- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Żuk w 12 Sierpnia 2006, 11:39:43
-
http://hyperupload.com/download/02a1b25b95/jakish.scn.html
Przedstawiam państwu moje wypociny nad początkiem trasy. Odpalać z old exe badz jezeli pojdzie na nowym to tez mozna.
Bardzo prosiłbym o tutotriale do 3dsmaxa ze screenami opisane krok po kroku. Szybciej będzie szło tworzenie tras nie tylko dla mnie ale i dla tych co zaczeli. Na etapie rozwuju trasy bardzo bym prosił o wskazówki:
1) tworzenie boxów, perony, kladki dla podróznych pomiedzy peronami przejazdy itp.
2) wstawianie mostów, wiaduktów
3) robienie spadków toru i wzniesień
4) przekopy, nasypy
Będę wdzięczny
-
a moglbys podac wpis jakiegos loka na tor? bo mi np w trybie ghostview sie symek wywala..
-
Osobiście do tworzenia mojej traski korzystam z jeta i notatnika, więc za wiele Ci nie podpowiem. Perony dobrze jest tworzyć jako road z odpowiednią wyskością i pionowymi bokami, masz to dokładnie opisane w tym temacie:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3235
Powodzenia przy tworzeniu trasy!
-
pogrzebałem w twojej trasie Żuk i postawiłem tam EU07 tak żeby stała no stacja jest okazała więc myśle że projekt się rozwinie.
a oto link do poprawionej (żeby odpalała) traski
www.icpnet.pl/~piotrmanuszak/MaSzyna
-
Moje spostrzeżenie - takie tematy jak ten powinno się umieszczać (jeżeli jest jakikolwiek sens umieszczać kawałek toru) w dziale "Na warsztacie".
Co do trasy to ciężko coś powiedzieć o kawałku torowiska i jednym domku ale początki są zawsze najtrudniejsze.
Powodzenia w pracy.
//żeby nie było że zmieniam zdanie ja tylko poprawiłem literówki a wyskoczyło jako zmieniony w całości
-
Jak dla mnie to troche za duzo koziolkow...
-
KUrde dzisiaj pociagnalem okolo 10 km szlaku a tu dupa tory nie polaczone przez flexa (zapomniałem) ;/
-
KUrde dzisiaj pociagnalem okolo 10 km szlaku a tu dupa tory nie polaczone przez flexa (zapomniałem) ;/
Skąd wziąłeś pomysł na układ torowy stacji?
I jak już postanowiłeś relacjonować postęp prac, to zapodawaj screeny.
Mnie osobiście podobały się informacje podawane przez Bohuna.
-
Układ torowy sam wymyśliłem i mam duzo poysłow na nastepne tylko cos mi sie zawealilo w 3ds max. Jak jestem na oknie TOP i przesuwam obraz myszka to podczas przeciagania pojawiaja mi sie zamiast lini (tor) pokazuja mi sie prostokaty. Nie wiem co jest nie tak.
-
Paweł oto parę rzeczy na początek dopóki nie zrobię tutoriala z 3d maxa:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3235.0.html perony masz opisane jak robić!
http://rapidshare.de/files/24014126/scripts.zip.html
(http://eu07.pl/imageshack.us/img150/13la3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img150/13la3.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img20/25dx1.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img20/25dx1.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img69/32hm2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img69/32hm2.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img85/42dw.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img85/42dw.jpg)
(http://img147.imageshack.us/img147/1002/52nv.th.jpg) (http://img147.imageshack.us/my.php?image=52nv.jpg)
(http://img147.imageshack.us/img147/7189/64uk.th.jpg) (http://img147.imageshack.us/my.php?image=64uk.jpg)
(http://img93.imageshack.us/img93/2641/76mf.th.jpg) (http://img93.imageshack.us/my.php?image=76mf.jpg) opis jak robic teren tak po krótce!
Resztę ci wkrótce wytłumaczę na GG, tymczasem pozdrawiam!
-
PERONY w moim wykonaniu :
(http://eu07.pl/imageshack.us/img301/peronxq0.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img301/peronxq0.jpg)
-
no perony wyszły bardzo ładnie, wg mnie oczywiscie;) tylko screen strasznie jakiś taki ukośny, aż mnie szyja zabolała od patrzenia;)
pozdrawiam i mam nadzieje ze cos fajnego wyjdzie z tych poczatków:)
-
Perony się ciekawie prezętują ale pora chyba na nowe tekstury musze wziąść się za robote :D
-
czy da sie jakos zrobic aby kamare przy lataniu po scenerii była prosto. Bo tak jak widac na img z peronami jest przekrzywiona w lewa strone
-
powiem tak ja to pierwszy raz na oczy widze nigdy mi się nie zdażyło jak pisałem trase w notatniku czy też w Jet żeby kamera była tak krzywo.
