- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Driver24 w 18 Maja 2006, 15:05:29

Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 18 Maja 2006, 15:05:29
Witam wszystkich. Od paru dni staram sie zrobic jak najrealniejsze światla do symka. Oto efekt moich prac:
(http://img111.imageshack.us/img111/6072/kabina58gp.th.jpg) (http://img111.imageshack.us/my.php?image=kabina58gp.jpg)
(http://img214.imageshack.us/img214/7766/kabinka209rc.th.jpg) (http://img214.imageshack.us/my.php?image=kabinka209rc.jpg)

Ale jest nastepujący problem: przeważnie znika trakcja, kotwienie i reszta co jest powyżej światla górnego.
(http://img214.imageshack.us/img214/9775/kabina71vn.th.jpg) (http://img214.imageshack.us/my.php?image=kabina71vn.jpg)
(http://img79.imageshack.us/img79/8336/kabina406uz.th.jpg) (http://img79.imageshack.us/my.php?image=kabina406uz.jpg)

od czego zależy przenikalnosc tekstury i wlasciewie jak temu zaradzic by bylo ladnie wszystko widac?[/img][/url]
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 18 Maja 2006, 15:08:17
Gratulacje. Swietna robota. A z tym znikaniem elementow na gorze to sie nie przejmuj bo to jest wina silnika graficznego i nakladania sie na siebie dwoch tekstur.
Tytuł: Re: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: hunter w 18 Maja 2006, 15:43:48
Cytat: "Driver24"
Ale jest nastepujący problem: przeważnie znika trakcja, kotwienie i reszta co jest powyżej światla górnego.


Masz stare exe? Ściągnij te z DEVS lub żeby nie szukać:
http://members.lycos.co.uk/air4/eu07.zip

Pozdrawiam.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 18 Maja 2006, 16:13:09
Nowe exe nic przy tym nie zmienia. Testowałem przy starym exe i nowym. wyświetlaja sie te same błedy. Ale co dziwne, nie które przeciez odcinki trasy świetnie przez te światla widac.  Od czegóż to zależy? Od ilosci zastowanych tekstur na danym fragmencie? hmmm... chyba nie.
Bardzo lubi jeździc w nocy na symku i w realu, dlatego chce cos z tymi światlami zrobic... Jeżeli sie nie uda, to najwyżej takie światla wydam w paczce...
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 18 Maja 2006, 16:41:51
Nie sadze zeby to od tego zalezalo. Mysle ze sie tekstury nakladaja na tekstury. Bo widzisz zeby podswietlic ta trakcje musi sie nalozyc tekstura swiatel czyli o ile sie nie myle light.tga na zwis.tga A jak sie naklada tga na tga to jest konflikt i tak sie dzieje. Ja mam tak samo jak patrze przez szybe ep09. Wiec nie przejmuj sie bo @youBy tak zrobil, ze jak blisko torow byl las to tez zanikaly trojkaty i bylo takie wyciecie w formie trojkata prostopadlego z podstawa na trawie i wierzcholkiem na szczytach drzew.
Wiec nie przejmuj sie bo odwaliles kawal dobrej roboty.

Pozdrawiam
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Czomo w 18 Maja 2006, 19:37:56
Mi się podoba ale czy to działa tylko w tych lokach w który zmieniono tekstury np.oświetlenie wskaźników i tak dalej??
Ale ogółem dobra robota brawo :D
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 18 Maja 2006, 19:41:16
@Czomo podswietlenie wskaznikow nie ma nic wspolnego ze swiatlami zrobionymi przez @Drivera24. To jest gotowa kabina z podswietlonymi wskaznikami.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: hunter w 18 Maja 2006, 20:04:43
Cytat: "Driver24"
Nowe exe nic przy tym nie zmienia. Testowałem przy starym exe i nowym. wyświetlaja sie te same błedy. Ale co dziwne, nie które przeciez odcinki trasy świetnie przez te światla widac.  Od czegóż to zależy? Od ilosci zastowanych tekstur na danym fragmencie? hmmm... chyba nie.
Bardzo lubi jeździc w nocy na symku i w realu, dlatego chce cos z tymi światlami zrobic... Jeżeli sie nie uda, to najwyżej takie światla wydam w paczce...


