- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: RooteK w 05 Lutego 2007, 19:36:32

Tytuł: Sieś trakcyjna
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 05 Lutego 2007, 19:36:32
Napisałem w pewnym wątku mały O.T. ale nikt się nim nie zainteresował, tylko głównym tematem postu (chyba oto chodzi :) ) a więc kopjuję go tutaj :):
Prubuję zrobić sobię trasę do symulatora. Wychodzi mi fajnie, umiem stawiać trakcję (druty) z materiału Miedź i Aluminium ale nie umiem stawiać słupów, które to tą sieć trakcyjną podtrzymują. Co prawda udało mi się ustawić 2 słupy funkcją "Make zig zag" ale pojawiły mi się one tylko na krawędzi dwóch odcinków drutu (na ich łączeniu nie :( ) a wbrew nazwie "make zig zag" nierobi mi ładnego zygzakowania sieci a całą ją po prostu ciągnie skosem przez co w końcu wypada mi z obszaru toru. Wpadłem co prawda na pomysł ręcznego ustawiania słupów tak samo jak stawiam na mapie budynki, ale stwierdziłem, że byłoby to żmudne i wymagające dużo czasu i cierpliwości zajęcie. A więc czy ktoś zna dobry sposób albo wytłumaczy jak korzystać z funkcji "(...)zig zag) ?
Tytuł: Sieś trakcyjna
Wiadomość wysłana przez: youBy w 05 Lutego 2007, 19:48:08
A dajesz kolejne elementy metodą "Add to previous"?
"Make ZigZag" działa dobrze tylko na całych blokach trakcji (kilka fagmentów jako jedna linia. Wtedy wychodzi ładny wężyk i jest z grubsza dobrze
ale to tylko na prostych. Zobacz wtedy, co jest w "User properties" trakcji. Myślę, że wtedy już sam załapiesz, co i jak.
Pozdrawiam,
yB
Tytuł: Sieś trakcyjna
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 05 Lutego 2007, 20:51:24
dzięki YouBy :) funkcja Add to previous pomogła i już co nieco umiem :)
Tytuł: Sieś trakcyjna
Wiadomość wysłana przez: uetam w 06 Lutego 2007, 07:01:50
Ja bym jednak proponowal klasc siec recznie :)