- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: P.J. w 10 Marca 2007, 19:06:20

Tytuł: Zygzak sieci w 3Dmaxie
Wiadomość wysłana przez: P.J. w 10 Marca 2007, 19:06:20
Witam, ostatnio wzoiłem się za robienie,  właściwie ćwiczenie robienia scenerii i gdy chce zrobić zygzak z przewodów jezdnych, to przy ramionach odciągowych zrywa mi sieć, a dalej druty wiszą obok w powietrzu za miast za pomocą tych ramion (oczywiście odległośc ta wnosi pare milimetrów , ale jednak nie ma ciągłości). Męczyłem się chyba ze 3 godziny inic z tego. Pozdro
Tytuł: Zygzak sieci w 3Dmaxie
Wiadomość wysłana przez: P.J. w 10 Marca 2007, 19:26:00
Do ustawienia słupów mam coś takiego (oczywiście sieć już wywiesiłem wcześniej):

Wire mnt. shift: 0,2
Pole zigzag+: tr/P-STB1-3K.inc;BetonRelief1
Pole zigzag- : tr/P-STB1-3D.inc;BetonRelief1

zminaiłem wartośc tą 0,2-wiem ze do tyczy zygzakowania bo im większą robiłme tym sięc bardziej odsuwała się na bok. Kombinowałem zaminiając w tym w pisie 3K z 3D i nic to nie dało, a jak niby bym mógł to odwrócić, no bo jak bym obracał ręcznie wokół wektora z to by to kupe czasu zajeło?

P.S. jak rozumie w tym miejscu też daje się wpisy na zrobienie odciągów itp.? Jeśłi tak, to prosił bymo przykładowy wpis, a jeśli nie to jaką ścierzke dojścia do tego pozdro

Zamykam.
Akvin