Wszystko się da. Wystarczy takim programikiem textureconverter (był w którejś wersji MaSzyny) dać alpha channel na kolor czarny, zapisać pliki tga na bmp, a następnie przekonwertować je na *.tex . Wynik - brak problemów. Czemu? Bo światła są w teksturze tga i wysięgniki też i to wszystko się nakłada. Można zrobić odwrotnie - skonwertować światła na *.tex

Pozdrawiam.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 18 Maja 2006, 20:09:37
Ciekawy pomysł Hunter. Sprobuje tak zrobic jak piszesz...  :)
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 18 Maja 2006, 20:18:40
Cytat: "hunter"
Wszystko się da. Wystarczy takim programikiem textureconverter (był w którejś wersji MaSzyny) dać alpha channel na kolor czarny, zapisać pliki tga na bmp, a następnie przekonwertować je na *.tex . Wynik - brak problemów. Czemu? Bo światła są w teksturze tga i wysięgniki też i to wszystko się nakłada. Można zrobić odwrotnie - skonwertować światła na *.tex


@hunter powiem Ci tak. Ja już napisalem to samo kilka postow wzesniej wiec nic nowego tuaj nie napisales. U mnie jest tez tak z epoka ze sie nakladaja na siebie szyba i wysiegnik.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: hunter w 18 Maja 2006, 20:36:37
Cytat: "Poscikk"
@hunter powiem Ci tak. Ja już napisalem to samo kilka postow wzesniej wiec nic nowego tuaj nie napisales. U mnie jest tez tak z epoka ze sie nakladaja na siebie szyba i wysiegnik.

Dziwne, bo u mnie jest wszystko pięknie. Widzę wysięgniki, lasy (te tekstury są w tga).
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: youBy w 18 Maja 2006, 21:22:10
Cytat: "Hunter"
Wszystko się da. Wystarczy takim programikiem textureconverter (był w którejś wersji MaSzyny) dać alpha channel na kolor czarny, zapisać pliki tga na bmp, a następnie przekonwertować je na *.tex . Wynik - brak problemów. Czemu? Bo światła są w teksturze tga i wysięgniki też i to wszystko się nakłada. Można zrobić odwrotnie - skonwertować światła na *.tex
Odwrotnie się nie da, bo światła muszą być półprzeźroczyste, przez co mogą być tylko w tga (tex ma jeden kolor w całości przeźroczysty)
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: hunter w 18 Maja 2006, 22:05:57
Cytat: "youBy"
Odwrotnie się nie da, bo światła muszą być półprzeźroczyste, przez co mogą być tylko w tga (tex ma jeden kolor w całości przeźroczysty)


Ups, przeoczyłem to. Pozostaje jednak tylko modyfikacja engine lub oczekiwanie na SPT.
(lub porzucenie projektu, jest to najgorsze wyjście)
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 18 Maja 2006, 22:56:30
Ok. To w takim razie daje paczuszke:
http://hyperupload.com/download/016f6fb574/lights.zip.html

UWAGA!!
Jest to model od ET22-304 autora Akvina, wiec zgrac to do katalogu:
dynamic\pkp\ET22R

