- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Kozi w 04 Lipca 2007, 21:15:42

Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 04 Lipca 2007, 21:15:42
I oto mamy 4-systemowy lok CTL-u  E189 produkcji Siemens'a:

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=27331

Według mnie świetnie wygląda. Coś ruszyło wkońcu do przodu :)
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: kolejarz LHS w 04 Lipca 2007, 21:39:10
No no ładny lok :)). Pierw PTKiGK a teraz CTL, ciekawe kto następny.
Tytuł: Re: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Butchy_83 w 04 Lipca 2007, 21:43:42
Cytat: "Kozi"

Według mnie świetnie wygląda. Coś ruszyło wkońcu do przodu :)

No trudno się nie zgodzić-niesamowicie wygląda. Myślę, że się spodoba nawet największym konserwatystom i zwolennikom starych klimatycznych loków;) btw. czym ona się różni od tej rybnickiej poza większym zakresem systemów?
Pozdrawiam
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 04 Lipca 2007, 21:54:28
Niestety nie wiem czym się różnią. Danych technicznych nie znalazłem.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: kolejarz LHS w 04 Lipca 2007, 22:17:27
Przed chwilą znalazłem cos takiego http://www.tpkww.one.pl/forum/viewtopic.php?t=138
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: prof_klos w 05 Lipca 2007, 07:15:02
Mo i w końcu doczekaliśmy się dwusystemowych, porządnych, nowoczesnych lokomotyw. Tylko, że nie na PKP...
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 05 Lipca 2007, 07:18:03
Na PKP to ja bym zaczął od modernizacji linii kolejowych...bo po co mi taki drogi tabor v-max 200 czy tam 260 km/h jak i tak nie ma po czym jeździć?!
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: prof_klos w 05 Lipca 2007, 07:25:33
No oczywiście.
Ale w takim razie można w drugą stronę - po co prywaciarzom drogi tabor, skoro tor jest jaki jest?

Miło zawsze coś takiego widzieć.
Ostatnio ktoś widział "bardzo nowoczesną lokomotywę z połówkowym patykiem i wierzyć nie mógł, iż to na PKP takie lokomotywy są".
Nie wiedziałem o co mu chodzi.
Myślałem, ze może widział zmodernizowaną ET22 czy ET21...
Teraz już wiem - widział to oto cacko!
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 05 Lipca 2007, 09:53:13
Cytat: "prof_klos"
Mo i w końcu doczekaliśmy się dwusystemowych, porządnych, nowoczesnych lokomotyw. Tylko, że nie na PKP...

Nie będę się sprzeczał bo się za bardzo na tymnie zam ale ta lokomotywa jest 4-systemowa...
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: prof_klos w 05 Lipca 2007, 10:56:35
Ojć - nieistotne, może być i 25-systemowa.
Fakt - że jest.
A na PKP ni mo.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: uetam w 05 Lipca 2007, 10:59:31
Ale chwilka, to jest nowka?
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: prof_klos w 05 Lipca 2007, 11:00:58
E, raczej nie.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 05 Lipca 2007, 11:11:15
Cytat: "Patrykos"
Na PKP to ja bym zaczął od modernizacji linii kolejowych...bo po co mi taki drogi tabor v-max 200 czy tam 260 km/h jak i tak nie ma po czym jeździć?!


Tutaj nie chodzi o prędkość, a o przejazd lokomotywy elektrycznej na liniach krajów o innym zakresie Voltażu i rodzaju prądu. Jest to ważne napewno dla prywaciarzy, którzy spokojnie mogą teraz oferować przewozy poza granicami kraju.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 05 Lipca 2007, 11:13:18
Cytat: "prof_klos"
E, raczej nie.

Rok produkcji bodajze 2003.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 05 Lipca 2007, 11:27:59
http://rynek-kolejowy.pl/index.php?p=wiecej&id=6044
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 05 Lipca 2007, 13:25:41
A jak to ciasteczko wygląda w środeczku??;>

A jeśli chodzi o PKP to spółka IC rozpisała przetarg na 10, 3-systemowych loków czyli coś podobnego do niego, ciekawe która firma wygra??
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 05 Lipca 2007, 13:42:26
Cytat: "Charlie89"
A jak to ciasteczko wygląda w środeczku??;>

Czyżby tak (http://www.rail.lu/im/g/P5149954.jpg)?

Zdjęcia różnych kabin: http://www.bahnbilder-leipzig.de/fstand.htm
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 05 Lipca 2007, 22:28:28
To bez wątpienia najnowoczesniejszy lok w na polskich torach.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 05 Lipca 2007, 22:34:51
no nieźle tam jest. Kabiny z każdej epoki normalnie. Najpierw coś jak EP02 później podchodzące pod nasze standartowe kabiny, a na koniec najnowsze.
Żeby takie ewolucje przechodziły chociaż nasze siódemki to by dopiero historia była. Teraz CTL mają się czym chwalic.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: uetam w 06 Lipca 2007, 11:44:38
Cytat: "EU07-483"
Cytat: "prof_klos"
E, raczej nie.

