- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Bartek w 03 Grudnia 2003, 21:39:45
-
Sprawa dotyczy symulatora z łatką 30.11 i łatką do tej łatki :)
Jadę sobie z Koniewic EU07-485. Między Koniewicami a pierwszym przejazdem kolejowym po prawej stronie, "w terenie" widać taką białą płaszczyznę. Początkowo wygląda to jak wielka chmura (pierzasta?), nawet fajnie i realistycznie. Jednak im bliżej rzeczonego przejazdu kolejowego, tym bardziej da się zauważyć, że ta biała płaszczyzna to w rzeczy samej bryła. Na chumrę to już wtedy nie wygląda; co najwyżej podobne jest to do jakiejś ooogromnej hali blaszanej - jakby koło Koniewic hipermarket budowali :)
Ten sam pociąg, stacja Kopalnia. Na stacji jestem mniej więcej z przyjazdem SU45 z przeciwnego kierunku. Sęk w tym, że suka nie zatrzymuje się w kopalni (było już tak również przed łatką 30.11). Suka InterCity prowadzi czy co?
-
To co widziałeś tam to zapewne miał być las, tylko gdzieś amba teksturę drzew wcieła. :)
-
To co widziałeś tam to zapewne miał być las, tylko gdzieś amba teksturę drzew wcieła. :)
Ano przy ładowaniu, przy kilku plikach pojawia się "failed".
Po za tym po wgraniu patcha z 30.11 misja z eu07-536 ukrywa się pod plikiem eu07-424.bat, a pod plikiem eu07-536.bat zamiast normalnego opisu mamy tekst w stylu "lok zjechał na szopę, wybierz inny numer inwentarzowy", ale misja ładuje się dalej, aż w końcu się wiesza i tyle ;-)
P.S Czytam forum od jakiegoś czasu, ale to mój pierwszy post, no więc witam :)
-
Sprawa dotyczy symulatora z łatką 30.11 i łatką do tej łatki :)
Ten sam pociąg, stacja Kopalnia. Na stacji jestem mniej więcej z przyjazdem SU45 z przeciwnego kierunku. Sęk w tym, że suka nie zatrzymuje się w kopalni (było już tak również przed łatką 30.11). Suka InterCity prowadzi czy co?
SU45 prowadzi pospieszny, ten sam, który prowadzisz po odpaleniu 424 (on wg rozkładu nie zatrzymuje się nigdzie pomiędzy Kacem a Koniewicami).
-
a pod plikiem eu07-536.bat zamiast normalnego opisu mamy tekst w stylu "lok zjechał na szopę, wybierz inny numer inwentarzowy", ale misja ładuje się dalej, aż w końcu się wiesza i tyle ;-)
Wtedy powinien wlaczyc sie tryb ghostview.
BTW: Czy to ma zwiazek ze zmiana EU07-424 na EP ? ;)
-
E-e. Ta maszyna w symku na zawsze pozostanie EU a nie EP.
To flagowa maszyna sumulatora, ale przed lipcem zajezdzili, dlatego do ZNTK-u ja wyslali, a zastepczo krakowska 536 przyslali.
No a skoro 424 juz naprawiona... to wrocila :)
-
Bartek_G to nie chmury, tylko lodowiec! :)
Pozdrawiam,
-
E-e. Ta maszyna w symku na zawsze pozostanie EU a nie EP.
To flagowa maszyna sumulatora
Hehe, skąd ta pewność? Nigdy nie mów zawsze, bo się omylisz :-P
Wystarczy zajrzeć do działu download (dawniej MKatalog)
-> o tutaj (http://eu07.eu.org/~maszyna/modules/mydownloads/)
-
i znowu uprawiacie dziadostwo na maxa :/ czy ktos chociaz pofatygowal sie ze zmiana przekladni na taka jaka jest w EP07 ?
OlO_EU
-
E-e. Ta maszyna w symku na zawsze pozostanie EU a nie EP.
To flagowa maszyna sumulatora
Hehe, skąd ta pewność? Nigdy nie mów zawsze, bo się omylisz :-P
Wystarczy zajrzeć do działu download (dawniej MKatalog)
-> o tutaj (http://eu07.eu.org/~maszyna/modules/mydownloads/)
No nie, kolejna strona symka, już mi się wszystko miesza... :-)
-
i znowu uprawiacie dziadostwo na maxa :/ czy ktos chociaz pofatygowal sie ze zmiana przekladni na taka jaka jest w EP07 ?
Plik chk i mmd do EP07:
www.szwederowo.net/~starscream/ep07.exe <- LINK NIEWAZNY
Plik chk i mmd do EP08
www.szwederowo.net/~starscream/ep08.exe <- LINK NIEWAZNY
Wrzucamy do katalogu z tekstura i definiujemy w pliku scenerii :)
A jak ktos jest zainteresowany to tu jest EP23 z tekstura i chk/mmd:
www.szwederowo.net/~starscream/ep23.exe <- LINK NIEWAZNY
Wypakowujemy do dynamic/pkp/ep23 i ustawiamy sobie w scenerii :)
---
Uniewaznilem linki bo wszystkie te loki sa do pobrania z dzialu download/dodatki na nowej stronie maszyny. EP07 i 08 nawet teksturki maja ;).