Nie sprawadzalem jak to wyglada z innymi modelami, ale jak swiatla sie spodobaja, to moge je zrobic w innych modelach do paczki całosciowej, ktora ma wyjsc niedlugo.
no i to chyba na tyle...
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 19 Maja 2006, 13:38:21
a Jak zrobiles ta noc w symulatorze?? jaki wpis atmo masz? mozesz tutaj podac?
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 19 Maja 2006, 14:31:10
atmo na noc:

atmo 0.0 0.0 0.1 10 700 0.1 0.1 0.1 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -100 100 50 0.2 0.15 0.15 0.20 0.25 0.24 0.20 0.65 0.64 0.60 endlight
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 19 Maja 2006, 15:23:48
A jak kolega zrobił podświetlenie przyrządów? rozumię ze podobnie jak światła youbego tzn nalozenie tekstury alfa na wskaznik. jednak jak to osadziłes? jakim sposobem? ręcznie w notatniku?
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 19 Maja 2006, 15:43:35
Cytat: "EP08_015"
A jak kolega zrobił podświetlenie przyrządów? rozumię ze podobnie jak światła youbego tzn nalozenie tekstury alfa na wskaznik. jednak jak to osadziłes? jakim sposobem? ręcznie w notatniku?

Chcesz mnie dobić czy jak? Te wskaźniki świecą już oficjalnie od Sty 16, 2006 23:17.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 19 Maja 2006, 15:49:52
Cytat: "Akvin"
Cytat: "EP08_015"
A jak kolega zrobił podświetlenie przyrządów? rozumię ze podobnie jak światła youbego tzn nalozenie tekstury alfa na wskaznik. jednak jak to osadziłes? jakim sposobem? ręcznie w notatniku?

Chcesz mnie dobić czy jak? Te wskaźniki świecą już oficjalnie od Sty 16, 2006 23:17.


Drogi Akvinie ja także i pewnie nie tylko ja nie wiemy o tym, że działanie wskaźników jest możliwe, jeżeli mógłbyś podać link do wątku o tych światłach, bo niestety w szukajce nic nie znalazłem.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi,
Adrian z Szerokiej.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 19 Maja 2006, 15:54:16
Ok... trochę się uniosłem... przepraszam Was bardzo. Światła tej postaci są przypisane dla loka ET22-304 i pośrednio dla EP23-001. W wątku o ET22-304 jest o tym wyraźna wzmianka, podparta screenami. Światła działają od wersji 2.0.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 19 Maja 2006, 16:05:26
Panowie!
Wykorzystalem model Akvina ET22-304 i to zaznaczylem w poscie ze autorem modelu jest Akvin!
A dlatego wykożystalem go bo ma bardzo fajnie zrobione oswietlenie wskaźników i po dołożeniu światel i nocnej scenerii dośc ciekawie to wyszlo...
prawie jak w realu... niestety nie da sie nic zrobic by bylo wszystko fajnie widac przez teksture tga, chyba ze wszystkie teksturki i wpisy w symku zmieniło by sie na bmp. Ale to żmudna robota i nie wiem czy by sie komus to chcialo robic.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 19 Maja 2006, 17:34:35
Mi chodzi zupelnie o cos inego. nie wazne jest dla mnie ze już jest a jak to osadzic w dowolnej kabinie. akvin zle mnie zrozumiales. chodzi mi o sposob osadzenia tego. czy to wymaga programu max i zrodel kabiny a moze sa innesposoby?
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 19 Maja 2006, 17:49:06
@EP08_015 to nic nie jest osadzone zadna tekstura alfa. To jest po prostu firmowy model akvina i zeby zrobic tak z pozostalymi lokami to musisz miec najlepiej plik max kabiny. Mozna to zrobic notatnikiem, ale to baaaardzo dluga i zmudna praca.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 19 Maja 2006, 18:00:42
Cóż... aby nie narastały mity i niestworzone rzeczy, oraz nie piętrzyły sie pytania, opiszę w najbliższym czasie dla tych, którzy nie wiedzą jak to oświetlenie jest zrobione. Dajcie mi na to czas do wtorku, ponieważ jestem zawalony nauką.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 19 Maja 2006, 18:34:16
Witam!
Coś panowie kiepsko z refleksem... to podświetlenie przyrządów było już na ET22-304 w styczniu. Takie samo będzie w EP05 i innych rzeczach, które będę byćmoże w przyszłości robił.
Pozdrawiam!
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Czomo w 19 Maja 2006, 19:24:52
Tak czytam i się zastanawiam czy mi ktoś nie na mieszał bo model ET22-304 to ja mam nie mówie o innych ale wyjaśnijcie bo mi się wydaje że światła zewnętrzne są osadzone w modelu ET22-304 i tylko w nim??? no i pośrednio w EP23-001. czyli jak się domyślam inne modele tego nie mają??
Ale wracając do tematu tak się dokładniej przyjrzałem tym "zdjęciom" z kabiny i wydaje mi się czy by nie dało się zamiast plików .tga lub .bmp zrobić oświetlenia jakiegoś obszaru terenu i trakcji przed lokiem?? Chyba że w tym momencie nie jest to możliwe i być może nie będzie??[/url]

