1.bmp na replacableskin
Tytuł: Tekstury Bdhpumn od Bachahy
Wiadomość wysłana przez: Tomek6996 w 16 Lipca 2007, 16:36:36
Tak chyba jest taki problem, nie pamietam jak to zrobilem ale najprawdopodobniej w pliku bdhpumn.t3d w linijce zaczynajacej sie od Map:
(12 albo 13 od gory) , musisz zamienic wpis Map: bdhpumn1.bmp na
Map: replacableskin.bmp

No to wyglada na to , ze cala trojka pisala odpowiedz jednoczesnie.
Tytuł: Tekstury Bdhpumn od Bachahy
Wiadomość wysłana przez: BLAcKboY w 16 Lipca 2007, 21:21:12
Dzięki za pomoc :)

Zamykam.
Akvin