A takie pytanko czy używaż camera (dane) endcamera ??
Bo tam są dane bodajże trzy ostatnie zera ale nie jestem pewien
-
Dziś w nocy kolejna dawka screenów z postepów mojej nauki tworzenia tras i zarazem powstawania trasy "Żukowo - BohunowoIC".
I juz mam kolejnego pomysła kurde. Jeżeli ktoś chce aby pojawiła się nazwa stacji(przystanku w trasie typu np. Patrykosowo, Czomochów, Youboyowo :) i macie jakies pomysly na uklady torowe wysyłajcie.
______________________________________________________
Czy może mi ktoś wystawić cały model obrotnicy bo jak wstawiam to mam sam pomost brakuje kręgu po którym ten pomost miałby sie poruszać. Jeżeli są to dwa odzielne modele na pomost i krąg to bardzobym prosił o podanie nazwy inca od kręgu.
____________________________________________________
(http://img206.imageshack.us/img206/7354/kn1sr6.th.jpg) (http://img206.imageshack.us/my.php?image=kn1sr6.jpg)
(http://img150.imageshack.us/img150/9665/kn2kq0.th.jpg) (http://img150.imageshack.us/my.php?image=kn2kq0.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img150/kn3aw7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img150/kn3aw7.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img150/kn4kh8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img150/kn4kh8.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img55/kn5vw1.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img55/kn5vw1.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img222/kn6ou6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img222/kn6ou6.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img222/kn7wr6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img222/kn7wr6.jpg)
-
Tak Paweł ma świetne pomysły i widze że elegancko mu to idzie. Wysyłajcie jakieś stacyjki, układy torowe domnie lub do Żuka bedziemy klejić scenerie Mega odlotową jakiej jeszcze nie było w Maszynie. Tylko pliki *.max wchodzą w gre, poniżej screeny z mojego odcinka ''elektrycznego'' z odnogami dla spalinówek i szlaku robionego przez Żuka.
(http://eu07.pl/imageshack.us/img314/1wh4.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img314/1wh4.jpg) (http://img56.imageshack.us/img56/1920/2er9.th.jpg) (http://img56.imageshack.us/my.php?image=2er9.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img314/3yb6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img314/3yb6.jpg) (http://img402.imageshack.us/img402/2404/4sv4.th.jpg) (http://img402.imageshack.us/my.php?image=4sv4.jpg)
-
To skoro wy tworzycie trase "multishort" to chyba lepiej bym nie zczynal swojej. Co do stacji...prawie jak z Calkowa. Tylko trawa, drzewa, troche domostw...(tekst poprawiony przez "bykom stop" ale w Anglii, przepraszam za ewentualne "byki")
Dodano po 3 minutach:
screeny...hmmmmm lepsza 1 tekstura trawy na trasie niz wiele.
-
BohunIC: staraj się wstawiać odciągi 0,5m wyżej będą ładnie wyglądać bo teraz jakby złamane są - śruba rzymska idzie w dół a przewód niemal prosto. Odciągi są wyżej troche.
-
Queuedowa prosze mi nie robic tylko ;], a ogolnie to sluze pomoca jakas
ale to nie wczesniej jak za hmmm.... tydzien-dwa poniewaz sie zasypalem troszke.
-
Oho... to widzę że nam się szykuje następny Quark. Mam najdzieje że będzie chociaż dłuższa. :]
-
Paweł oto pare rzeczy na początek dopuki nie zrobie tutoriala z 3d maxa:
[...]
Reszte ci wkrótce wytłumacze na GG, tymczasem pozdrawiam!
Niezły tutorial :)
a tak w ogóle to dzin dybry, właśnie zaczynam zabawę z tworzeniem tras i tworzeniem w ogóle czegokolwiek do MaSzyny.
Od razu mam kilka pytań:
1. czy powstał może jakiś tutorial, ale naprawdę łopatologiczny - to co jest na oficjalnej stronie jest - jak dla mnie trochę mętne...
2. co z wąskotorówkami? Jak zdefiniować tor i zwrotnice?
3. czy ktokolwiek próbował "wyprodukować" na potrzeby MaSzyny jakiś parowóz???
pozdrawiam
Cthulhu
-
2. Poszukaj wartości 1.435 przy menu od kładzenia toru i zamień na ile Ci się podoba.
3. Jest parowóz, ale nie da się go prowadzić... :(
Powodzenia w tworzeniu tras.
-
Paweł oto pare rzeczy na początek dopuki nie zrobie tutoriala z 3d maxa:
[...]
Reszte ci wkrótce wytłumacze na GG, tymczasem pozdrawiam!