Iwan
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: AIR w 20 Maja 2006, 00:39:50
Cytat: "Driver24"
atmo na noc:

atmo 0.0 0.0 0.1 10 700 0.1 0.1 0.1 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -100 100 50 0.2 0.15 0.15 0.20 0.25 0.24 0.20 0.65 0.64 0.60 endlight


ja proponuje dać taki wpis:

atmo 0.06 0.07 0.12 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.06 0.06 0.06  0.00 0.00 0.0  0.00 0.00 0.00 endlight
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 20 Maja 2006, 03:19:22
Cytat: "AIR"


ja proponuje dać taki wpis:

atmo 0.06 0.07 0.12 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.06 0.06 0.06  0.00 0.00 0.0  0.00 0.00 0.00 endlight


Normalnie mi szczena odpadła i przez 1h szukalem po podłodze...
Kapitalne atmo!
tylko AIR... jak pozbyc się tego małego paska jasności na haoryzoncie, jakby szedł poranek? oczywisice nie zmieniajac parametrów nocy?
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Dżyszla w 20 Maja 2006, 08:00:44
Cytat: "Czomo"
Ale wracając do tematu tak się dokładniej przyjżałem tym "zdjęcią" z kabiny i wydaje mi się czy by nie dało się zamiast plików .tga lub .bmp zrobić oświetlenia jakiegoś obszaru terenu i trakcji przed lokiem?? Chyba że w tym momęcie nie jest to możliwe i być może nie będzie??
Jeśli masz na mysli wstawienie sprzętowego źródła światła to owszem - efekt rewelacyjny i prostota implementacji duża. Ale wydajność spadnie diametralnie. Tym bardziej, że musiało by to być światło ze śledzeniem wiązki (czy jak to się tam nazywało?) czyli ukierunkowane i generujące cienie.
Aczkolwiek - sprawdzał ktoś to w praktyce?
Tytuł: Re: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 20 Maja 2006, 10:42:26
Cytat: Driver24
Witam wszystkich. Od paru dni staram sie zrobic jak najrealniejsze światla do symka.

Mam pytanie odnośnie realności: Czy śwatło z góry w realu także świeci wprost na trakcję sieć trakcyjną i jakie ma zadanie to górne światło?

Pozdrawiam,
Adrian z Szerokiej.
Tytuł: Re: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 20 Maja 2006, 10:46:58
Cytat: andrev1989
Mam pytanie odnośnie realności: Czy śwatło z góry w realu także świeci wprost na trakcję i jakie ma zadanie to górne światło?

Na sieci trakcyjnej trakcji czasem też wiszą wskaźniki...
Tytuł: Re: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 20 Maja 2006, 10:59:20
Cytat: |andy|
Cytat: andrev1989
Mam pytanie odnośnie realności: Czy śwatło z góry w realu także świeci wprost na trakcję i jakie ma zadanie to górne światło?

Na trakcji czasem też wiszą wskaźniki...

