- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Kipek von Chojna w 26 Kwietnia 2007, 18:51:27

Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: Kipek von Chojna w 26 Kwietnia 2007, 18:51:27
Na głównej stronie, w tutorialach do tworzenia scenerii był kiedyś dokument, w którym opisane były komendy dla AI. Coś w stylu wyłącz silnik, zmień czoło, stój... Ma ktoś do tego dostęp? Po przekopaniu się przez szukajkę doszedłem tylko do scenery.doc. Czy ktoś posiada może tamten dokument, o którym mówiłem?
Tytuł: Re: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: uetam w 26 Kwietnia 2007, 19:05:22
Cytat: "Kipek von Chojna"
Na głównej stronie, w tutorialach do tworzenia scenerii był kiedyś dokument, w którym opisane były komendy dla AI. Coś w stylu wyłącz silnik, zmień czoło, stój... Ma ktoś do tego dostęp? Po przekopaniu się przez szukajkę doszedłem tylko do scenery.doc. Czy ktoś posiada może tamten dokument, o którym mówiłem?

Mhm, ale 3/4 z tych polecen i tak nie dzialalo :)
Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: Kipek von Chojna w 26 Kwietnia 2007, 19:12:31
Mateu jak zawsze się czepia ;). Chodzi o wyłączenie/włączenie silnika, tudzież odczepianie od wagonów AI, ewentualnie o "baczność" podany przez AI.

A masz to? ;)
Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: uetam w 26 Kwietnia 2007, 20:36:56
Cytat: "Kipek von Chojna"
Mateu jak zawsze się czepia ;). Chodzi o wyłączenie/włączenie silnika, tudzież odczepianie od wagonów AI, ewentualnie o "baczność" podany przez AI.

A masz to? ;)

nie, ale to wszystko jest w eventach z quarka :)
Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 26 Kwietnia 2007, 23:25:10
Proszę:
http://www.mytempdir.com/1310071

Z tą 3/4 nie działających to duża przesada.
Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: Kipek von Chojna w 28 Kwietnia 2007, 00:36:05
Dziękować pięknie Mariusz1970. :) O to mi chodziło :) Niech Cię uściskam ;).
Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: uetam w 28 Kwietnia 2007, 09:05:02
Zeby nie bylo.
node -1 0 Konczyny-lokstatus memcell 0 0 0.4 Wait_for_orders 0 0 Konczyny_1b endmemcell
event su45stop putvalues 10.0 none 0.1 0.1 0.1 Prepare_engine 0 0 endevent
Konczyny.Ctr:event sok-wtylzwrot putvalues 1.0 none 0.1 0.1 0.1 Change_direction 0 0 endevent
Konczyny.Ctr:event naprzodmarsz putvalues 1.0 none 0.1 0.1 0.1 Obey_train 0 0 endevent- to chyba nie dziala
quarkmce.scn:event odczepiaj putvalues 0.0 none 0.1 0.1 0.1 Shunt 0 0 endevent
ss5zcpbi.inc:event (p1)_sem_info_v40 updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem SetVelocity 40 * endevent
TS2zpYN_SHP.inc:event (p1)_sem_distinfo_v40 updatevalues 0.0 (p1)_sem_distmem SetProximityVelocity 500 40 endevent
przejazd14m.inc:event (p1)_warning putvalues 10.0 none (p2) (p3) (p4) Warning_signal 1 2 endevent
SSw5zpcpbIW24.inc:event (p1)_sem_info_shunt2 updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem ShuntVelocity 40 0 endevent
SBL3Y-pierwszy.inc:event (p1)_SHP putvalues 1.0 none (p2) (p3) (p4) CabSignal -1 -1 endevent
w5.inc:event LineInfo:(p1) putvalues 0.0 none (p2) (p3) (p4) OutsideStation -1 -1 endevent

Mowilem, ze wszystko jest w quarku i incach :)
Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 28 Kwietnia 2007, 13:58:44
1)Wszystkiego nie wymieniłeś.
2)Jak się nie wie czego szukać, to się nie znajdzie, mimo, że to gdzieś jest.
3)Nawet jak się już znajdzie, to bez opisu do czego dana komenda służy bardzo utrudnia analizę.
4)Trzeba było wymienić to co wymieniłeś zanim wystawiłem ten dokument. Jestem pewnien, że nie wymieniłbyś ich tyle.
Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: uetam w 28 Kwietnia 2007, 16:57:57
Cytat: "Mariusz1970"
1)Wszystkiego nie wymieniłeś.

Po co wymieniac to, co nie dziala?
Cytuj
2)Jak się nie wie czego szukać, to się nie znajdzie, mimo, że to gdzieś jest.
To wtedy sie pyta :)
Cytuj
3)Nawet jak się już znajdzie, to bez opisu do czego dana komenda służy bardzo utrudnia analizę.
Czy tak trudno sie domyslic po nazwach do czego sluza?
Cytuj
4)Trzeba było wymienić to co wymieniłeś zanim wystawiłem ten dokument. Jestem pewnien, że nie wymieniłbyś ich tyle.

To sa tylko podstawowe komendy dla AI :)
Spokojnie, nie ma sie czym denerwowac, Kipek ma to co chcial wiec proponuje EOT.
Tytuł: Komendy dla AI, tudzież zarezerwowane identyfikatory...
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 28 Kwietnia 2007, 17:53:02
Dobra, EOT, ale, ale:)
Cytuj

To wtedy sie pyta :)


bęż szensu

o co ma pytać skoro w szczegółach może nie wiedzieć o co pytać?
Skąd ma niby widzieć, że musi szukać np. SetProximityVelocity, skoro nie wie o istnieniu takiej komendy a o wszystkich możliwych prarametrach do poszczególnych komend nie wspomnę.
Zapytał o komedny do AI a odp. są w quarku do żadna odpowiedź, do tego jeszcze w incach obiektów.
Co do wymienionych przez Ciebie wszystkich zapimlementowanych nie wymieniłeś wg. dokumentu, a według quarka np. load unload (chciaż czy to load działa, to sam nie wiem).

PS
Jeżeli chodzi o mnie to luz, bez nerwów.

Zamykam.
Akvin