Niezły tutorial :)
a tak w ogóle to dzin dybry, właśnie zaczynam zabawę z tworzeniem tras i tworzeniem w ogóle czegokolwiek do MaSzyny.
Od razu mam kilka pytań:
1. czy powstał może jakiś tutorial, ale naprawdę łopatologiczny - to co jest na oficjalnej stronie jest - jak dla mnie trochę mętne...
A jaki bys chciał tutorial? prościej juz sie go nie da zrobić trzeba tez troche ruszyc głową, wiem że to nie łatwe ale w końcu tworzenie trasy wymaga troche pracy szarych komórek! Ja nauczyłem sie modelowania, eventów i całej reszty z tutoriala z forum, jak ja mogłem to ty też możesz! Pozdrawiam i życze powodzenia,zawsze służe pomocą.
-
[...]
A jaki bys chciał tutorial? prościej juz sie go nie da zrobić trzeba tez troche ruszyc głową, wiem że to nie łatwe ale w końcu tworzenie trasy wymaga troche pracy szarych komórek! Ja nauczyłem sie modelowania, eventów i całej reszty z tutoriala z forum, jak ja mogłem to ty też możesz! Pozdrawiam i życze powodzenia,zawsze służe pomocą.
No to przepadłeś :] jak już się zgłosiłeś, że służysz pomocą to się pewnie ode mnie nie opędzisz...
a bardziej poważnie:
Chcę zrobić scenerię "z natury" (dokładnie to Średzką Kolej Dojazdową),
zgromadziłem narzędzia: gMax, jet, sam symulator - dwa archiwa z oficjalnej strony.
Jet nie ruszył pomimo wrzucenia wszystkich potrzebnych (z)jav ;)
C:\Documents and Settings\user\Pulpit\jet-1.0beta1>java org.jet.Jet
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: javax/vecmath/Tuple3d
at org.jet.tracks.TrackPalette.createListener(Unknown Source)
at org.jet.tracks.TrackPalette.<init>(Unknown Source)
at org.jet.PaletteFrame.<init>(Unknown Source)
at org.jet.Jet.createToolbarFrame(Unknown Source)
at org.jet.Jet.createDesktopPane(Unknown Source)
at org.jet.Jet.<init>(Unknown Source)
at org.jet.Jet.main(Unknown Source)
zacząłem czytać tutoriale na stronie począwszy od scenerii - odwołano mnie do tutoriala dot. modeli - nie wszystko tam jest dla mnie czarną magią - daaaawno temu bawiłem się dość poważnie w 3DStudio jescze pod DOSem.
Pierwsze zacięcie: do czego służą pliki .chk?
Drugie zacięcie: gdzie są skrypty do konwersji na format .t3d?
dział edycji tekstur na razie sobie odpuściłem - łany zbóż jarych będę poprawiał jak już będzie je gdzie "zasiać" :)
Wracam do tutoriala scenerii, a tam odwołanie do pliku scenery.doc, które generuje mi 3 magiczne cyfry: 404 :(
Zacięcie trzecie: co to są pliki .inc pasywne i aktywne? - już doczytałem :)
*Od czego zacząć - na dzień dobry mam rozpakować skrypty, których nie mam i poczytać sobie scenery.doc
uff... na razie wystarczy biadolenia. Proszę tylko o jakiś namiar na w/w braki, lub udowodnienie mi, że muszę czem prędzej zmienić okulary na mocniejsze.
pozdrawiam
Cth.
-
Pierwsze zacięcie: do czego służą pliki .chk?
Do określania charakterystyki danego pojazduDrugie zacięcie: gdzie są skrypty do konwersji na format .t3d?
W dziale download http://www.eu07.pl/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=10
Wracam do tutoriala scenerii, a tam odwołanie do pliku scenery.doc, które generuje mi 3 magiczne cyfry: 404
http://www.eu07.pl/misc/doc/Scenery.doc
Zacięcie trzecie: co to są pliki .inc pasywne i aktywne? - już doczytałem :)
pasywne - tylko są, np budynki, mosty; aktywne - działają (muszą mieć nazwę), np. przejazdy
*Od czego zacząć - na dzień dobry mam rozpakować skrypty, których nie mam i poczytać sobie scenery.doc
No tak by było najlepiej :)
-
[...]
*Od czego zacząć - na dzień dobry mam rozpakować skrypty, których nie mam i poczytać sobie scenery.doc
No tak by było najlepiej :)
A więc jednak okulary, choć tylko w jednym przypadku... ;-)
serdeczne dzięki za pomoc! Biorę się do roboty.
Cth.
