- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: amator w 29 Lipca 2006, 12:58:13
-
Witam.
W końcu postanowiłem sam się zająć robieniem tekstur do cystern.
Na razie wyszło mi takie cuś:
http://hyperupload.com/download/02cebe4429/wow.jpg.html
Ale pracuję dalej. Pozdrawiam!
Dodano po 2 minutach:
Przy okazji - Jak zrobić, żeby drugi bok cysterny nie był w lustrzanym odbiciu?
-
A czemu nie zapodasz screena ?:)))
-
Jak to nie? :) Przecież dałem.
-
Daj na imageshack :)))
-
Nie mogłem załadować. Koniec OT.
-
E no.Dla mnie bomba! Byle tak dalej.Jak na razie ja osobiście dopiero się uczę:P ale juz nie długo...
-
Zrobiłem cysterny z logo "dec" [specjalnie takie wyblakłe] i z napisem "ostrożnie przetaczać" ;)
http://img104.imageshack.us/my.php?image=decer7.jpg
Natomiast z petrolotami mam niemałe kłopoty ale mam nadzieję, że uda mi się je zmontować do końca. Pozdrawiam
Dodano po 21 minutach:
Tylko jeszcze niech mi ktoś powie jak wyeliminować biel między szczebelkami drabinek, te białe tabliczki i lustrzane odbicie drugiej strony wagonu to wypuszczę paczuszkę :)
-
Tylko jeszcze niech mi ktoś powie jak wyeliminować biel między szczebelkami drabinek, te białe tabliczki i lustrzane odbicie drugiej strony wagonu to wypuszczę paczuszkę :)
Niech mnie ktoś poprawi jeśli piszę głupoty. Spróbuj powycinać przestrzenie między szczebelkami i dać tam alfę. Powinno być ok.
-
Niezmieniałem nic w szczebelkach ale ok, sprawdzę. Jeszcze zostają tabliczki ;)
Dodano po 5 minutach:
Dałem alfe i jak było tak jest i teraz.
http://img45.imageshack.us/my.php?image=wtfmu6.jpg
-
Usuwać na teksturze nie musisz, ale w TGAtool wstaw tam kanał alpha i zapisz w TGA. Jesteś pewien że zrobiłeś ten kanał alpha? Jak dalej sobie nie będziesz mógł poradzić, to napisz do mnie na PW.
-
Już sobie poradziłem wspaniałym programem DXTBmp.
A oto efekty:
(http://img78.imageshack.us/img78/746/dec2kk7.th.jpg) (http://img78.imageshack.us/my.php?image=dec2kk7.jpg)
I paczuszka:
http://hyperupload.com/download/02cdeae713/uahs_dec.rar.html
No to samych s2 i komentować :)
-
Model 408R jest na maxa do dupy, praktycznie w ogole nie przypomina oryginału ( na moje oko, to tylko 406Ra z pomniejszonym zbiornikiem ). 406Ra tez pozostawia wiele do zyczenia.
Co do tekstur: logo "DEC" jest zbyt rozciagniete, bardzo sie to rzuca w oczy.
Pomecz sie jeszcze w tym temacie, moze za jakis czas bedziesz robic dobre tekstury, czego Ci zycze:)
Pozdrawiam.
-
Model 408R jest na maxa do dupy, praktycznie w ogole nie przypomina oryginału ( na moje oko, to tylko 406Ra z pomniejszonym zbiornikiem ). 406Ra tez pozostawia wiele do zyczenia.
Czy chodzi Ci o cysterny Petrolotu? Co dokładnie powinienem zmienić?
Co do tekstur: logo "DEC" jest zbyt rozciagniete, bardzo sie to rzuca w oczy.
Wiem, ale do obu modeli jest tylko jedna tekstura więc któraś musi być rozciągnięta.
Pomecz sie jeszcze w tym temacie
Bardzo chętnie, chciałbym aby moje tekstury były jak najlepsze ;)
Póki co wypuszczam Petrolota ;)
(http://img72.imageshack.us/img72/4942/petrolotzg3.th.jpg) (http://img72.imageshack.us/my.php?image=petrolotzg3.jpg)
(http://img116.imageshack.us/img116/1222/potrolot2if0.th.jpg) (http://img116.imageshack.us/my.php?image=potrolot2if0.jpg)
Paczka:
http://hyperupload.com/download/02d7276a93/uahs_petrolot.rar.html
Zauważone błędy:
-wygięte "paski" cysterny [nie wiem jak to się nazywa]
-odbicie lustrzane na drugim boku [da się jakoś wyeliminować?]
Pomimo niepodobieństwa do oryginału myslę, iż wygląda całkiem nieźle ;)
-
Szkoda, że od prawie miesiąca nikt się tym nie zainteresował...
-
Jak nikt się nie zainteresował to nie znaczy że nie ściąga i nie ogląda :))
Texturki ładne ! :)) Oby tak dalej :P
-
Czy chodzi Ci o cysterny Petrolotu? Co dokładnie powinienem zmienić?
Chodzi mi o model[/color] a nie o Twoje teksturki.
Co do tekstury "PETROLOT" to podoba mi sie:)
pozdrawiam.
-
Ale modelu ja nie robiłem :)
Ciesze się, że wreszcie ktoś coś napisał. Obecnie planuję wykonanie tekstury cysterny Orlen :)
-
A czy ja napisalem gdzies, ze Ty robiles ten model ? :P
On jest stary jak swiat tak w ogole.