- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: Romano w 29 Lipca 2003, 08:38:49
-
W nowej wersji symka uruchomiłem ET22. Zgodnie z opisem miałem dojechać do kopalni ze składem próznych węglarek, tam je odstawić i podłączyć się do składu z węglarkami ładownymi i wrócić z powrotem. Zamiast tego miałem cały czas wolną drogę i mnąłem skład z węglem i jechałem dalej, tak jak w symulatorze EU07 424.
Więc albo wystąpił tutaj jakiś błąd, albo sam niewiem co się stało.
Druga sprawa to jazda EU07 536. Wyjeżdżam z szopy, potem podłączam się do składu i tak dalej. Wszystko jest OK, aż do powrotu do stacji macieżystej. Tam na semaforze wyjazdowym mam ustawioną wolną drogę. Zielone z pomarańczowym. Więc jadę dalej, choć wiedziałem,że to powinno być koniec drogi. Wyjechałem ze stacji i po przejechaniu pewnego odcinka skończyła się sieć trakcyjna. Oczywiście jechałem dalej bo to narazie w symku tylko atrapa. Jechałem tak kawał czasu aż w końcu najechałem na skład z węglarkami i to był koniec moich wojaży bez trakcji.
Czyli następny błąd w programie.
Sprawa trzecia, to zauważyłem, że podczas jazdy EU07 gdy dojeżdżam do stacji (zapominam te nazwy) po lewej stronie na koźle oporowym siedzi wykolejony ET22 (byk) raz luzem, a raz ze składem (to nie ja nim jechałem) więc mamy następny błąd w programie.
-
A mnie dręczy co innego. Gdy soboe pomykam pobierając prąd z sieci i dam po nagłym to zamiast rozłaczyć styczniki wywala nadmiarowy.
A druga sprawa to zbyt wysokie prady podczas jazdy na bocznikach.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa
[%sig%]
-
Nadmiarowy Ci wywala, bo zapewne nie wyluzowałeś lokomotywy. A prądy są wysokie, ale to normalne przy towarowym. Tam spokojnie możesz skoczyć powyżej 400A. W EU07 zaraz by ci wywaliło. Jazda z wysokim prądem może się odbywać ale nie na dłuższą metę. Tak przynajmniej jest w realu. Nie wiem tylko czy jest to uwzględnione w symku.
W ST43 ( a wiem to z doświadczenia) na amperomierzach silników elektrycznych są oznaczenia typu: czerwona kropka a potem czerwony zakres. Są to tak zwane prądy minutowe (czerwony zakres) i prąd godzinowy (czerwona kropka) Wskazówka amperomierza mogła dojść do czerwonego zakresu i nic się nie działo jeśli jechałes na takim prądzie tylko kilka minut (potem trzeba było zejść nastawnikiem na niższa pozycję) Na czerwonej kropce mogłeś jechać i ze 3 godziny i też nic się nie działo. Myślę że podobnie jest na elektrowozach, przynajmniej tych towarowych. Ale z nimi żadko miałem do czynienia, więc pewności nie mam.
-
Nie spiesz sie zbytnio, tym ET22, to powinieneś dostać się na właściwy tor i podmienić składy.
Ja byczkiem wjechałem za tym towarowym na trase bez sieci i jeszcze się natknąłem na urwany wagon z węglem :-))
Byka na kożle też już widziałem - powinni zabronić dzieciom się bawić tym symulatorem :-))
[%sig%]
-
czy ten byk na koźle to ET22-645 ??? Jak go spotkać ??? (ktorym lokiem trzeba jechac :P) ??
-
To jest ET22-443, a jechać trzeba EU07-536. Tu widać jak byk molestuje koziołka http://home.autocom.pl/lbilinski/molestowanie.jpg
[%sig%]
-
A tu widać jak jeżdżą blachosmrodziaże
http://home.autocom.pl/lbilinski/blachosmrod.jpg
ale się zdenerwowałem :-))
[%sig%]
-
Na temat blachosmroda, ja mialem to samo tylko z Ford Transit.
A co do jazdy EU07-536 zawsze moge dojechac do stacji docelowej. Wdlug rozkladu mam wytoczyc wagony na tor postojowy i doczepic sie do tych z warsem i wrucic. Poroblem jest ze czekam tam jakies dobre 20 min i nadal mam czerwony. Na dokladke z mojim FPS dojerzdzam do stacji docelowej z dobrym 30 min opuznieniem. SU45 przyjezdza opuzniona. Co wiecej, ET41 stoi na tej stacji i nic nie robi. A powinna dawno wyjechac.
A prop namiarowego to kiedys to dzialal inaczej. Po spadku cisnienia w PG silniki trakcyjne sie wylaczaly. Teraz tego nie ma. Tak jak Wojtek z Krakowa pisal wywala nadmiarowy.
Tomek
-
a co z tym ET22-645 ??? byl w screenach z kolejnych wersji rozwojowych juz dawno i jakos w symku go nie widac ;/
[%sig%]
-
> A co do jazdy EU07-536 zawsze moge dojechac do stacji
> docelowej. Wdlug rozkladu mam wytoczyc wagony na tor postojowy
> i doczepic sie do tych z warsem i wrucic. Poroblem jest ze
> czekam tam jakies dobre 20 min i nadal mam czerwony.