-
Garść screenów:
(http://eu07.pl/imageshack.us/img324/1bv9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img324/1bv9.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img55/2an8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img55/2an8.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img74/3oq5.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img74/3oq5.jpg) (http://img237.imageshack.us/img237/4746/4wp6.th.jpg) (http://img237.imageshack.us/my.php?image=4wp6.jpg) (http://img179.imageshack.us/img179/208/6ey7.th.jpg) (http://img179.imageshack.us/my.php?image=6ey7.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img209/5qd9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img209/5qd9.jpg)
W sceneri zastosowałem wode z kanałem alpha i zrezygnowałem z beznadziejnego 'plane' lasu na rzecz prawdziwych oczywiście w przenośni drzew bo te labirynty textur lasu obok szyby przypominały mi gierki z lat 80, efekt mozna podziwiac na 3 pierwszych screenach. Zrobiłem szlak około 40km z trakcją kilka stacyjek w tym jedna podobna do stacji Kępno zreszta widać tam białe textury eaos'ów zrobiłem odnogi dla spalinówek co by Żuk sie nie nudził. Jak sie youBy nie obrazi to moge wstawić też kawałek LHS'u około 30km. To tyle ludziki, wiecej zobaczycie dopiero we wrześniu. POZDRO
-
bedzie dobrze tworzenie tras wcale nie jest takie trudne. Pozdrawiam
-
zrezygnowałem z beznadziejnego 'plane' lasu na rzecz prawdziwych oczywiście w przenośni
Swiete slowa, kazdy sie przyzwyczail stawiac plane z textura lasu a przeciez drzewka wygladaja duzo lepiej a fpsow za duzo nie zzeraja.
-
To może jako pierwsi zrobicie trasę z działającym SHP, czyli 200 metrów przed semaforem?
-
To może jako pierwsi zrobicie trasę z działającym SHP, czyli 200 metrów przed semaforem?
W Quark'owie sie odpalał SHP przed semaforem! pamiętam to jak dziś, ale to jedyna sceneria, wktórej zauważyłem to "zjawisko" :) Pomyslimy to zrobimy tez u siebie.
-
Jeszcze w jakiejś starszej wersji symka z 02 roku chyba... też było :]
-
Nie wierze ze tam jest siec nad torem przy ktorym stoi magazyn...
-
Nie wierze ze tam jest siec nad torem przy ktorym stoi magazyn...
Jest sieć, cóż magazyn świetnie podpasował do dokoracji terenu, a niewiem czy zwróciłeś uwage że jest podwójny drut na bocznicy od magazynu :) No to przecież są szczegóły! chyba nie bedizemy sie czepiać na tym etapie prac!
-
Nie wierze ze tam jest siec nad torem przy ktorym stoi magazyn...
Jest sieć, cóż magazyn świetnie podpasował do dokoracji terenu, a niewiem czy zwróciłeś uwage że jest podwójny drut na bocznicy od magazynu :) No to przecież są szczegóły! chyba nie bedizemy sie czepiać na tym etapie prac!
Ta, a potem bedziesz poprawial tory stacyjne... Cos mi sie nie che wierzyc. Nie zwrocilem uwagi, bo widze ze moje propozycje i tak macie gdzies i ciagle jest wzsystko tak jak bylo.
pozdrawiam
-
Coś na poranne śniadanko:]
(http://eu07.pl/imageshack.us/img178/kntg1.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img178/kntg1.jpg)
(http://img151.imageshack.us/img151/4500/apyqh6.th.jpg) (http://img151.imageshack.us/my.php?image=apyqh6.jpg)
(http://img178.imageshack.us/img178/2577/apy1iz5.th.jpg) (http://img178.imageshack.us/my.php?image=apy1iz5.jpg)
Slyszała, naszemu sąsiadowi ogiera ukradli a i o szlaku nic nie wspomne hahahahah.
6godz. nocnych i 20 km szlaku jest. Ale szlak to zobaczycie już sami jadąc.
-
Bomba, ale na tej stacji moim zdaniem semafory kształtowe nie pasują. Stacja nowoczesne, perony zadaszone, ale kształtki tu jakoś wadzą... Kształtki bywają na małych stacyjkach w małych miastach z reguły. A może jest gdzieś w Polsce taka stacja z zadaszonymi 4 peronami i semaforami kształtowymi?
-
Jak dla mnie to też nie pasują...
Dodano po 31 sekundach:
A te perony takie wysokie, fajne! :)
-
NIE SA WYSOKI WYSTAJA NAD GŁOWKE SZYNY 0,3[m]. A CO DO SEMAFORÓW TO BEDA ZMIENIONE NA KSZTAŁTOWE BO COS SIE SYPNELO Z SEMKAMI. 3 MIN ROBOTY
P.S.