Rok produkcji bodajze 2003.

No to nówka :)
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 06 Lipca 2007, 11:45:18
Kabina to normalnie jak w F/A-18 :D
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 06 Lipca 2007, 14:02:52
Taki trochę off....
Ostatnio składy prowadzone przez loki CTL nie zostały wpuszczone na teren Rosji.
Podobno występują róznice w interpretacji przepisów międzynarodowych.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 07 Lipca 2007, 09:14:33
Cytat: "Krzysiek626"
Taki trochę off....
Ostatnio składy prowadzone przez loki CTL nie zostały wpuszczone na teren Rosji.
Podobno występują róznice w interpretacji przepisów międzynarodowych.

No, podobno:]
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 08 Lipca 2007, 21:32:46
Ciekawe jak ta E189 dostała homologację przez UTK do poruszania się Polsce, skoro (wg mioch informacji) nie posiada SHP i radiostopu. Poważnie zagraża bezpieczeństwu ruchu.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 08 Lipca 2007, 21:42:57
Cytat: "Mariusz W."
Ciekawe jak ta E189 dostała homologację przez UTK do poruszania się Polsce, skoro (wg mioch informacji) nie posiada SHP i radiostopu. Poważnie zagraża bezpieczeństwu ruchu.


Skąd takie informacje?
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 08 Lipca 2007, 21:47:56
Cytat: "Kozi"
Cytat: "Mariusz W."
Ciekawe jak ta E189 dostała homologację przez UTK do poruszania się Polsce, skoro (wg mioch informacji) nie posiada SHP i radiostopu. Poważnie zagraża bezpieczeństwu ruchu.
Skąd takie informacje?
Informacje własne, uzyskane podczas "inauguracyjnego" przejazdu pociągu prowadzonego przez tą lokomotywę przez Granicę Państwa na przejściu Granicznym Rzepin - Fraknfurt (Oder)
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 09 Lipca 2007, 01:16:56
A ja znalazłem taki artykuł:
Jedną lokomotywą z Polski do Niemiec - zdjęcia
http://www.rynek-kolejowy.pl/index.php?p=wiecej&id=6063
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 09 Lipca 2007, 10:22:14
Cytat: "Mariusz W."
Informacje własne, uzyskane podczas "inauguracyjnego" przejazdu pociągu prowadzonego przez tą lokomotywę przez Granicę Państwa na przejściu Granicznym Rzepin - Fraknfurt (Oder)


Bajeczka kolego ;) Ma i CA i SHP (czujnik ELM widac nawet na jednym ze zdjec powyzszego linku)
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 09 Lipca 2007, 15:51:57
Cytat: "EU07-483"
Bajeczka kolego ;) Ma i CA i SHP (czujnik ELM widac nawet na jednym ze zdjec powyzszego linku)
A to przepraszam za podanie błędnej informacji i dziękuję za naprowadzenie.

Panowie tniemy cytaty.
Akvin
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 16 Lipca 2007, 22:48:15
Witam, zuce garsc informacji.

Lok ten jest wydzierzawiony od firmy DISPOLOK, ktora kupuje je od simensa i zajmuje sie dzierzawa tych maszyn, widzailem ja w orginalnym malowaniu. byelm tez w srodku, niewiem ilo systemowa ale mi pasuje na 2 lub 3. na dachu sa cztery patyki z tego wzgledu ze 2 sa z nakladkami miedzianymi a 2 z graitem (grafit by u nas dlugo nie wytrzymal), Vmax 140 ok 6MW mocy ponad 3000t uciagu. w kabinie tyle miejsca ze mozna wstawic lozko. Czysto jak w szpitalu, przez przedzial WN mozna spokojnie przechodzic wszystko jest zamkniete w szafach kontenerowych. Nawet jest specjalne miejsce gdzie znajduja sie 2 plozy, kabel ogrzewania skladu i kable sprzegu wielokrotnego. Przyciskow na pulpice bardzo malo, prae dzwigni, wiekszosc informacji o zalaczeniu czegokolwiek jest podawane komunikatami glowsowymi (nawet wprogramowali polski glos Kobitka :))
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 16 Lipca 2007, 23:38:27
A ile kosztuje ten lok u producenta (nówka)??
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 17 Lipca 2007, 11:37:15
Więcej niż naprawa główna
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: danielek w 17 Lipca 2007, 17:55:48
Był ktoś w kabinie?
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 17 Lipca 2007, 18:10:01
Cytat: "danielek"
Był ktoś w kabinie?


No ktos musiał być ;)

Jak chcesz to poszukaj bo w Rynku Kolejowym były zdjecia kabiny.
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 17 Lipca 2007, 18:36:56
Stronę wcześniej Akvin wystawił tego linka;] Ładna kabinka, poprostu ciasteczko xD
http://www.rail.lu/im/g/P5149954.jpg
Tytuł: E189-911 CTL Logistics
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 17 Lipca 2007, 19:14:35
LOL, prawie jak połączenie pulpitu z SA109 z pulpitem z nowych kibli ;}