- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Kozi w 04 Lipca 2007, 21:15:42
-
I oto mamy 4-systemowy lok CTL-u E189 produkcji Siemens'a:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=27331
Według mnie świetnie wygląda. Coś ruszyło wkońcu do przodu :)
-
No no ładny lok :)). Pierw PTKiGK a teraz CTL, ciekawe kto następny.
-
Według mnie świetnie wygląda. Coś ruszyło wkońcu do przodu :)
No trudno się nie zgodzić-niesamowicie wygląda. Myślę, że się spodoba nawet największym konserwatystom i zwolennikom starych klimatycznych loków;) btw. czym ona się różni od tej rybnickiej poza większym zakresem systemów?
Pozdrawiam
-
Niestety nie wiem czym się różnią. Danych technicznych nie znalazłem.
-
Przed chwilą znalazłem cos takiego http://www.tpkww.one.pl/forum/viewtopic.php?t=138
-
Mo i w końcu doczekaliśmy się dwusystemowych, porządnych, nowoczesnych lokomotyw. Tylko, że nie na PKP...
-
Na PKP to ja bym zaczął od modernizacji linii kolejowych...bo po co mi taki drogi tabor v-max 200 czy tam 260 km/h jak i tak nie ma po czym jeździć?!
-
No oczywiście.
Ale w takim razie można w drugą stronę - po co prywaciarzom drogi tabor, skoro tor jest jaki jest?
Miło zawsze coś takiego widzieć.
Ostatnio ktoś widział "bardzo nowoczesną lokomotywę z połówkowym patykiem i wierzyć nie mógł, iż to na PKP takie lokomotywy są".
Nie wiedziałem o co mu chodzi.
Myślałem, ze może widział zmodernizowaną ET22 czy ET21...
Teraz już wiem - widział to oto cacko!
-
Mo i w końcu doczekaliśmy się dwusystemowych, porządnych, nowoczesnych lokomotyw. Tylko, że nie na PKP...
Nie będę się sprzeczał bo się za bardzo na tymnie zam ale ta lokomotywa jest 4-systemowa...
-
Ojć - nieistotne, może być i 25-systemowa.
Fakt - że jest.
A na PKP ni mo.
-
Ale chwilka, to jest nowka?
-
E, raczej nie.
-
Na PKP to ja bym zaczął od modernizacji linii kolejowych...bo po co mi taki drogi tabor v-max 200 czy tam 260 km/h jak i tak nie ma po czym jeździć?!
Tutaj nie chodzi o prędkość, a o przejazd lokomotywy elektrycznej na liniach krajów o innym zakresie Voltażu i rodzaju prądu. Jest to ważne napewno dla prywaciarzy, którzy spokojnie mogą teraz oferować przewozy poza granicami kraju.
-
E, raczej nie.
Rok produkcji bodajze 2003.
-
http://rynek-kolejowy.pl/index.php?p=wiecej&id=6044
-
A jak to ciasteczko wygląda w środeczku??;>
A jeśli chodzi o PKP to spółka IC rozpisała przetarg na 10, 3-systemowych loków czyli coś podobnego do niego, ciekawe która firma wygra??
-
A jak to ciasteczko wygląda w środeczku??;>
Czyżby tak (http://www.rail.lu/im/g/P5149954.jpg)?
Zdjęcia różnych kabin: http://www.bahnbilder-leipzig.de/fstand.htm
-
To bez wątpienia najnowoczesniejszy lok w na polskich torach.
-
no nieźle tam jest. Kabiny z każdej epoki normalnie. Najpierw coś jak EP02 później podchodzące pod nasze standartowe kabiny, a na koniec najnowsze.
Żeby takie ewolucje przechodziły chociaż nasze siódemki to by dopiero historia była. Teraz CTL mają się czym chwalic.
-
E, raczej nie.
Rok produkcji bodajze 2003.
No to nówka :)
-
Kabina to normalnie jak w F/A-18 :D
-
Taki trochę off....