JAKA WYSOKOSC MA BYC PERONOW WYSOKICH? Nie chce mi sie szukac zeszytu z technikum. Trzeba wkoncu zrobic z 3 stacje z wysokimi peronami. Po raz pierwszy
-
Zostaw kształtowe, świetlne to dziadostwo.
-
To było coś z 90 cm ponad główkę szyny, chyba 88, 96 i 104, ale pewien nie jestem.
-
Dokładniej to 0,76 m 0,86 i 0,96 m nad główką szyny.
-
Bomba, ale na tej stacji moim zdaniem semafory kształtowe nie pasują. Stacja nowoczesne, perony zadaszone, ale kształtki tu jakoś wadzą... Kształtki bywają na małych stacyjkach w małych miastach z reguły. A może jest gdzieś w Polsce taka stacja z zadaszonymi 4 peronami i semaforami kształtowymi?
Poszukaj sobie fotek z Białegostoku. Tam nawet zwrotki sa na klucze :)
-
Semafory muszą być poddane wymiianie bo sie symek sypie, i problmów przy exporcie od cholery. Już teraz trasa dla elkktrykow jest dlugosci Quarkowa, z ta róznicą ze fps jest 60 d0 70 i o niebo lepiej wykonnczony teren, jest podobnie jak w Krewetkowie, Całkowie na linii jedno torowej! Jak ktoś chce dać jakiś atrakcyjny swoj kawałek niech wysle plik max. POZDRAWIAM
-
Mateu niestety taka to nasza wschodnia rzeczywistosc kolei, ale kocham ten urok.
-
To jest kontynuacja naszego wątku o nowej trasie: http://nkt.mybbland.com/viewtopic.php?t=101 A tu pare screenów!
(http://eu07.pl/imageshack.us/img174/1yj3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img174/1yj3.jpg) (http://img115.imageshack.us/img115/3016/2zm4.th.jpg) (http://img115.imageshack.us/my.php?image=2zm4.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img166/3gz2.th.jpg) (http://img166.imageshack.us/my.php?image=3gz2.jpg)
(http://img118.imageshack.us/img118/5483/4lo5.th.jpg) (http://img118.imageshack.us/my.php?image=4lo5.jpg) (http://img376.imageshack.us/img376/5626/5zs1.th.jpg) (http://img376.imageshack.us/my.php?image=5zs1.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img241/6vj3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img241/6vj3.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img522/7mb7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img522/7mb7.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img241/8wa5.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img241/8wa5.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img351/9cs6.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img351/9cs6.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img369/10mx3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img369/10mx3.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img148/11aa3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img148/11aa3.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img244/12ts9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img244/12ts9.jpg)
(http://img161.imageshack.us/img161/6563/13cv9.th.jpg) (http://img161.imageshack.us/my.php?image=13cv9.jpg) (http://img460.imageshack.us/img460/2370/xkg4.th.jpg) (http://img460.imageshack.us/my.php?image=xkg4.jpg) (http://img114.imageshack.us/img114/2136/14wj6.th.jpg) (http://img114.imageshack.us/my.php?image=14wj6.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img162/hh1pf1.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img162/hh1pf1.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img128/hh2fb7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img128/hh2fb7.jpg)
(http://img89.imageshack.us/img89/7618/hh3ne5.th.jpg) (http://img89.imageshack.us/my.php?image=hh3ne5.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img89/hh4gl4.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img89/hh4gl4.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img89/hh5uv8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img89/hh5uv8.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img514/hh6pi2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img514/hh6pi2.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img218/hh7wf7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img218/hh7wf7.jpg)
-
Ksztaltowych semaforow w maszynie jest zbyt malo, imo dobrze bylo by to zmienic :)
-
(http://eu07.pl/imageshack.us/img91/plytyfa2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img91/plytyfa2.jpg)
Chcielibyscie moze taka texturke ? Jak tak to napisz na pw to Ci gdzies wysle. Fajnie bybylo gdyby cos mojego sie znalazlo w Waszej udanej trasie.
-
Oczywiści że sie przyda im więcej tym lepiej.
-
Apropo tras, to czy ty przypadkiem nie kroiłes czegoś swojego w maxie? widziałem screeny! weś jeśli masz ochote na to podeślij cos to wkleimy do naszej scenerii!!
-
(http://eu07.pl/imageshack.us/img281/11gs2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img281/11gs2.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img257/1ga4.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img257/1ga4.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img264/12fv9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img264/12fv9.jpg)
http://img251.imageshack.us/my.php?image=15ms6.jpg
http://img278.imageshack.us/my.php?image=16ej8.jpg
(http://eu07.pl/imageshack.us/img256/17uu2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img256/17uu2.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img380/atg5.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img380/atg5.jpg)
Dodano po 1 godzinach 9 minutach:
Ludzie dobrzy od eventow w najblizszym czasie po wydaniu trasy razem z Bohunem planuje zrobic 1 duza stacje towarowa z gorka rozrzadowa + okolo 20 km szlaku. Czy gorke rozrzadowa da sie z'event'cić ? Bo jezeli sie nie da to zrobie jedynie gorke rozrzadowa na pokaz i dam linka 3d max do wstawienia w Waszych sceneriach jak sie komuś zamani:]
-
Buon giorno!!!