Aha dzięki już wiem, niestety w MaSzynie tylko w jednej scenerii się spotkałem z takimi wskaźnikami podwieszanymi na trakcji sieci trakcyjnej, to były chyba te dotyczące jazdy z nastawnikiem na pozycji 0.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: AIR w 20 Maja 2006, 11:09:02
ten pasek to była mgła ale w smyku wygląda ona troche żałośnie - już go nie ma:

atmo 0.03 0.04 0.08 0 1200 0.0 0.0 0.0 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.05 0.05 0.05  0.00 0.00 0.0  0.00 0.00 0.00 endlight //pozycja, kolory RGB skladowych ADS swiatla dziennego

camera 0 4 0 0 0 0 endcamera
time 12:11 6:00 21:50 endtime



A czy światła nie za krótko troche świecą (na 200m to chyba świecą przyciemnione) ?
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 20 Maja 2006, 11:16:52
Mam taką propozycję, aby osoby, które mają jakieś wpisy do scenerii na atmo, różną pogodę, mgłę, noc, itd. otworzyły wątek w dziale np. TRASY z tymi wpisami popartymi screenami z właśnie tych różnych zjawisk pogodowych, dnia, nocy. Mam nadzieję, że pomysł nie jest wcale taki zły. Wiele osób nie potrafi samemu zmieniać wpisów w atmo na swoje, a tak wystarczyłoby skopiować i wkleić. Oczywiscie z tą propozycją odnoszę się do osób, które potrafią zmieniać te wpisy w scenerii na pogodę, dzień i noc.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi w tym temacie,
Adrian z Szerkiej.
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: AIR w 20 Maja 2006, 11:39:35
ja mogę się tym zająć, ale dopiero jak będe miał chwile czasu (sesja się zbliża więc za wiele go narazie nie mam:/)
Tytuł: Re: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 20 Maja 2006, 14:38:48
Cytat: |andy|
Cytat: andrev1989
Mam pytanie odnośnie realności: Czy śwatło z góry w realu także świeci wprost na trakcję i jakie ma zadanie to górne światło?

Na trakcji czasem też wiszą wskaźniki...

Światło górne pełni kilka czynności funkcji w loku...
te najważniejsze w elektryku to podświetla trakcje sieć trakcyjną, to w razie jakby trakcja sieć trakcyjna "wisiała" by mechanik zdążył opuścić pantograf, no i tak jak napisał Andy by widziec wskaźniki.

Poza_tym można zadac pytanie, to po co górne światło w lokomotywach parowych i spalinowych?
Chodzi o to ze układ 3 świateł w trójkąt kojarzy nam sie z pociągiem, by ten sygnał był łatwo rozpoznawalny w nocy i w dzień z daleka.

Jeden z mechaników spalinówki ST44 opowiedział mi historię, że aż normalnie i krew zabulgotała. Przejeżdżał przez wiadukt i w ostatniej chwili zauważył cegłówkę na wysokości szyby, która to zwisała z mostu i była idealnie wymierzona w mechanika!!! Cegłówka wpadła przez szybe lekko go raniąc i uszkodziła pulpit.  Bezmyślnośc ludzi jest czasami niewyobrażalna...

Iwan
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 20 Maja 2006, 15:23:18
Czy istnieje możliwość przerobienia także EN57 pod względem tych świateł?  bo próbowałem wziasc wpis z pliku et22.t3d dotyczący reflektorów i wychodzi mi takie coś:

http://www.ex3510.republika.pl/bl.jpg
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Driver24 w 20 Maja 2006, 15:37:50
Pewnie że sie da... ale trzeba bedzie troche nad tym posiedziec... :)
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Butchy_83 w 20 Maja 2006, 16:00:46
Cytat: "eu07-007"
i wychodzi mi takie coś:

http://www.ex3510.republika.pl/bl.jpg


wow:D niezłe efekty specjalne,wygląda niczym wniebowstąpienie kibelka;D
Tytuł: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 20 Maja 2006, 17:56:51
//------------------------------------
Parent: HeadLamp13_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp13smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1500
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
0.00 120.00 -1.450 0.5 0.875
-10.00 60.00 -1.450 0.0 0.875
-1.00 0.00 -1.450      0.1 0.0

