- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Grand w 01 Marca 2006, 08:52:58

Tytuł: Nakładanie tekstur na obiekty
Wiadomość wysłana przez: Grand w 01 Marca 2006, 08:52:58
Mam taki problem, otoz robie BOX-a , nakladam wczesniej przygotowana teksture przerobiona z jpg na bmp, wymiary 256x128, dopasowywuje ja, ale niestety jak odpalam symka to widze bialy box.
Wiem ze mozna to zrobic zeby model byl w INC ale zabardzo nie wiem jak, a po za tym sposob pierwszy jest szybszy i mozna lepiej dopasowac do otoczenia. Wie ktos co robie zle ?

Pozdrawiam
Tytuł: Nakładanie tekstur na obiekty
Wiadomość wysłana przez: youBy w 01 Marca 2006, 13:48:23
node -1 0 nazwa model 0 0 0 0 katalog/plik.t3d teksutra endmodelprzy czym tekstura ma być w takim samym podkatalogu w textures, co model jest w models, w tym wypadku model będzie w models\katalog, a tekstura w textures\katalog
Tytuł: Nakładanie tekstur na obiekty
Wiadomość wysłana przez: Grand w 01 Marca 2006, 16:25:28
Nie chodzi mi o to. Przeciez peron jak sie robi to tez boxa sie stawia, daje na to texture i wcale sie nie exportuje do modelu, a wszystko jest jak nalezy.
Tytuł: Nakładanie tekstur na obiekty
Wiadomość wysłana przez: youBy w 01 Marca 2006, 18:05:56
a masz teksturę w odpowiednim miejscu?
Tytuł: Nakładanie tekstur na obiekty
Wiadomość wysłana przez: Grand w 01 Marca 2006, 18:19:49
Hm wrzucilem do glownego katalogu z teksturami i zadzialalo.... :)