- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: JONIN_EZT w 08 Maja 2007, 22:49:43

Tytuł: textury wew pól lines (3dsmax)
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 08 Maja 2007, 22:49:43
Witam

Mam problem z dodaniem wypełnienia textur w figurę zrobioną z lines. Dokładnie próbuję robic wstępny projekt kabiny (jak na razie mam tylko wstępny szkielet) stworzyłem pare kwadratów z lines. Problem polega na tym jaki jest sposób dodania przestrzeni wewnątrz tych kwadratów by móc normalnie zarysowac texturą.

Kombinowałem różnymi sposobami nawet korzystałem z Delanuay Mesh ale nie za bardzo to wychodzi bo albo nie tworzy trójkątów albo wykonuje jakieś dziwactwa.

Co muszę zrobic krok po kroku by to wykonac.
Tytuł: textury wew pól lines (3dsmax)
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 09 Maja 2007, 07:08:31
Musisz mieć zamknięty obwód lini. Zaznaczasz ją i następnie w górnym menu klikasz Modifiers->Mesh Editing->Face Extrude.
Tytuł: textury wew pól lines (3dsmax)
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 11 Maja 2007, 16:16:29
Cytat: "PEKAP"
Musisz mieć zamknięty obwód lini. Zaznaczasz ją i następnie w górnym menu klikasz Modifiers->Mesh Editing->Face Extrude.


Ok zrobiłem tak jak mówiłeś i wynik jest taki że między prostokątem zrobionym z lines pokazuje mi się tylko kwadrat bez przestrzeni. Jak nakładam textury to nie widac zmian. No chyba że to ma tak byc.
Tytuł: textury wew pól lines (3dsmax)
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 11 Maja 2007, 19:10:48
A w material editorze nacisnąłeś taki odpowiedni kwadracik żeby textura była widoczna i potem wykonałeś unwrap lub uvw map?
Tytuł: textury wew pól lines (3dsmax)
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 11 Maja 2007, 22:59:14
właśnie powtarzałem tą funkcje teraz działa jak należy

dzięki za pomoc

powód tego że nie widziałem pola było to że UVW dawałem w złym żucie (x/z) jak zrobiłem normalnym rzutem (x/y) to już było w porządku

Zamykam.
Akvin