- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: danielek w 23 Grudnia 2006, 14:27:27

Tytuł: ABDNU_160
Wiadomość wysłana przez: danielek w 23 Grudnia 2006, 14:27:27
Bardzo proszę o pomoc. Nie mogę uruchomic tekstury wagonu ABDNU_160, dlatego że nie znam nr wagonu . Proszę o wpis do scenerii. Z góry wielkie dzięki.
Tytuł: Re: ABDNU_160
Wiadomość wysłana przez: youBy w 23 Grudnia 2006, 14:39:47
Cytat: "danielek"
Bardzo proszę o pomoc. Nie mogę uruchomic tekstury wagonu ABDNU_160, dlatego że nie znam nr wagonu . Proszę o wpis do scenerii. Z góry wielkie dzięki.
node -1 0 danielek_czlowieku_ty_to_masz_problemy_naprawde_jakby_nie_bylo_wiekszych_po_co_Ci_numerek_bo_ja_tego_nie_wiem_echhh dynamic PKP\1XXA ABDnu_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Tytuł: ABDNU_160
Wiadomość wysłana przez: Mauryk w 23 Grudnia 2006, 17:49:55
Ja mam taki wpis:
 node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 abdnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic
i wszystko chodzi;)
numery wagonu też nie znałem, miałem w tym miejscu inny wagon, poprostu zmieniłem lokalizację i nazwy tekstur w pliku .scn, a numerem się nie przejmowałem.
Tytuł: ABDNU_160
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 23 Grudnia 2006, 18:31:31
To już dwa dobre wpisy, @Mauryk, tak się składa że co tam wpiszesz na początku nie ma znaczenia. Ważna jest ścieżka do pliku chk i tekstury, oczywiście odpowiednio podana.
Tytuł: ABDNU_160
Wiadomość wysłana przez: Mauryk w 24 Grudnia 2006, 00:00:48
tak wiem, chciałem przedstawić tylko jak mozna wstawić tą teksturkę wagonu w miejsce innego;)
POZDRAWIAM