- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Akvin w 20 Stycznia 2006, 16:59:03

Tytuł: Dopuszczalna prędkość składu, materiały załadunkowe...
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 20 Stycznia 2006, 16:59:03
Załóżmy że mam taki skład:

ET22-304
Rlmmp            2 rury
Rlmmp            2 rury
SM31       (wyłączona)
eaos             50 Coal
eaos             50 Coal
Uahs        408R
Uahs        408R
Sgs         413Z       1 container40foot
Uahs        406Ra
Uahs        406Ra
Sgs gray    413Z       1 container40foot
Ugpps
Ugpps
Gags
Gags
Es
Sgs           15 lumber


1. Jak szybko mogę go prowadzić?
2. Czy po wyłączenia z niego SM31 dopuszczalna prędkość wzrośnie?
3. Czy w MaSzynie dostępne są materiały aby załadować puste wagony,jeżeli tak to jak powinien wyglądać ich wpis.
Tytuł: Dopuszczalna prędkość składu, materiały załadunkowe...
Wiadomość wysłana przez: eu43 w 20 Stycznia 2006, 18:35:43
Z tego co ja wiem, to literka "s" na końcu nazwy wagonu np. Eaos mówi, że v max to 100 km/h, a "ss" na 120 km/h. Moim zdaniem ten skład (o ile lokomotywa się rozpędzi) może mknąć szlakiem 100 km/h. Jak się mylę, to mnie poprawcie ;)

P.S. Problem może być z SM31, bo prędkość konstrukcyjna pozwala na 80 km/h.
Tytuł: Dopuszczalna prędkość składu, materiały załadunkowe...
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 20 Stycznia 2006, 19:20:13
A ja jeżeli się nie mylę, to (przede wszystkim) dopuszczalna prędkość zalezy od rodzaju linii i jest to ustalone w D1.

Dla
Vmax osobowe         |      Vmax towarowe
   120-200           |         80-120
   80-120            |          60-80
   60-80             |          50-60
    <60              |           <50

w km/h


No a oprócz tego Vmax zalezy od składu, ale tu w oznaczenia nie wnikam. (czyli 40 wagonów z Vmax=120, jeden z Vmax=100 i Vmax składu=100 [km/h])
Tytuł: Dopuszczalna prędkość składu, materiały załadunkowe...
Wiadomość wysłana przez: Piotrek w 20 Stycznia 2006, 22:25:46
Cytat: "eu43"
P.S. Problem może być z SM31, bo prędkość konstrukcyjna pozwala na 80 km/h.


Myślę, że to nie ma znaczenia, bywały już przypadki, że Ty2 na "przyprzągu" do Pt47 i "setkę" wytrzymywał :)
Tytuł: Re: Dopuszczalna prędkość składu, materiały załadunkowe...
Wiadomość wysłana przez: uetam w 20 Stycznia 2006, 22:31:13
70 ;-) No jesli szlakowa jest mniejsza to mniej.