-
Witam,
Moze durne pytanie, ale z czym sie to je te pliki do EP08 i EP07?? To znaczy gdzie sie je wpisuje. Jaki plik od sceneri?
Pozdrawiam
-
Ludziska jak zwykle temat postu nie ma nic wspólnego z jego zawartoscia... Wiec wracajac do tematu - Wie ktos jak zastapic te "niby chmury" prawdziwym lasem????
Witam,
Moze durne pytanie, ale z czym sie to je te pliki do EP08 i EP07?? To znaczy gdzie sie je wpisuje. Jaki plik od sceneri?
Pozdrawiam
No wlasnie ja tez nie wiem jak to zrobic... a pobujał bym se EP08 z wielka chęcia... Wiec kto wytłymaczy ?? ;)
-
No wlasnie ja tez nie wiem jak to zrobic... a pobujał bym se EP08 z wielka chęcia... Wiec kto wytłymaczy ?? ;)
Najchetniej wytlumaczy plik scenery.doc (2.3 TrainSet) z Katalogu z rozna dokumentacja. :)
-
Czy ktoś ma tą texture lasu albo wie co trzeba zrobić, żeby to znowu dobrze działało? jeśli tak proszę ją umieścić na jakimś serwerze albo wysłać na mejle (ja bym był bardzo wdzięczny: cooky@tlen.pl)
Jadąc w stronę kopalni to jeszcze jakoś ujdzie, ale w stronę Bruchniewa to się dziwnie jedzie.
dzięki, pozdrawiam
-
Czy ktoś ma tą texture lasu albo wie co trzeba zrobić, żeby to znowu dobrze działało? jeśli tak proszę ją umieścić na jakimś serwerze albo wysłać na mejle (ja bym był bardzo wdzięczny: cooky@tlen.pl)
Jadąc w stronę kopalni to jeszcze jakoś ujdzie, ale w stronę Bruchniewa to się dziwnie jedzie.
Eee? :] Czemu w tym temacie napisales to?
-
bo ten temat tego dotyczył :]
tylko dyskusja zeszła na zupełnie inny
-
Czy ktoś ma tą texture lasu albo wie co trzeba zrobić, żeby to znowu dobrze działało? jeśli tak proszę ją umieścić na jakimś serwerze albo wysłać na mejle (ja bym był bardzo wdzięczny: cooky@tlen.pl)
Jadąc w stronę kopalni to jeszcze jakoś ujdzie, ale w stronę Bruchniewa to się dziwnie jedzie.
dzięki, pozdrawiam
podpisuje się pod postem kolegi.... u mnie ten sam problem... :(
______________
OczeQ vel Puchacz
-
Witam :)Według mnie każdy ma taki sam problem...Hmm....Albo moze to wina karty....Ale wątpie w to poniewaz jak sie rozpakowywuje to jest kilka failed :))Pozdrawiam :)
-
Witam :)Według mnie każdy ma taki sam problem...Hmm....Albo moze to wina karty....Ale wątpie w to poniewaz jak sie rozpakowywuje to jest kilka failed :))Pozdrawiam :)
Znajdzcie sobie w pliku .scn nazwe tego mesha czy co tam jest i poprawcie nazwe tekstury - moze jest zle wpisana.
P.S
Albo inaczej: zajrzyjcie do loga i zobaczcie co bylo "Failed" znajdzcie to w pliku .scn i zmniencie sobie na poprawna nazwe.
-
myk jest taki że:
ad 1. faktycznie parę plików ma błędy w nazwach i dlatego się nie ładują (przykład: sym szuka textury conrete1, a ona nie istnieje bo nazywa się concrete1 )
ad 2. inną sprawą jest to, że brakuje mi kupy plików z texturami do symka... od razu pisze, że nie grzebałem w texturach, a nie ma takich jak m.in.:
textures\tz4.bmp
textures\tz3.bmp
textures\sz4.bmp
textures\sz5.bmp
textures\342.bmp
textures\392.bmp
textures\forest01old.tga <<-- to przyczyna tych całych "chmurek" pliku nie ma :(
textures\rnone.bmp
...
dalej mi sie nie chce wklejać
pozdrawiam
___________________
OczeQ vel Puchacz
-
Dzięki wszystkim za pomoc, lasy już wyglądają jak należy.
Wystarczyło skopiawać plik forest02.tga (albo forest01.tga) i nadać mu nazwę forest01old.tga
-
Ale sma jestem ciekaw z tym że od samych autorów co będzie w pierwszej wersji nebuli czego możemy się spodziewać.
mam na myśli grafikę, dostepne pojazdy i ich obsługę tzn co będzie na 100% działało w nich