- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Maniakus w 14 Kwietnia 2007, 20:32:03

Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Maniakus w 14 Kwietnia 2007, 20:32:03
A teraz info dla tworzących byki. ET22-093 (lokomotywownia Czechowice ) zakończyła rewizje która skończyła sie tym że posiada ona POŁÓWKOWE. Oto link do najprawdziwszej prawdy: http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=10
Pozdrawiam

Posty wydzieliłem o przeniosłem do działu, który moim zdaniem bardziej temu pasuje.
Akvin
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 14 Kwietnia 2007, 20:46:51
chyba chodzi o ten link ;)  http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=12 to codałeś to EN57 z górnymi końcówkami...
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 14 Kwietnia 2007, 20:56:54
Maniakus, jaka rewizje!? on miał rewizje 2 miechy temu w ZNLE Gliwice, a połówki montowało CM Czechowice Dziedzice tak jak w 1118...
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Maniakus w 14 Kwietnia 2007, 21:38:30
Sorki, mój błąd. Chodziło mi o to żeby przekazać informacje na temat 093. Jeszcze raz sorki :)
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 14 Kwietnia 2007, 22:25:08
Problem z linkami z GMFK jest taki, że obiekt docelowy się zmienia :). Dlatego obecnie pod żadnym linkiem z wyżej podanych, tego byka nie zobaczycie. A widział go dziś koło szopy niejaki Akvin :).
Pozdrawiam!
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Sakorius w 15 Kwietnia 2007, 00:13:12
Cytat: "Profeta"
Problem z linkami z GMFK jest taki, że obiekt docelowy się zmienia :).


No chyba że poda się link do samego zdjęcia;)

Oto on:

http://www.gmfk.pl/cpg144/albums/userpics/10043/ET22-093_CzDz_2007-04-13.jpg
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: prof_klos w 15 Kwietnia 2007, 01:34:56
Ależ ten kolor patyków kontrastuje z resztą loka :)
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: MuNiO w 15 Kwietnia 2007, 03:37:37
dlaczego zabieraja aluminiowe oznaczenie taboru przy naprawach ?
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: prof_klos w 15 Kwietnia 2007, 04:56:32
Z całą pewnością malowanie numeru jest tańsze oraz łatwiejsze w eksploatacji.
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 15 Kwietnia 2007, 08:07:54
Żeby pozbyć się najmniejszych detali na lokomotywach. Duże mi to unowocześnienie...
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 15 Kwietnia 2007, 08:34:27
HEHE co do tych numerów z aluminium... PKP pewnie oszczędza i maluje numery, a aluminiowe numery pewnie wycofany aby zmniejszyć opory powietrza coby prądu mniej zużywać :D:D:D:D:D: hehe
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 15 Kwietnia 2007, 09:37:37
Raczej idą na złom. Zawsze jakiś mały zysk :)
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 15 Kwietnia 2007, 11:54:22
093 to już miała dość dawno te numery ściągnięte. Wtedy taka moda była i przez to jest więcej takich maszyn. Teraz to chyba mniej powszechny proceder w czasie napraw. Gorszą sprawą są te reflektory. Szkoda, że zaniechano przerabiania na rekiny i zaczęto tworzyć takie "cuda".
http://my.opera.com/akvin-profeta/albums/showpic.dml?album=53102&picture=3375609
Ten sam byk prawie miesiąc temu, jeszcze ze starymi pantografami.
Pozdrawiam!
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 15 Kwietnia 2007, 12:24:08
O widze na tym zdjeciu Profeta, że skład z samochodami:D A ja te wagony pilnowałem kiedyś tzn. niedawno przed wyjazdem do Rosji.
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 15 Kwietnia 2007, 18:35:30
Cytat: "Żuk"
O widze na tym zdjeciu Profeta, że skład z samochodami:D A ja te wagony pilnowałem kiedyś tzn. niedawno przed wyjazdem do Rosji.

Sporo wożą Fiatów. W końcu fabryki Fiata w Bielsku-Białej i w Tychach. Ten akurat z Tychów jedzie. Mam nadzieję, że zamontują takie pantografy jakiemuś rekinowi, byłby to ciekawy widok.
Pozdrawiam!
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Czomo w 16 Kwietnia 2007, 18:08:24
Jako ślusarz powiem... wykonanie takiej choćby jednej cyferki/literki  jest trudniejsze i czasochłonne niż zrobienie nalepki lub pomalowanie :D. Ale są też specjalne maszyny ( Prasy ) do których można wykonać matryce. choć to też dużo kasy zabiera wykonanie matrycy.
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 16 Kwietnia 2007, 19:26:14
Cytat: "Czomo"
Jako ślusarz powiem... wykonanie takiej choćby jednej cyferki/literki  jest trudniejsze i czasochłonne niż zrobienie nalepki lub pomalowanie :D. Ale są też specjalne maszyny ( Prasy ) do których można wykonać matryce. choć to też dużo kasy zabiera wykonanie matrycy.

Ale co mają wykonywać jak te litery były fabrycznie zamontowane? Nawet jeśli skradziono jakąś to przecież można wziąć z jakiegoś skreślonego byka lub innej maszyny. Zostaje je im tylko wyczyścić.
Pozdrawiam!
Tytuł: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 16 Kwietnia 2007, 19:31:58
Cytat: "Profeta"
Cytat: "Czomo"
Jako ślusarz powiem... wykonanie takiej choćby jednej cyferki/literki  jest trudniejsze i czasochłonne niż zrobienie nalepki lub pomalowanie :D. Ale są też specjalne maszyny ( Prasy ) do których można wykonać matryce. choć to też dużo kasy zabiera wykonanie matrycy.

Ale co mają wykonywać jak te litery były fabrycznie zamontowane? Nawet jeśli skradziono jakąś to przecież można wziąć z jakiegoś skreślonego byka lub innej maszyny. Zostaje je im tylko wyczyścić.
Pozdrawiam!


Ale problemy sa z ekspoatacja - jak sie czasem sciagnie taka tablice z numerkiem to pod tym sa cuda niewidy :P Tak samo jest z listwami ozdobnymi - czesto to po prostu gnije i nie idzie tego znowu założyć
Tytuł: Odp: ET22-093 (nowe połówkowe patyki)
Wiadomość wysłana przez: ElektrykPKP w 10 Lipca 2017, 17:42:35
Obecnie lokomotywa jest odstawiona :( Po wypadku w Inowrocławiu. Jedyna taka w Polsce ;) .