Wstawiam kawałek testowy http://rapidshare.com/files/7888829/Bielszowice.rar.html który przedstawia jeden z etapów prac. Sceneria jest jałowa więc można podziwiać szlak przejechać sie et22 i zobaczyć zaczątki kształtowania terenu.
P.S. tu jeziorka z Alphą nie ma he he POZDRAWIAM
-
mam problem z odpaleniem tej sceneri - wyskakuje brak semaforów podwieszanych :/
-
Ładowanie trasy kończy się takim efektem:
.
.
.
Loading - texture: textures\t.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd1-pods.tex
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new3.tex
OK
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "zwr17"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Loading - texture: textures\tr/(5).bmp
Failed
Model: stalrelief1.t3d Does not exist
Scene parse error near node
Więc napewno brakuje modelu stalrelief1.t3d.
-
Ja również mam ten problem ;(
Apropo screenów, które widziałem... Sceneria jest ogólnie fajna :). Jest mało semaforów kształtowych w MaSzynie, więc nie mam nic przeciwko temu, by one tam były.
Słupy wysokiego napięcia też spoko :D. Podobnie z otoczeniem scenerii. Jest dużo drzew, zbiorniki wodne i ciekawe budynki :)
Nie pozostaje mi nic innego, niż czekać na wyjście działającej paczki ;)
Pozdrawiam, Tomek.
-
Witam
Proponuję wszystkim przed zainstalowaniem scenerii, stworzyć kopie plików w katalogu Scenery\tr, gdyż po ich nadpisaniu przez pliki zawarte w paczce, mogą wystąpić problemy z teksturami wysięgników (np. -K13 lub -D13) na innych trasach (zamiast wysięgników widać białe tło).
-
Tutaj wstawiam to co RAR z folderem brakujących modeli i inc'ów, także potym się powinno odpalić, i jest tam też plik Test_again! znajdziecie tam kilka eventów, które znajda się w jednej z misji. Pozdro
http://rapidshare.com/files/8149688/brakujace.rar.html
http://rapidshare.com/files/8160630/tr.rar.html
A to że wyskakuje UNKNOW SWITCH itd, to wina 3d maxa 8 bo kiedy pracowałem na 3d maxie 4 to niebyło tych bugów, niewiem czemu tak jest chyba wina skryptu :( Jak ktoś jest w temacie to zapraszam na GG może da się to wyelyminować.
-
KIlka uwag.
17 km torów, w kilku miejscach ciekawy orginalny pomysł na otoczenie.
Jak zwykle -pomimo szczątkowego terenu- wyczuwalny jest klimat podobny do scenerii częstochowskiej. Po dołożeniu trawki ( HE HE) paru drzewek i budynków może a raczej na pewno zapowiada się ciekawie. Jestem mocno ciekawy co będzie w okolicach pętli ( górna część scenerii) no ale ja jak zwykle....wiadomo lubię jak jest kłębowisko torów.
Nie wiem czy mam rację, ale łuki wydają mi się za ciasne. Może jednak tak ma być.
(http://eu07.pl/imageshack.us/img338/bhrt8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img338/bhrt8.jpg)
napadało ciut śniegu, ale w grudniu tak powinno być.
-
a mi wywala symka a koniec logu mam taki....tpbps-new3.tex czyżbym nie miał tej textury?;p;] pozdrawiam
-
A no napadało śniegu i robota stoi bo nie ma jak trawy sadzić :]
-
a mi wywala symka a koniec logu mam taki....tpbps-new3.tex czyżbym nie miał tej textury?;p;] pozdrawiam
Zrób sobie z tpbps-new3.tex plik tpbps-new2.tex i ci sie wszystko odpali bez kłopotu! Faktycznie ktoś skosił całą trawe w scenerii i to musiało byc wtedy jak mi "padł dysk" ha ha Ale już niedługo posieje trawsko i zasadze drzewka i bedzie super! To że niema za dużo budynków to fakt że wszsycy fachowcy wyjechali do Angli i Irlandi i nie ma kto budować! Ale jakoś z Żukiem to załątwimy. Także Wesołych Świąt WAM życze!!!
