- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: Woropek w 02 Grudnia 2003, 18:20:10

Tytuł: pseudo kompilator
Wiadomość wysłana przez: Woropek w 02 Grudnia 2003, 18:20:10
Witam,
Mam pytanie do twórców symulatora, czy zastanawiali się nad wprowadzeniem programu kompilującego scenerię, przetwarzałby on wszelkie polecenia tekstowe (parametry pojazdów, wymiary brył, czy eventy) na rozkazy dla symualtora i wyrzucał to binarnie w innym pliku, tekstury nadal byłyby ładowane z zewnątrz. Taki kompilator mógłby nawet nie wykonywać optymalizacji, ale napewno przyspieszyłby uruchamianie programu (to jest przewaga kompilatorów nad interpreterami), a przy okazji użytkownik już w fazie kompilacji wykryłby błędy w scenerii, czy skryptach obiektów/pojazdów. Mankamentem byłby przyrost MB programu, ale w porównaniu do objetosci MSTS, czy FS2002 jest to pomijalne :). Pytanie nr 2: Czy symulator w jakikolwiek sposób korzysta z teorii grafów, jeżeli tak to jaki?
Pozdrawiam
Tytuł: Re: pseudo kompilator
Wiadomość wysłana przez: Marcin_EU w 02 Grudnia 2003, 18:37:53
Cytat: "Woropek"
Witam,
Mam pytanie do twórców symulatora, czy zastanawiali się nad wprowadzeniem programu kompilującego scenerię, przetwarzałby on wszelkie polecenia tekstowe (parametry pojazdów, wymiary brył, czy eventy) na rozkazy dla symualtora i wyrzucał to binarnie w innym pliku, tekstury nadal byłyby ładowane z zewnątrz.
...

Jesli bedzie trzeba to sie zrobi ale juz na nebuli.

Cytat: "Woropek"

Pytanie nr 2: Czy symulator w jakikolwiek sposób korzysta z teorii grafów, jeżeli tak to jaki?

Poza tym ze siec torow to swego rodzaju graf to nie.