A spróbuj dojechać prawie do budynku stacyjnego
[%sig%]
-
Leszek napisał(a):
> > A co do jazdy EU07-536 zawsze moge dojechac do stacji
> > docelowej. Wdlug rozkladu mam wytoczyc wagony na tor
> postojowy
> > i doczepic sie do tych z warsem i wrucic. Poroblem jest
> ze
> > czekam tam jakies dobre 20 min i nadal mam czerwony.
>
> A spróbuj dojechać prawie do budynku stacyjnego
>
Czemu ja nie mam EU07-536? Co ja za wersje ściągnąłem? Ale np. spalinówką kończę jazdę na obrotnicy, na której się nie mieści z resztą (a znak zakazuje dalszej jazdy (bo chyba powinenem dostać "|" a nie "-"), choć ignorując go wjeżdżam pod dach).
[%sig%]
-
Siemka!
Ja też nie widze u siebie ET22-645.
A tak pozatym to czy ja muszę za każdym razem sie logowac gdy chcę coś naskrobać? Trochę mnie to denerweter.
-
A gdzie to sprawdzasz, że masz opóźnienie?
-
W EU 536 odstawiłem na tor postojowy wagony, ale żeby podjechać do warsów, to musiałem zignorować zakaz manewrowania, bo inaczej tobym chyba zardzewiał pod tą nastawnią. Nawet w realu nie czeka się na sygnał tak długo w dodatku na głównym torze!
-
Już go znalazłem. Tylko dlaczego nie jest objęty blokiem trainset? Przez to STV zaś go nie widzi :[
[%sig%]
-
>A gdzie to sprawdzasz, że masz opóźnienie?
Jak sie uruchamia symulator to pierwsze co wyskakuje to jest osobne okno z rozkladem jazdy.
Tomek
P.S> Oh wlasnie, moze to ten rozklad jazdy jest "zawczesny". Sam go ulepszalem kiedys i McZapkie go wstawil. Moze zmian potrzebuje, i.e. samoblokady, uklad torow etc.
-
Wiec co z tym ET22-645 ?!? Powie mi ktos ?? :P
-
Romano napisał(a):
> W EU 536 odstawiłem na tor postojowy wagony, ale żeby
> podjechać do warsów, to musiałem zignorować zakaz manewrowania,
> bo inaczej tobym chyba zardzewiał pod tą nastawnią. Nawet w
> realu nie czeka się na sygnał tak długo w dodatku na głównym
> torze!
Ja dostałem rozkaz przez radio żeby przejechać ten niebieski :-))
[%sig%]
-
Dżyszla napisał(a):
> Już go znalazłem. Tylko dlaczego nie jest objęty blokiem
> trainset? Przez to STV zaś go nie widzi :[
>
[%sig%]
-
Witajcie, jeśli mowa o ET-22 ze składem wagonów osobowych to u mnie na stronce jest do ściągniecia film.
Pozdrawiam wszystkich MK
www.tomkolej.prv.pl
-
Witajcie, jeśli mowa o ET-22 ze składem wagonów osobowych to u mnie na stronce jest do ściągniecia film.
Pozdrawiam wszystkich MK
www.tomkolej.prv.pl
[%sig%]
-
Witam serdecznie,
ja z kolei wracajac ET22 juz z pelnymi weglarkami zostalem skierowany na tor gdzie utknal chyba na dobre EU07 z pietrusami. Nie sadze by powinien sie on w momencie mojego wjazdu na ten tor rowniez tam znajdowac...:-) Co ciekawsze, semafor wjazdowy (nie pamietam dokladnie jaki tam stoi) ale na pewno nie mialem S1 tylko mozliwosc wjazdu.
Drugi ciekawy przypadek mialem przy misji EU07-536. Otoz na pierwszym przejezdzie zaraz po opuszczeniu stacji (uwazalem sie za posp. wiec "dalem" do 120 km/h :-) ) ukazal mi sie w pelnej krasie autosan stojacy dokladnie na samym srodku przejazdu. Udalo mi sie wychamowac jakies 50 m przed nim i......nie powiem zebym sie nie spocil! Wyobrazilem sobie bowiem, ze gdyby to byla prawda....jak dobrze ze to tylko symulator!
P.S. Gratulacje dla Tomka-Mechanika za stworzenie bardzo sympatycznej i ciekawej strony na temat kolei. Co do Twojej wyprawy ET22 to powiem tylko jedno....jest czego pozazdroscic! Sam bym chetnie przegonil w realu to cacko 120 km/h majac te swiadomosc ze to JA ja prowadze! :-) Tak sie sklada ze jest to moja ulubiona lokomotywa,a nawet w niej nie bylem :( Trzeba to bedzie kiedys nadrobic,choc na chwile obecna bedzie to raczej trudne :-) Moze kiedys....
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zagorzalych fanow drog zelaznych :_)
-
Dziekuję za miłe słowa dotyczące mojej strony( www.tomkolej.prv.pl).
W czwartek 7sierpnia znajdą się już nowe zdjęcia z 2wyprawy tym sdamym elektrowozem, ale już po malowaniu. No i oczywiście nowy wygaszacz...
Pozdrawiam wszystkich MK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!