Pozdrawiam
-
Model: tr/est-new770.t3d Does not exist teraz tego brakuje :(
-
(http://img187.imageshack.us/img187/6756/teren1kt0.th.jpg) (http://img187.imageshack.us/my.php?image=teren1kt0.jpg) (http://img187.imageshack.us/img187/5604/teren2fb4.th.jpg) (http://img187.imageshack.us/my.php?image=teren2fb4.jpg) (http://img339.imageshack.us/img339/2253/teren3df4.th.jpg) (http://img339.imageshack.us/my.php?image=teren3df4.jpg) (http://img339.imageshack.us/img339/1403/teren4xd8.th.jpg) (http://img339.imageshack.us/my.php?image=teren4xd8.jpg)
Kilka godzin nauki tworzenia terenu i efeky-hm czy sie spodoba. Tworzenie terenu idzie coraz szybciej chociaz poczatki byly mozolne
(http://img211.imageshack.us/img211/8942/81816071wh4.th.jpg) (http://img211.imageshack.us/my.php?image=81816071wh4.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img85/25504198fw3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img85/25504198fw3.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img211/23094912ij8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img211/23094912ij8.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img211/15317548si7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img211/15317548si7.jpg)
-
no ładnie ładnie...szczególnie te osuwiska przy mostach
-
Panie Żuku szczena mi opada na panele podłogowe! pieknie sie za to bierzesz robisz klimat i urok coś co sie żadko niestety zdarza w sceneriach. tylko popraw te osuwiska jako przykład zobacz Jelitkowo przed mostem masz osuwisko po lewej stronie, zamiast kilku małych zrób jedno wieksze bedzie dopiero czad!
-
A to pierwszy mój teren i jest to łatwijsze niż mi sie widziało.
-
Powiedziec komus jak robic teren to przestaniesz byc mistrzem :>
Zuk... maj master, nie zaluje.
-
Mów mów niech inni też wiedzą. Ale Q. rade dotałem również od Piotrka z forum :P
-
nooooo....
-
(http://img89.imageshack.us/img89/3079/43640327ys6.th.jpg) (http://img89.imageshack.us/my.php?image=43640327ys6.jpg) (http://img89.imageshack.us/img89/5060/27399111mr3.th.jpg) (http://img89.imageshack.us/my.php?image=27399111mr3.jpg) (http://img89.imageshack.us/img89/5060/27399111mr3.th.jpg) (http://img89.imageshack.us/my.php?image=27399111mr3.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img85/60840561jd4.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img85/60840561jd4.jpg)
-
kurcze jak sie patrzy na te screeny to az sie chce jeździc.
Myśle że tworzenie takiego terenu to nie jest duży problem. Ostatnio sie wreście nauczyłem kozystac z delanuay mesh i teraz jest to proste. To kwestia ustalenia lini na teren i odpowiednie ustawienie UVW cordinates na texture.
czekamy na wiecej screenów
-
czekamy na gotową trasę, na zrzutach widoków z trasy to raczej nie pojeżdżę ;p
-
Teren jest łatwy do zrobienia tylko mam pytanie do obeznanych: Jak połączyć ze sobą Planty- czy jest wogóle tak możliwość prosiłbym o instrukcje postępowanie.
-
Jak połączyć ze sobą Planty
Myślę, że chodzi o plane'y.
Klikasz na pierwszy prawym przyciskiem (warunek: musi być skonwertowany do editable mesh) i potem wybierasz opcję attach i klikasz na drugi. Koniec.
-
Kolejna dawka screenow- czyli cos tam sie tworzy ;~^]
(http://eu07.pl/imageshack.us/img208/nke1qh7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img208/nke1qh7.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img90/nke2pc0.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img90/nke2pc0.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img223/nke3fr3.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img223/nke3fr3.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img90/nke4qw9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img90/nke4qw9.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img223/nke5qe0.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img223/nke5qe0.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img208/nke6al9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img208/nke6al9.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img223/nke7jo9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img223/nke7jo9.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img90/nke8vd9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img90/nke8vd9.jpg) (http://img223.imageshack.us/img223/6620/nke9fa8.th.jpg) (http://img223.imageshack.us/my.php?image=nke9fa8.jpg)
Na tej stacji planuje troche jeszcze drzew nasadzic i powstawiac jakies ławki na peronach i tablice z rozkładami i może troche lamp. Pozdrawiam
-
czy to takie przeogromnie wysokie to nastawnia?
-
Przesun ta tme za przejazd i odsun troche nastawnie od toru :)
-
O maj God :O Niesamowite :)
-
to wygląda super jestem pod wrażeniem.
Co to jest to wielkie (ta wieża)?
dobry motyw (to miejsce na twoja reklame).
-
Ta wieża jest mocnym akcentem!
-
Żuk: naprawdę szukasz reklamy na tamten billboard? :p Jeżeli tak to napisz do mnie na PM.