Ostatnio składy prowadzone przez loki CTL nie zostały wpuszczone na teren Rosji.
Podobno występują róznice w interpretacji przepisów międzynarodowych.
-
Taki trochę off....
Ostatnio składy prowadzone przez loki CTL nie zostały wpuszczone na teren Rosji.
Podobno występują róznice w interpretacji przepisów międzynarodowych.
No, podobno:]
-
Ciekawe jak ta E189 dostała homologację przez UTK do poruszania się Polsce, skoro (wg mioch informacji) nie posiada SHP i radiostopu. Poważnie zagraża bezpieczeństwu ruchu.
-
Ciekawe jak ta E189 dostała homologację przez UTK do poruszania się Polsce, skoro (wg mioch informacji) nie posiada SHP i radiostopu. Poważnie zagraża bezpieczeństwu ruchu.
Skąd takie informacje?
-
Ciekawe jak ta E189 dostała homologację przez UTK do poruszania się Polsce, skoro (wg mioch informacji) nie posiada SHP i radiostopu. Poważnie zagraża bezpieczeństwu ruchu.
Skąd takie informacje?
Informacje własne, uzyskane podczas "inauguracyjnego" przejazdu pociągu prowadzonego przez tą lokomotywę przez Granicę Państwa na przejściu Granicznym Rzepin - Fraknfurt (Oder)
-
A ja znalazłem taki artykuł:
Jedną lokomotywą z Polski do Niemiec - zdjęcia
http://www.rynek-kolejowy.pl/index.php?p=wiecej&id=6063
-
Informacje własne, uzyskane podczas "inauguracyjnego" przejazdu pociągu prowadzonego przez tą lokomotywę przez Granicę Państwa na przejściu Granicznym Rzepin - Fraknfurt (Oder)
Bajeczka kolego ;) Ma i CA i SHP (czujnik ELM widac nawet na jednym ze zdjec powyzszego linku)
-
Bajeczka kolego ;) Ma i CA i SHP (czujnik ELM widac nawet na jednym ze zdjec powyzszego linku)
A to przepraszam za podanie błędnej informacji i dziękuję za naprowadzenie.
Panowie tniemy cytaty.
Akvin
-
Witam, zuce garsc informacji.
Lok ten jest wydzierzawiony od firmy DISPOLOK, ktora kupuje je od simensa i zajmuje sie dzierzawa tych maszyn, widzailem ja w orginalnym malowaniu. byelm tez w srodku, niewiem ilo systemowa ale mi pasuje na 2 lub 3. na dachu sa cztery patyki z tego wzgledu ze 2 sa z nakladkami miedzianymi a 2 z graitem (grafit by u nas dlugo nie wytrzymal), Vmax 140 ok 6MW mocy ponad 3000t uciagu. w kabinie tyle miejsca ze mozna wstawic lozko. Czysto jak w szpitalu, przez przedzial WN mozna spokojnie przechodzic wszystko jest zamkniete w szafach kontenerowych. Nawet jest specjalne miejsce gdzie znajduja sie 2 plozy, kabel ogrzewania skladu i kable sprzegu wielokrotnego. Przyciskow na pulpice bardzo malo, prae dzwigni, wiekszosc informacji o zalaczeniu czegokolwiek jest podawane komunikatami glowsowymi (nawet wprogramowali polski glos Kobitka :))
-
A ile kosztuje ten lok u producenta (nówka)??
-
Więcej niż naprawa główna
-
Był ktoś w kabinie?
-
Był ktoś w kabinie?
No ktos musiał być ;)
Jak chcesz to poszukaj bo w Rynku Kolejowym były zdjecia kabiny.
-
Stronę wcześniej Akvin wystawił tego linka;] Ładna kabinka, poprostu ciasteczko xD
http://www.rail.lu/im/g/P5149954.jpg
-
LOL, prawie jak połączenie pulpitu z SA109 z pulpitem z nowych kibli ;}