2
0.00 120.00 -1.450 0.5 0.875
-1.00 15.00 -1.450 0.1 0.0
1.00 0.00 -1.450      0.9 0.0

4
0.00 120.00 -1.450 0.5 0.875
1.00 15.00 -1.450      0.9 0.0
10.00 60.00 -1.450 1.0 0.875


//------------------------------------
Parent: HeadLamp11_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp11smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1500
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
1.00 120.00 -1.500 0.5 0.875
-9.00 45.00 -1.500 0.0 0.875
0.00 0.00 -1.500      0.1 0.0

2
1.00 120.00 -1.500 0.5 0.875
0.00 5.00 -1.500      0.1 0.0
2.00 0.00 -1.500      0.9 0.0

4
1.00 120.00 -1.500 0.5 0.875
2.00 5.00 -1.500      0.9 0.0
11.00 45.00 -1.500 1.0 0.875


//------------------------------------
Parent: HeadLamp12_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp12smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1500
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
-1.00 120.00 -1.400 0.5 0.875
-11.00 45.00 -1.400 0.0 0.875
-2.00 0.00 -1.400      0.1 0.0

2
-1.00 120.00 -1.400 0.5 0.875
-2.00 5.00 -1.400      0.1 0.0
0.00 0.00 -1.400      0.9 0.0

4
-1.00 120.00 -1.400 0.5 0.875
0.00 5.00 -1.400      0.9 0.0
9.00 45.00 -1.400      1.0 0.875


Dla 6BA

//------------------------------------
Parent: HeadLamp23_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp13smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1500
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
0.00 120.00 -1.450 0.5 0.875
-10.00 60.00 -1.450 0.0 0.875
-1.00 0.00 -1.450      0.1 0.0

2
0.00 120.00 -1.450 0.5 0.875
-1.00 15.00 -1.450 0.1 0.0
1.00 0.00 -1.450      0.9 0.0

4
0.00 120.00 -1.450 0.5 0.875
1.00 15.00 -1.450      0.9 0.0
10.00 60.00 -1.450 1.0 0.875


//------------------------------------
Parent: HeadLamp21_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp11smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1500
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
1.00 120.00 -1.500 0.5 0.875
-9.00 45.00 -1.500 0.0 0.875
0.00 0.00 -1.500      0.1 0.0

2
1.00 120.00 -1.500 0.5 0.875
0.00 5.00 -1.500      0.1 0.0
2.00 0.00 -1.500      0.9 0.0

4
1.00 120.00 -1.500 0.5 0.875
2.00 5.00 -1.500      0.9 0.0
11.00 45.00 -1.500 1.0 0.875


//------------------------------------
Parent: HeadLamp22_on
Type: Mesh
Name: HeadLamp12smuga
Anim: false
Ambient: 255 255 255
Diffuse: 255 255 255
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: light.tga
MaxDistance: 1500
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 9
1
-1.00 120.00 -1.400 0.5 0.875
-11.00 45.00 -1.400 0.0 0.875
-2.00 0.00 -1.400      0.1 0.0

2
-1.00 120.00 -1.400 0.5 0.875
-2.00 5.00 -1.400      0.1 0.0
0.00 0.00 -1.400      0.9 0.0

4
-1.00 120.00 -1.400 0.5 0.875
0.00 5.00 -1.400      0.9 0.0
9.00 45.00 -1.400      1.0 0.875

i dla 6BB
Tytuł: Odp: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: 07-078 w 12 Kwietnia 2008, 11:20:57
Wszystkie linki do tych świateł są nieaktywne._Może ma ktoś je w swoich zbiorach?
Tytuł: Odp: Poprawione światla YouBy'ego
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 12 Kwietnia 2008, 11:50:09
http://hyperupload.com/download/016f6fb574/lights.zip.html ten działał