- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Akvin w 12 Lutego 2007, 16:10:58
-
"Już połowie bieżącego roku polska spółka czołowego brytyjskiego przewoźnika towarowego Freightliner PL rozpocznie działalność przewozową. Spółka zakupiła na ten cel całkowicie nowy tabor - ponad 430 wagonów i 7 lokomotyw (...)."
http://rynek-kolejowy.pl/?p=wiecej&id=5038
-
Docelowo ZTCP lokomotyw Class66 ma być 24 sztuki.
-
Trzy pierwsze sztuki dla FPL (EU03, EU04 i EU??) są od piątku w rotterdamskim porcie.
-
Trzy pierwsze sztuki dla FPL (EU03, EU04 i EU??) są od piątku w rotterdamskim porcie.
Czemu EU? Class66 jest spalinowe. Pewnie nie zmienia oznaczen.
-
Trzy pierwsze sztuki dla FPL (EU03, EU04 i EU??) są od piątku w rotterdamskim porcie.
Czemu EU? Class66 jest spalinowe. Pewnie nie zmienia oznaczen.
Z Kanady już wyszły z takim oznaczeniem. Sugerując się tym co napisałeś śmiem twierdzić że EU nie jako Elektryczna Uniwersalna, a bardziej jako Europejska. Do Naszych zachodnich sąsiadów np trafi EU07 i EU08.
-
Z Kanady już wyszły z takim oznaczeniem. Sugerując się tym co napisałeś śmiem twierdzić że EU nie jako Elektryczna Uniwersalna, a bardziej jako Europejska. Do Naszych zachodnich sąsiadów np trafi EU07 i EU08.
Ehhh, wzięło by sie UTK za oznaczenia bo to co sie dzieje w tym temacie to tragedia...
-
Jeszcze troche i lokomotywy będą się 'dublować' :/
-
Poniżej fotki tych maszyn.
EU03 i EU04
(http://class66.railfan.nl/photo/20058725-004a.jpg)
fot. Tom Bartlett
(http://class66.railfan.nl/photo/20058725-003b.jpg)
fot. Tom Bartlett
A trzecia maszyna to EU02
(http://class66.railfan.nl/photo/20058725-002a.jpg)
fot. Tom Bartlett
-
Zmienia latwo, oznaczenia nie sa nawet wymalowane, to zwykle naklejki na szybach, mechanicy sami to pozdejmuja bo sie z wstydu popala.
-
Najprawdopodobniej naklejki te są naniesione tylko na czas transportu by zgodnie z listą przewozową wiadomo było, która maszyna gdzie ma trafić, a później spółka FPL naniesie swoje, wcześniej ustalone z UTK nazewnictwo.
-
Feeeee ;/ ale brzydkie ;/ wiadomo czym bedzie sie specjalizowala firma? acha, i gdzie bedzie stacjonowała?
-
Feeeee ;/ ale brzydkie ;/ wiadomo czym bedzie sie specjalizowala firma? acha, i gdzie bedzie stacjonowała?
Za to stare Rumuny i Gagary są piękne... Nie wspominając o SU46...
-
Brzydkie, owszem, ale jaki to sprzęt!
Jeszcze troszkę i będą u nas jedździły pociągi a'la Alaska! :)
Po fotkach domyślam się, że transport odbywa się drogą wodną - ciekawie przymocowali lokomotywy tymi łańcuchami :)
-
Czyli te lokomotywy beda jezdzic po polsce tak ? Jesli tak to nie moge sie doczekac.
-
A sa w planach jakies elektrowozy? Czy narazie tylko to co widac?
-
A sa w planach jakies elektrowozy? Czy narazie tylko to co widac?
Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?
Olej zatankuje na swojej stacji paliw. A jak jest z elektrykami?
Mnie się podobają te loki. jeśli dobrze zauważyłem to mają całkiem fajną sylwetkę i boczne malowanie (zielone). O ile takie pozostanie.
Wiadomo coś o wagonach?
-
Ja tam nie wiem czy są brzydkie, mnie się nawet podobają. Zawsze lubiłem klimat amerykańskich lokomotyw. Poczytajcie sobie o ich wyposażeniu. Spójrzcie na parametry techniczne. Wreszcie prywaciarz nie sprowadza wysłużonych loków skąd się da. Oby ta firma się dobrze rozwijała, jest szansa na trochę nowoczesności w Polsce.
Pozdrawiam!
-
A sa w planach jakies elektrowozy? Czy narazie tylko to co widac?
Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?
Olej zatankuje na swojej stacji paliw. A jak jest z elektrykami?
Mnie się podobają te loki. jeśli dobrze zauważyłem to mają całkiem fajną sylwetkę i boczne malowanie (zielone). O ile takie pozostanie.
Wiadomo coś o wagonach?
A ta opłata nie jest przypadkiem wliczona w opłatę udzielaną PLK za przejazd po torach lok. elektryczną (przy poborze prądu)?
-
Brzydkie, owszem, ale jaki to sprzęt!
Jeszcze troszkę i będą u nas jedździły pociągi a'la Alaska! :)
O ile sie tory pod tymi pociagami nie rozejda :)
-
A sa w planach jakies elektrowozy? Czy narazie tylko to co widac?
Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?
Olej zatankuje na swojej stacji paliw.
/quote]
A czy inni prywaciarze posiadają same spalinowozy? Bo wydaje mi się, że nie... Nie wnikam w to jak sie rozliczaja tylko pytam sie czy sa w planach angielskiego przewoznika elektrowozy w przyszlosci. Moze ktos wie? Prosze o odpowiedz osoby ktore maja cos w tym temacie do powiedzenia a nie szukajacych sporow.
-
Patrząc na stronę Freightliner'a to ich tabor opiera sie głównie na lokomotywach spalinowych. Myślę że gdyby zamierzali mieć u nas tabor elektryczny to inwestowaliby weń juz od samego początku. No ale czas pokaże.
http://www.freightliner.co.uk/intermodal/locos.asp
-
Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?
Olej zatankuje na swojej stacji paliw.
Jaki?
Kazdy wiekszy! Przeciez CTL, PCC, PTKiGK, LOTOS smiga na elektrykach!
A "olej" czesciej tankuja w trasie niz na "swojej stacji paliw".
Płaca wg stawek liczonych przez PLK. A PLK liczy sobie dla okreslonego brutta zuzycie energi i wystawaia koncowy rachunek. Potem juz osobno rozlicza się z energetyka.
-
Tak się przyglądam tej lokomotywie, i widzę pewne podobieństwo w sylwetce do SU46 :)
-
Ale tylko czoło ;p a inne to ... eghm nieładna jest burta.
-
Ale tylko czoło ;p a inne to ... eghm nieładna jest burta.
No wiesz... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/66951_at_Crewe_works.JPG
-
Jasne że tylko czoło :)
Ta jest dłuuuuuuga! :)
-
Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?
Olej zatankuje na swojej stacji paliw.
Jaki?
Kazdy wiekszy! Przeciez CTL, PCC, PTKiGK, LOTOS smiga na elektrykach!
A "olej" czesciej tankuja w trasie niz na "swojej stacji paliw".
Płaca wg stawek liczonych przez PLK. A PLK liczy sobie dla okreslonego brutta zuzycie energi i wystawaia koncowy rachunek. Potem juz osobno rozlicza się z energetyka.
Nie byłem w temacie dlatego pytałem, za informację dziękuje. Pisząc o stacji paliw miałem na myśli że łatwo zmierzyć i wycenić wlaną ilośc paliwa.
@Patrykos, mnie się podoba ta burta i uzasadniłem że ma niezły kolor. Mogę dorzucić że faktura blachy też jest ok.
@maciek_1988, co ma piernik do wiatrka? jaśniej proszę!
-
Tak się przyglądam tej lokomotywie, i widzę pewne podobieństwo w sylwetce do SU46 :)
Pudło zostało zaprojektowane mniej więcej w tym samym okresie. Lokomotywy, które mają trafić do Polski nie są nowością tylko zmodernizowaną wersją starych dobrych lokomotyw. Oczywisćie są to nowe lokomotywy a nie stare przerobione.
Dodano po 2 minutach:
pytam sie czy sa w planach angielskiego przewoznika elektrowozy w przyszlosci.
Tak. W przyszłości planowany jest ruch elektrowozów ale najpierw spalinówki. Diesle rządzą! :D
-
Stawka za prąd naliczana jest inaczej. poszczególne typy lokomotyw mają liczniki zużycia energii i jest to przemnażane przez liczbę sztuk takich samych loków. Tak ma każda spółka kolejowa w Polsce. SKM tak ma, bodajże 4 jednostki(przynajmniej kiedyś tyle było)ma liczniki i na nich co jakiś czas odczytywane jest zużycie energii i przemnażane przez wszystkie używane kolejki.