Ten przejazd wymiata, tego brakowało ;p
-
czy to takie przeogromnie wysokie to nastawnia?
WItam.
Te ogromne to chyba na pewno jest nastawnia:P a sceneria fajna :) zobaczcie ile anten nie wiem co to:) poniżej troche jest:):) sceneria jeszcze bardziej ciekawa:).
Pozdrawiam.
-
To wysokie to prawie nastawnia:) Znaczy się zapewne wierza kontroli lotów, czyli taka samolotowa nastawnia:)
Sceneria się świetnie prezentuje, szczególnie ten przejazd z ciężarówkami i samochodami. Tylko trochę mi tutaj pachnie amerykańskim klimatem;)
-
Ta wieza to wieza telewizyjna :D. A nastawnia stoi blisko torów zaraz za przejazdem. A swoja drogą jeżeli możecie to podajcie jakieś ciekawe linki z modelami choćby nawet takie samochody- będzie realniej na przejazdach.
P.S. Mati nastawni nie przesune bo brakuje mi tego klimatu kiedy jest minimum skrajni spełnione. Fajnie sie mija taką infrastrukturę zza nastawnika. Może ktoś byłby chętny na dołączenie sie do projektu, samemu zrobienie 100km trasy z dobrym terenem zajmuje duzo czasu.
Dodano po 5 minutach:
Myślałem żeby w miejsce gdzie jest miejsce na twoja reklame wstawić np. zdjęcie Jarasa i krótki text, tak aby był na zawsze z nami, podczas przemierzania symkowych kilometrow. Co Wy na to czy to dobry pomysł?
-
To w to miejsce na reklamę, wrzućcie jakąś śmieszną reklamówkę MediaMarktu :P
Żeby nie było kłopotu, to można przerobić na "Media-Market", czy coś takiego hehe :)
-
@Żuk, pomysł upamiętnienia Jarasa mnie się podoba. Można dać napis, tyle że nie bardzo wiem jaki. Ze zdjęciem też można spróbować. Jeszcze wczoraj myślałem o zmianie nazwy jednej ze stacji w którejś z istniejących tras. Ale to może być trudne. Może zdecydujesz się nazwać w swojej trasie jedną ze stacji w sposób upamiętniający Jarasa. Może ktoś miałby pomysł na taką nazwę?
@prof_klos, na co dzień mam dość reklam w prasie, TV, radio i innych mediach. Jeśli korci kogoś upamiętnienie naszych czasów w trasach do Symka, to listę można zacząć od Małysza, Kubicy i im podobnych. Na czasie i bezproblemowo. Absolutnie nie widzę powodu umieszczania reklam sieci handlowych, czy operatorów telefonii komórkowych nie wspomnę o innych pomysłach. Chyba że zasponsorują symulator umożliwiając jego rozwój.
-
Przecież żartowałem z tą reklamą ;-)
-
ekhm... a myślał może już ktoś kiedyś nad misją na sm42 i górką rozrządową ? zeby nie było zbyt nudno na górce od czasu do czasu jakiś popych :P w połączeniu z radiem myśle ze byłoby to całkiem super - oczywiscie nie jestem pewien czy "fizycznie" byłoby to możliwe ale sam pomysł od dłuzszego czasu chodzi mi po głowie...
-
Z tyloma wagonami, to byłoby krucho z fps
-
Oczywiście że moge nazwać stacje czy też trase, które będzie miało związek z Jarasem- należy sie to dla ŚP kolegi.
-
ekhm... a myślał może już ktoś kiedyś nad misją na sm42 i górką rozrządową ? zeby nie było zbyt nudno na górce od czasu do czasu jakiś popych :P w połączeniu z radiem myśle ze byłoby to całkiem super - oczywiscie nie jestem pewien czy "fizycznie" byłoby to możliwe ale sam pomysł od dłuzszego czasu chodzi mi po głowie...
pomysł popieram. tylko czy by FPS wytrzymał przy czyms takim ale zawsze mozna spróbowac jakby to działało. Jeżeli test by przeszedł pozytywnie to mozna wprowadzic.
pozdrawiam
-
z FPS-em, to za bardzo nie przesadzajcie. W dzisiejszych czasach standardowy PC niezle sobie radzi, nawet z rozbudowanymi sceneriami z duza iloscia taboru.
-
A swoja drogą jeżeli możecie to podajcie jakieś ciekawe linki z modelami choćby nawet takie samochody- będzie realniej na przejazdach.
Dzisiaj podłubałem i zrobiłem fiata cinquecento. Żuk, >>tutaj (http://d.turboupload.com/d/1642266/500.zip.html)<< masz maxa (jakby coś było nietak) i dwie tekstury tego fiata.
Pozdrawiam
-
Dzieki jutro sprawdze. Oby wiecej samochodow.